Τίποτα δεν έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση του ποδηλάτου μας όσο τα ελαστικά.

Υπάρχουν σωροί νέων μοντέλων που βγαίνουν αγορά και έχουν ως στόχο να μεγιστοποιήσουν την πρόσφυση και την ταχύτητα κύλισης, ενώ παράλληλα ελαχιστοποιούν τη φθορά και το βάρος.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλά από τα νέα μοντέλα έχουν ως στόχο την ποδηλασία σε μικτές επιφάνειες – όπως με τα καινούρια ελαστικά των εταιριών Schwalbe, Continental, Challenge και  WTB.

Επομένως, σε αυτό το άρθρο περιμένετε πολλά και διαφορετικά ελαστικά!

Η Continental φαίνεται να ακολουθεί κατά πόδας την Schwalbe, με το νέο tubeless ελαστικό Terra Speed, ειδικά για χαλίκι (gravel). Χαρακτηρίζεται από χαμηλά σε προφίλ τακούνια, πυκνά σε δομή.

Το ελαστικό προσφέρεται σε 4 μεγέθη: 650x35b (390g), 650x40b (400g), 700x35c (400g), & 700x40c (420g). Προτεινόμενη λιανική τιμή στα €58.

Το ελαστικό που ακολουθεί η Continental, το νέο Schwalbe G-One Ultrabite. Είναι ένα ελαστικό τύπου gravel, για αυτούς που προτιμούν να θυσιάσουν ταχύτητα χάριν της έξτρα πρόσφυσης.

Προσφέρεται σε 2 μεγέθη μόνο σε 40mm & 50mm για τροχούς 700c.

Το επίσης νέο Schwalbe G-One Bite είναι λιγότερο επιθετικό από το προηγούμενο μοντέλο.

Το μεσαίο πέλμα έχει χαμηλότερο προφίλ, ενώ οι ώμοι είναι πυκνότεροι σε δομή.

Η Schwalbe είναι μια εταιρία που επενδύει στην ανακύκλωση ελαστικών.

Η εταιρία Challenge παρουσιάζει αρκετά tubeless μοντέλα τόσο γιια cyclocross όσο και για gravel.

Τα νέα πέλματα είναι ακόμα χειροποίητα και περιλαμβάνουν έξτρα στρώματα για την καλύτερη διατήρηση του αέρα και ενισχυμένα llatex εξωτερικά πλαϊνά, για αποφυγή από γδαρσίματα.

Με μια τολμηρή της δήλωση, η Challenge δηλώνει ότι το tubeless ελαστικό δρόμου που διαθέτει, παρουσιάζει μικρότερη αντίσταση κύλισης κατά 22-25%, από το Vittoria’s Corsa Graphene TLR.

Η σειρά ελαστικών  της Goodyear ανεβαίνει από άποψη επιδόσεων. Το πέλμα του νέου Eagle F1 προορίζεται για καθημερινή χρήση και είναι χτισμένο με μίγμα φυσικών και συνθετικών ελαστικών ενώσεων που εγχέονται τόσο με “άμορφο διοξείδιο του πυριτίου” όσο και με το graphene.

Η Goodyear ισχυρίζεται (φυσικά) ότι αυτό οδηγεί σε χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, καλύτερη πρόσφυση και μεγαλύτερη φθορά από τα ανταγωνιστικά ελαστικά.

Το Eagle F1 SuperSport που είναι πιο προσανατολισμένο στον αγωνιστικό χώρο διαθέτει παρόμοια τεχνολογία, αλλά με λεπτότερο πέλμα πέλματος και στενότερο ιμάντα για να μειωθεί το βάρος.Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι αυτά τα 2 νέα ελαστικά δεν είναι tubeless.

Το Eagle F1 προσφέρεται σε 23mm, 25mm, 28mm, 30mm και 32mm με βάρη από 195g έως 260g.

Το Eagle F1 SuperSport θα προσφέρεται μόνο σε μεγέθη 23mm, 25mm και 28mm, με βάρος που κυμαίνεται από 180g έως 205g.

Η εταιρία WTB προσέφερε αρχικά το “ευέλικτο” ελαστικό gravel, Byway, μόνο σε μέγεθος 650x47mm.

Πλέον όμως για τροχούς 700c προσφέρονται τα μεγέθη 34, 40, και 44mm με προτεινόμενη λιανική τιμή στα 60 δολάρια.

Ακόμα ένα μοντέλο της WTB είναι το Expanse ( με την προηγούμενη ονομασία του Exposure). Διαθέτει semislic μεσαίο πέλμα, για ταχύτητα στην άσφαλτο και μικρά τακούνια στους ώμους για έξτρα κράτημα σε μη καθαρά οδοστρώματα.

Αν πάλι μας ενδιαφέρει ένα ελαστικό για καθαρή ταχύτητα, τότε η WTB προσφέρει το tubeless ελαστικό της, Exposure 36.

  • Eurobike 2019 – 4η Μέρα

    Η σημερινή μέρα ήταν αφιερωμένη σε μια από τις μεγαλύτερες Αμερικάνικες εταιρίες αξεσουάρ,…
  • Eurobike 2019 – 3η Μέρα

    Την 3η μέρα, εξετάζουμε σέλες, παπούτσια και άλλα, πιο εξειδικευμένα αξεσουάρ: Η ναυαρχίδα…
  • Eurobike 2019 – 2η Μέρα

    Στην φετινή Eurobike, υπήρχαν παραπάνω από 1400 εκθέτες. Για να γίνει σωστή χωροθέτηση, οι…
  • Eurobike 2019 – 1η Μέρα

    Eurobike 2019 – 1η Μέρα

    ­­­­­­­Η μεγαλύτερη ποδηλατική έκθεση στον κόσμο, η Eurobike, επανέρχεται όπως πάντα μέσα …
  • Επιλέγοντας ελαστικά – 23, 25 ή 28 mm;

    Για πολλά χρόνια, υπήρχε η (εσφαλμένη) εντύπωση ότι τα φαρδύτερα ελαστικά, ήταν πιο βαριά …
  • Ελαστικά 4 εποχών – Ποιο είναι το καλύτερο;

    Η άνοιξη είναι καιρός να επιστρέψουμε στο ποδήλατο! Οι θερμοκρασίες αυξάνονται και όλοι κά…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Αντιμετωπίζοντας μεγάλες αναβάσεις – Τα βασικά

Τα απαιτητικά μεγάλα brevet που γίνονται στη χώρα μας συχνά περιέχουν μεγάλες, δύσκολες αν…