Σαλάτα με πρωτεϊνη και λαχανικά για αποκατάσταση

Κάναμε μια δυνατή προπόνηση και γυρίζοντας σπίτι, πήραμε τους υδατάνθρακες που χρειαζόμαστε. Το επόμενο βήμα είναι ένα γεύμα που θα μας τροφοδοτήσει με πρωτεϊνη, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Μέθοδος Εκτέλεσης

  • Με ένα peeler κόβουμε περιμετρικά φλίδες από το αγγούρι και το κολοκύθι. Δεν θέλουμε το σημείο με τα σπόρια. Κόβουμε φλίδες και από όλο το καρότο.
  • Παίρνουμε ένα μεγάλο μπολ, το γεμίζουμε με πάγο και βάζουμε μέσα τις φλίδες από τα λαχανικά μας. Γεμίζουμε το μπολ με νερό, καλύπτουμε με διάφανη μεμβράνη και βάζουμε στο ψυγείο για 6 ώρες. Με αυτόν τρόπο τα λαχανικά μας θα γίνουν πιο τραγανά.
  • Αφαιρούμε από το ψυγείο και απλώνουμε τα λαχανικά πάνω σε μία πετσέτα κουζίνας για να στεγνώσουν.
  • Βάζουμε σε ένα μπολ το ξύσμα και τον χυμό από το λάιμ και το πορτοκάλι, το ελαιόλαδο, τη μουστάρδα, το μέλι και ανακατεύουμε ελάχιστα. Δεν θέλουμε να δέσει μείγμα.
  • Προσθέτουμε στο μπολ την κινόα, αλάτι, πιπέρι και ανακατεύουμε.
  • Βάζουμε τις σταφίδες, τα καρύδια σπασμένα με τα χέρια μας, το πράσινο μέρος από τα φρέσκα κρεμμύδια ψιλοκομμένα, την πιπεριά τσίλι, τον βασιλικό και τον δυόσμο ψιλοκομμένα.
  • Βάζουμε τα λαχανικά, κόβουμε τα τοματίνια και ανακατεύουμε.
  • Σερβίρουμε με λίγο βασιλικό, δυόσμο και ελαιόλαδο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Επιτυχίες για τον Π.Α.Σ. Πηνειός – Δελτίο Τύπου

Επιτυχίες για τον Π.Α.Σ. Πηνειός – Δελτίο Τύπου Με πολλές επιτυχίες ξεκίνησε τις υπο…