Chris Froome & Pinarello Dogma – Το ποδήλατο του Γύρου Ιταλίας 2018

Ο Chris Froome έχει συνηθίσει να ολοκληρώνει ένα Grand Tour σε ποδήλατο με ένα εθιμοτυπικό βάψιμο. Έτσι, στις 27/5/2018, αντί να κοιτάξει κάτω για να δει κίτρινο ή κόκκινο, αυτό που είδε ήταν μόνο… ροζ!

Το Dogma F10 X-Light βγήκε στην αγορά λίγο πριν από το TDF 2017, χωρίς να διαθέτει νέα αξεσουάρ. Αλλά ένας τριπλός νικητής του TDF μπορούσε να κάνει και χωρίς αυτά.

Το νέο πλαίσιο, βάφτηκε ροζ το βράδυ πριν από το τελικό εταπ -όταν η νίκη στην ΓΚ είχε επιβεβαιωθεί – στο εργοστάσιο της Pinarello στο Treviso.

Πριν από τη διαδρομή των 5,5 ωρών το βράδυ στους μηχανικούς στη Ρώμη, ο ίδιος ο Fausto Pinarello έγραψε ένα εξατομικευμένο μήνυμα στον οριζόντιο σωλήνα που αναφέρει «Grazie Chris», ακολουθούμενο από το CCCCNCI, ένα αρκτικόλεξο από το προσωπικό σύνθημα του Fausto: «Ποιος είναι εκεί; Αυτός που δεν ακολουθεί».

Ο Froome χρησιμοποιούσε την μετάδοση Shimano Dura-Ace Di2 R9170, συμπληρωμένη από φύλλα Osymetric που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε να χρησιμοποιεί καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Για το τελικό εταπ χρησιμοποίησε ένα δισκοβραχίονα 54/42 και μία κασέτα 11-28Τ, ενώ τα δεδομένα ισχύος παρέχονταν από ένα βατόμετρο διπλής σειράς Stages.

Η μηχανική αξιοπιστία είναι εξίσου σημαντική με μια ισχυρή ομάδα για ένα επιτυχημένο Grand Tour, θέλοντας έτσι να αποκλείσει οτιδήποτε συνέβαινε στο Colle delle Finestre. Τα ελαστικά της Continental Competition Pro LTD στους tubular τροχούς Shimano C40 μείωσαν την πιθανότητα τυχόν ατυχημάτων στις διαδρομές από χαλίκι του φετινού Cima Coppi.


Προδιαγραφές

Πλαίσιο: Pinarello F10 X-Light
Μέγεθος πλαισίου: 56 cm
Τιμόνι/λαιμός: MOST Talon Aero 1K 120/42
Μήκος λαιμού: 120 mm
Σέλα: Fizik Antares R1
Μετάδοση: Shimano Dura-Ace Di2 R9170
Μήκος βραχίονα: 175mm
Τροχοί: Shimano Dura-Ace C40 Tubular
Ελαστικά: Continental Competition Pro LTD

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Επιλέγοντας ελαστικά – 23, 25 ή 28 mm;

Για πολλά χρόνια, υπήρχε η (εσφαλμένη) εντύπωση ότι τα φαρδύτερα ελαστικά, ήταν πιο βαριά …