Pinarello Nytro – Η συνέχιση του κακού;

Η αρχή (του κακού) έγινε μέσα στο 2017. Αρκετές εταιρείες όπως οι Orbea, Focus, Cube δημιούργησαν e bikes. Πρόσφατα, μια καθαρόαιμη Ιταλική εταιρία, η Bianchi παρουσίασε το μοντέλο της e-Allroad στην φετινή Eurobike. Αυτή τη φορά, μια δεύτερη Ιταλική φίρμα ακολούθησε τον «αμαρτωλό» δρόμο των ηλεκτρικά υποβοηθούμενων ποδηλάτων.

Η Pinarello ανακοίνωσε χτες το ντεμπούτο του Nytro, ενός e-bike δρόμου από ανθρακόνημα, που στοχεύει στο κοινό που αγοράζει ποδήλατα όπως το Dogma. Η εταιρεία θέλει να προσελκύσει στην ουσία χομπίστες, που λόγω χρόνου ή υγείας δεν μπορούν να ποδηλατήσουν όσο συχνά θα ήθελαν. Από την άλλη, με το Nytro, θα μπορούν να ακολουθούν τους φίλους τους σε μια Κυριακάτικη βόλτα.

Πλαίσιο – μοτέρ

Το πλαίσιο του Nytro ζυγίζει 4,7 κιλά, μαζί με την μπαταρία, ενώ όλο το ποδήλατο ζυγίζει 13 κιλά. Τροφοδοτείται από τον καινοτόμο αρθρωτό κινητήρα Fazua Evation, ο οποίος ταιριάζει στον υπερμεγέθη κάτω σωλήνα του πλαισίου.

Μπορεί να παράγει ισχύ έως 400 watts με τρία επίπεδα ισχύος που ελέγχονται από ένα σύστημα με LED πάνω στο τιμόνι, που δείχνει επίσης επίπεδα μπαταρίας. Η Fazua αποκαλεί τα επίπεδα: Breeze, River και Rocket, με το Rocket να δίνει ώθηση στο 250% της δύναμης που βάζει ο ποδηλάτης στα πεντάλ. Για να σέβεται τους κανόνες της ΕΕ, το μοτέρ απεμπλέκεται πάνω από 25 χ.αω.

Φυσικά, η Pinarello αναφέρει ότι το βάρος, η ακαμψία και η αεροδυναμική ήταν όλες οι βασικές τεχνικές προτεραιότητες κατά την ανάπτυξη του Nytro.

Για να σταματήσει έγκαιρα, η εταιρία το έχει εφοδιάσει με δισκόφρενα SRAM 160 mm.  Στο πλαίσιο χωράνε άνετα ελαστικά 28 mm για περισσότερη άνεση, λόγω του αυξημένου βάρους. Επίσης, η εταιρεία έχει δώσει στο Nytro ομαλές αεροδυναμικές γραμμές, ιδιαίτερα στον κάτω σωλήνα, ώστε να μειώνεται η επιπλέον αντίσταση.

Μεγέθη

Η Pinarello προσφέρει το Nytro σε πέντε μεγέθη. Το πλαίσιο κατασκευάζεται με ανθρακόνημα Pinarello T 700 με ενισχυμένους  σωλήνες λόγω του πρόσθετης ισχύς.

Το μεταξόνιο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το μοντέλο Gan και το κούτελο είναι 10% υψηλότερο για μια πιο άνετη βόλτα. Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια από ό, τι στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας και η γεωμετρία έχει περισσότερα κοινά με ποδήλατα τύπου endurance, πάρα με τα Dogma που χρησιμοποιεί η Team Sky στο Tour de France.

Συμπέρασμα

Το Nytro σίγουρα θα πυροδοτήσει τη συζήτηση σχετικά με τη χρήση ηλεκτρικών ποδηλάτων, ειδικά στο δρόμο.

Σαφώς δεν έχει σχεδιαστεί για αγώνες, αλλά μόνο για Κυριακάτικες βόλτες ή απαιτητικές αναβάσεις κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Το Nytro δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε χρονομετρημένα γεγονότα Gran Fondo στην Ιταλία επειδή είναι ταξινομημένα ως αγώνες. Ωστόσο, η Pinarello σχεδιάζει να δημιουργήσει μια ειδική κατηγορία e-bike για το Gran Fondo που διοργανώνει, το επόμενο καλοκαίρι.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε τα αναψυκτικά;

Όλοι αναζητάμε ένα παγωμένο αναψυκτικό, στη μέση μιας καλοκαιρινής προπόνησης. Όμως μακροπ…