Κράνος Lazer Bullet 2.0 – Παρουσίαση

Τα aero κράνη δεν είναι κάτι καινούργιο, ωστόσο, aero κράνη που προσφέρουν άνετο αερισμό και ενσωματωμένα χαρακτηριστικά είναι μια πολύ νεότερη αντίληψη.

Η Lazer είναι η τελευταία εταιρεία που εισάγει ένα κράνος που ισχυρίζεται ότι είναι πολύ γρήγορο και την ίδια στιγμή άνετο σε ζεστό περιβάλλον.

Το Lazer Bullet 2.0 έκανε το ντεμπούτο του στο τελευταίο Santos Tour Down Under, είναι το τελευταίο pro aero κράνος της Βελγικής εταιρείας και φορέθηκε από τις ομάδες Sunweb και Jumbo-Visma.

Πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο δροσερό

Όπως το αρχικό Bullet, ο διάδοχος διαθέτει ένα συρόμενο μπροστινό πλαίσιο που ονομάζεται AirSlide, το οποίο επιτρέπει την γρήγορη εναλλαγή του κράνους μεταξύ απόλυτης ταχύτητας ή εξαερισμού. Στο προηγούμενο μοντέλο του 2018 – Lazer Bullet – ο εξαερισμός ήταν σοβαρό θέμα.

Φαίνεται ότι η Lazer κατανόησε το πρόβλημα και το νέο μοντέλο έχει αναβαθμισμένα εσωτερικά κανάλια, πολύ μεγαλύτερο οπίσθιο εξαερισμό και έναν εμπρόσθιο εξαερισμό, παρέχοντας μια βελτίωση της τάξεως του 11% στη μείωση της θερμότητας σε σχέση με τον προκάτοχό του (Bullet) και ακόμη 4 % βελτίωση από το πιο αεριζόμενο κράνος της εταιρείας (Ζ1).

Μέρος αυτής της βελτίωσης είναι η νεώτερη επένδυση της Lazer στην αεροδυναμική δοκιμή. Ο Sean van Waes, γενικός διευθυντής της Lazer Sports, εξηγεί:

«Ενώ το αρχικό Bullet σχεδιάστηκε αποκλειστικά με προσομοιώσεις υπολογιστών, το καινούργιο Bullet 2.0 εξελίχθηκε στο νέο αεροδυναμικό τούνελ που μοιράζεται η Lazer με τις εταιρίες Ridley και BioRacer.

Είναι ταχύτερο;

Η Lazer δεν κάνει δηλώσεις για το Bullet 2.0 ότι είναι ταχύτερο από τον προκάτοχό του. Και δυστυχώς, δεν υπάρχουν στοιχεία σύγκρισης για να δούμε πώς συγκρίνεται με τους άμεσους ανταγωνιστές του.

Μια νέα περιστρεφόμενη προσωπίδα απλά ασφαλίζει στη θέση της (μαγνητικά) και, υπάρχει και μια «θήκη» στην κορυφή του κράνους για να την τοποθετούμε, όταν π.χ. ανεβαίνουμε ένα βουνό.

Στην περίπτωση που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τα γυαλιά μας, φαίνεται ότι θα δυσκολευτούμε να τα στηρίξουμε πάνω στο κράνος.

Η εταιρία προσφέρει το Bullet 2.0 με ή χωρίς MIPS. Η επένδυση MIPS είναι ειδική για το Bullet 2.0 και κόβεται ώστε να μην εμποδίζει κανένα από τα ανοίγματα.

Δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία για να δούμε πώς το Bullet 2.0 στέκεται απέναντι στους ανταγωνιστές του όσον αφορά την ασφάλεια, αλλά αν είναι κάτι σαν το Z1 MIPS, θα πρέπει να είναι ένα από τα καλύτερα.

Όπως και με την προηγούμενη έκδοση, το νέο μοντέλο είναι έτοιμο να δεχτεί τον παλμογράφο LifeBeam της Lazer ή το Sensor Inclination για την ανάλυση θέσης του κεφαλιού.

Επίσης, υπάρχει ένα κόκκινο φως LED ενσωματωμένο στο σύστημα πίσω συγκράτησης Advanced Turnfit.

Ενώ φαίνεται πιο «ευάεριο» από πριν, η γενική κατασκευή του Bullet 2.0 παραπέμπει σε επίπεδες και γρήγορες προπονήσεις.

Και σίγουρα, ένα τέτοιο χαρακτηριστικό κράνος έρχεται με μια προφανή ποινή βάρους: Ένα μεσαίου μεγέθους 2.0 MIPS Bullet βρίσκεται στα 380 γρ. Ένα αρκετά μεγάλο νούμερο, αν και η εταιρεία υποστηρίζει ότι είναι ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Επίλογος

Πόσο αισθητές είναι αυτές οι αλλαγές από το προηγούμενο Bullet; Αυτό θα φανεί στην πορεία. Το Bullet 2.0 στην έκδοση MIPS, μαζί με την προσωπίδα, διατίθεται στα 449 AU $ (περίπου 282 € )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Επιλέγοντας ελαστικά – 23, 25 ή 28 mm;

Για πολλά χρόνια, υπήρχε η (εσφαλμένη) εντύπωση ότι τα φαρδύτερα ελαστικά, ήταν πιο βαριά …