Η Enve κυκλοφόρησε ένα νέο κέντρο από κράμα αλουμινίου για ρόδες με δισκόφρενα και συμβατικά φρένα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν από την ομάδα Dimension Data στα BMC ποδήλατά τους. Αυτή η ανακοίνωση, ακολουθεί την προηγούμενη του Δεκεμβρίου, όταν η εταιρία είχε ανακοινώσει την έκδοση κέντρων από ανθρακόνημα για τους τροχούς SES υψηλής ποιότητας.

Η Enve εγκατέλειψε τη χρήση DT Swiss για τους τροχούς της, δημιουργώντας τα δικά της αξεσουάρ. Ως αποτελέσματα, η τιμή εκκίνησης για τους τροχούς Enve SES μειώθηκε κατά περίπου 10% στα 2550 $.

Αυτό σημαίνει, ότι τώρα μπορούμε να αγοράσουμε μεμονωμένα κέντρα Enve, αξίας 575 $ ανά ζεύγος.

Σύμφωνα με τον Διευθυντή Παραγωγής της Enve, Jeremy Venz: «Η εισαγωγή των κέντρων από κράμα αλουμινίου,  επιτρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας μεγαλύτερη απόδοση ανά δολάριο».

«Με την ανάπτυξη εντός της εταιρίας των κέντρων μας, είμαστε σε θέση να μειώσουμε τις τιμές λιανικής, ενισχύοντας παράλληλα την ηγετική μας θέση στην δευτερογενή αγορά (aftermarket) των αξεσουάρ τροχών για δρόμο και gravel».

Χρειάστηκαν 5 χρόνια για την Enve, ώστε να αναπτύξει τα νέα κέντρα, τα οποία περιλαμβάνουν:

  • Βελτιστοποίηση του κελύφους και της φλάντζας για καλύτερη απόδοση τροχών
  • Καλύτερη αξιοπιστία στην κατηγορία και τις ελάχιστες ανάγκες συντήρησης και
  • Μεγιστοποίηση της δυναμικής οδήγησης, διατηρώντας παράλληλα το βάρος ανταγωνιστικό

Όπως και στα κέντρα από ανθρακόνημα, η σειρά αλουμινίου της Enve χρησιμοποιεί φαρδιά φλάντζα για ευρείες γωνίες στήριξης και ζευγαρωμένα ανοίγματα ακτινών για χαμηλότερο βάρος. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη ακαμψία, μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και καλύτερη αίσθηση οδήγησης.

Επιμέρους χαρακτηριστικά και βάρη

Και πάλι ακολουθώντας τα κέντρα από ανθρακόνημα, η Enve χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας ρουλεμάν από χάλυβα και όχι κεραμικά.

Δηλώνει ότι η διαφορά στη σκληρότητα μεταξύ των κεραμικών ρουλεμάν και των χαλύβδινων δαχτυλιδιών μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη φθορά και αυξημένη διάβρωση των τελευταίων.

Υπάρχουν εξωτερικά ρουλεμάν στεγανοποίησης επαφής με εσωτερικά ρουλεμάν στεγανοποίησης χωρίς επαφή για καλύτερη απόδοση κύλισης. Η Enve προτείνει ότι αυτός ο σχεδιασμός οδηγεί σε αξιόπιστη λειτουργία για χιλιάδες μίλια.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα Perfect Preload, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ελαστική ροδέλα για να διατηρεί σταθερή την προφόρτιση του ρουλεμάν, ώστε να μην υπάρχει διάκενο.

Το ελεύθερο (free- hub) από τα κέντρα μπορούν να αντικατασταθούν μεταξύ Shimano-SRAM, Campagnolo και SRAM XD-R. Χρησιμοποιεί ένα ενιαίο μηχανισμό ελατηρίου 40 δοντιών και περιλαμβάνει επίσης ένα ελαστικό κάλυμμα που μπορεί να αφαιρεθεί, για να αλλάξει ο ήχος που κάνει το ελεύθερο, όταν ο τροχός ρολάρει.

Τα αλουμινένια κέντρα για συμβατικά φρένα ζυγίζουν 100 γρ. εμπρός και 252 γρ. πίσω, σύνολο 352 γραμμάρια.

Τα κέντρα για δισκόφρενα ζυγίζουν 126 γρ. εμπρός και στα 250 γρ. πίσω, σύνολο στα 376 γραμμάρια.

Τα αντίστοιχα κέντρα (συμβατικά φρένα) από ανθρακόνημα της Enve, ζυγίζουν 255 γραμμάρια.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

6ο εταπ – Ο Julian Alaphilippe κερδίζει μετά από μεγάλη απόσπαση

Περιληπτικά: Ο Julian Alaphilippe (Deceuninck-QuickStep) κέρδισε στο 6ο εταπ του Critérium…