H Pinarello παρουσιάζει μοντέλα gravel & cyclocross

Η γνωστή Ιταλική εταιρία, μετά την παρουσίαση του «αιρετικού» Pinarello Nytro, παρουσιάζει μια γκάμα ποδηλάτων δρόμου για εκτός δρόμου διαδρομές, δηλαδή ποδήλατα gravel και cyclocross.

Grevil gravel

Το νέο ποδήλατο της Pinarello έχει σχεδιαστεί για να είναι aero και διατίθεται σε δύο μοντέλα: το κορυφαίο Grevil + και το Grevil. Το Grevil + είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα τύπου Torayca T1100G UD , ενώ το Grevil χρησιμοποιεί χαμηλότερης ποιότητας ανθρακόνημα άνθρακα T700.

Η Pinarello δηλώνει ότι έχει ως στόχο να καλύψει το ευρύ φάσμα προσδοκιών των αθλητών στην ποδηλασία τύπου gravel. Έτσι το Grevil έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί εκείνους που θέλουν να ποδηλατούν γρήγορα σε χαμηλής ποιότητας άσφαλτο, καθώς και εκείνους που θέλουν να οδηγούν πιο δύσκολο έδαφος ή να κάνουν μεγάλες προπονήσεις αντοχής.

Όπως θα περίμενε κανείς, το Grevil + έχει άξονες στους τροχούς και χρησιμοποιεί δισκόφρενα. Το εμπρός πιρούνι το ίδιο σχήμα και συμπεριλαμβάνει το Forkflap που υπάρχουν και στο Dogma F10, το οποίο βοηθά στην αεροδυναμική προστασία της δαγκάνας.

Επίσης δανεισμένο από το Dogma F10, είναι ο ασύμμετρος σχεδιασμός των πίσω πιρουνιών, κάτι που η Pinarello λέει βελτιστοποιεί τη μεταφορά ισχύος για γρήγορη οδήγηση εκτός δρόμου. Το σημείο τοποθέτησης του παγουριού, σε εσοχή του διαγώνιου σωλήνα, επίσης μιμείται το Dogma F10. Και υπάρχει και μια αναμονή για δεύτερο παγούρι στον κάθετο σωλήνα.

Ο σχεδιασμός των πάνω ψαλιδιών (seat stays) και του οριζόντιου σωλήνα θυμίζει το Canyon  INFLITE CF SLX cyclocross. Το Grevil χρησιμοποιεί τοn αεροδυναμικό κάθετο σωλήνα που υπάρχει στο  που βρίσκεται στο Dogma K10 endurance. Υπάρχει συμβατότητα με ηλεκτρονικά και μηχανικά σύνολα μετάδοσης και μονού και διπλού δισκοβραχίονα.

Τα Grevil και Grevil + θα έχουν είτε τροχούς των 700c είτε 650b, το πρώτο με ελαστικά έως 42c και το δεύτερο με ελαστικά 53mm.

Cross-Circle cyclocross

Η Pinarello ήταν παρών στον κόσμο του cyclocross τη δεκαετία του 1990. Τώρα είναι πάλι πίσω με το Crossista.

Όπως το Grevil, το Crossista έρχεται σε δύο ποικιλίες: το Crossista + και το standard Crossista, με τις ίδιες επιλογές ανθρακονήματος. Και μοιράζεται την ίδια τεχνολογία με το Dogma F10, συμπεριλαμβανομένων του πιρουνιού Onda και των τροχών τύπου Flatback. Η Pinarello ισχυρίζεται ότι αυτά τα στεφάνια είναι σκληρότερα και ελαφρύτερα από τα κανονικά, καθώς είναι ταχύτερα.

Το Crossista έχει σχεδιαστεί για να φοράει φαρδιά ελαστικά μέχρι 42 mm – ή με μεγάλο περιθώριο για συγκέντρωση λάσπης, χρησιμοποιώντας ένα ελαστικό 32 mm. Τα συστήματα FlexStays λέγεται ότι προσδίδουν πρόσφυση πάνω σε τραχιά τμήματα μαθημάτων.

Η Pinarello δηλώνει ότι η ασυμμετρία του πλαισίου εκτείνεται μέχρι τον οριζόντιο σωλήνα, είναι σχεδιασμένο για να το κάνει πιο άνετο στον ώμο και λιγότερο πιθανό να γλιστρήσει ενώ ο αθλητής τρέχει, μεταφέροντας το.

Υπάρχει μηχανική και ηλεκτρονική συμβατότητα στην μετάδοση, καθώς και 1x συμβατότητα. Και όπως το Grevil, το πλαίσιο χρησιμοποιεί μια σπειροειδή μεσαία τριβή για ευκολία συντήρησης, μετά μια γερή δόση λασπώδους οδήγησης.

Τέλος, σε περίπτωση που θέλετε να πάρετε μέρος σε διεθνής αγώνες, έχει την έγκριση της UCI.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Milan – San Remo 2024- Ο Philipsen νικητής

Μετά από 288 χιλιόμετρα και περισσότερες από έξι ώρες αγώνα ήταν ο Jasper Philipsen που πή…