«Πιο ελαφρύ από το Venge και πιο aero από το Tarmac».

Αυτή είναι μια ελκυστική δήλωση για όσους αναζητούν ένα νέο ποδήλατο αγώνων. Σε αυτή την περίπτωση, ισχύει για το ολοκαίνουργιο Roubaix, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της Specialized.

Το νέο Roubaix διατηρεί και βελτιώνει ορισμένα προϋπάρχοντα χαρακτηριστικά άνεσης της πλατφόρμας, όπως είναι η ανάρτηση στο πιρούνι και το εύκαμπτο παλουκόσελο, και συνδυάζει τα παραπάνω χαρακτηριστικά με αεροδυναμικά προφίλ σωλήνων και μειωμένο βάρος.

Η ιδέα του Future Shock

Η εταιρία κράτησε την ιδέα του Future Shock που χρησιμοποιεί έναν  τηλεσκοπικό σωλήνα μέσα στο σωλήνα του πιρουνιού, για να αποσβένει το ποδήλατο από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το νέο Future Shock 2.0 (στο Roubaix Expert και στα επόμενα μοντέλα) διαθέτει ένα υδραυλικό αποσβεστήρα για πιο ελεγχόμενη οδήγηση.

 

Ένας επιλογέας πάνω από το λαιμό παρέχει έλεγχο του αποσβεστήρα συμπίεσης, επιτρέποντας την επιλογή μεταξύ της ανοικτής ή κλειστής ανάρτησης. Στην κλειστή θέση του, η ανάρτηση δεν λειτουργεί και το ποδήλατο συμπεριφέρεται σαν ένα ποδήλατο χωρίς ανάρτηση.

Το Roubaix Comp (και κατώτερα μοντέλα) χρησιμοποιεί το σύστημα Future Shock 1.5. Είναι ένα πιο βασικό σύστημα ελατηρίων, αλλά με προστιθέμενους προφυλακτήρες επάνω και κάτω για καλύτερη αίσθηση και έλεγχο. Ενώ το FutureShock 2.0 έχει το ελατήριο και το αμορτισέρ προφορτισμένα, το FutureShock 1.5 προσφέρει μια επιλογή σε 3 θέσεις.

Παλουκόσελο Pave

Κοιτάζοντας στο πίσω μέρος, η Specialized διατήρησε ένα εύκαμπτο παλουκόσελο και χαμηλωμένο σφιγκτήρα για να αυξήσει το μήκος του σωλήνα. Ωστόσο, και τα 2 είναι ολοκαίνουργια και αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα.

Specialized S Works Roubaix 2020 – Παρουσίαση

Το νέο παλουκόσελο σε σχήμα D καμπυλώνει ολόκληρο κατά μήκος. Η Specialized δηλώνει ότι η διάταξη άνθρακα χωρίζεται αποτελεσματικά σε τρεις ζώνες, με μία μονόδρομη ίνα στο μεσαίο τμήμα που έχει σχεδιαστεί για να προάγει την κάμψη προς τα πίσω.

Μέσα στη διογκωμένη κορυφή του κάθετου σωλήνα, εδράζεται ένας σφιγκτήρας, ο οποίος αυξάνει το μήκος του εύκαμπτου εκτεθειμένου σωλήνα, σφίγγοντας σε ένα χαμηλότερο σημείο.

Πλαίσιο – βάρη

Το Roubaix χρησιμοποιεί το «FreeFoil Shape Library Tubes» της Specialized, μια προηγμένη λύση που δημιουργήθηκε από υπολογιστή και χρησιμοποιήθηκε εκτενώς στο νέο Venge. Σύμφωνα με την Specialized, το νέο Roubaix είναι πιο aero από το Tarmac SL6 (επίσης aero-βελτιστοποιημένο), ένα ποδήλατο που ήταν ήδη ίσο στην αεροδυναμική με το αρχικό Venge.

Το νέο Roubaix διατίθεται σε δύο επίπεδα πλαισίου. Το πλαίσιο της S-Works χρησιμοποιεί άνθρακα FACT 11r, ένα φανταχτερό όνομα για τη χρήση ενός υψηλού συντελεστή άνθρακα από την Specialized (το S-Works Tarmac SL6 διαθέτει FACT 12r, ένα ακόμα υψηλότερο μίγμα).

Και όπως συνηθίζεται, στα  μοντέλα Expert, Comp και υπόλοιπα, διατίθεται το 2ο  πλαίσιο με μίγμα κατώτερου συντελεστή άνθρακα, που ονομάζεται FACT 10r.

Μιλώντας για βάρος, το νέο Roubaix είναι πλέον ελαφρύτερο. Ένα πλαίσιο 56cm S-Works εικάζεται ότι φτάνει κάτω από 900g, με το πλήρες ποδήλατο να ξεκινά στα 7.2kg. Σύμφωνα με την εταιρία, υπάρχει διαφορά 115g μεταξύ των δύο διαφορετικών πλαισίων (56cm), τοποθετώντας τα πλαίσια Pro και Comp στα περίπου 1015g.

Γεωμετρία

Το Roubaix έχει μια ανανεωμένη γεωμετρία που βρίσκεται τώρα ανάμεσα στο προηγούμενο Roubaix και στο Tarmac. Σε σύγκριση με το Tarmac, η μέτρηση stack του Roubaix βρίσκεται κατά μέσο όρο 40mm ψηλότερα, τα ψαλίδια αλυσίδας είναι 3-8mm μακρύτερα και η μεσαία τριβή είναι 3-4mm χαμηλότερη.

Αυτά τα δύο τελευταία στοιχεία σχετίζονται με τον έξτρα χώρο για ελαστικά, με το Roubaix να προσφέρει χώρο μέχρι ελαστικά 33mm (οι στάνταρ εκδόσεις φορούν 28mm).

Επίσης, υπάρχει η επιλογή μεταξύ γεωμετρίας Team και κανονικής γεωμετρίας. Η γεωμετρία Team προσφέρει μικρότερο μήκος στο κούτελο και αυξημένη την παράμετρο reach και μειωμένη την παράμετρο stack, αλλά μόνο για τα μεγέθη 53, 57 και 59cm.

Τα υψηλότερα μοντέλα διαθέτουν σχετικά παραδοσιακό τιμόνι, ενώ τα μοντέλα χαμηλότερου επιπέδου είναι εξοπλισμένα με παραλλαγές του Hoverbar της Specialized με μικρή αύξηση σε κλίση στο λαιμό. Τα βασικά μοντέλα είναι εφοδιασμένα με το τιμόνι Adventure Gear Hover της Specialized, συνδυάζοντας μια μικρή κλίση 12ο , reach 70mm & drop 103 mm.

Δεν υπάρχει πλέον κατηγορία φύλου

Χρησιμοποιώντας δεδομένα ετών, η Specialized κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει σαφής σύνδεσμος που να ορίζει μια φόρμουλα για αντρικά και γυναικεία σώματα.

Specialized S Works Roubaix 2020 – Παρουσίαση

Επομένως, η μόνη κατηγορία στα Roubaix 2020 θα είναι απλά τα μεγέθη του πλαισίου. Είτε πρόκειται για γυναίκα είτε για άντρα, ένας αναβάτης σε ποδήλατο μεγέθους 48cm πιθανότατα θα χρειάζεται πιο κοντό δισκοβραχίονα  και στενότερο τιμόνι, και το αντίθετο ισχύει στην άλλη πλευρά της κλίμακας μεγέθους.

Η εταιρία θα παράγει τα περισσότερα μοντέλα Roubaix σε 7 μεγέθη, ξεκινώντας από το μέγεθος 44cm. Υπάρχει επίσης ένα 8ο μέγεθος πλαισίου, ένα 64cm, διαθέσιμο μόνο στο μοντέλο Expert και περιορισμένο σε ορισμένες αγορές.

Μιλώντας για σέλες, αξίζει να σημειωθεί ότι η Specialized θα εξοπλίζει όλα τα νέα μοντέλα Roubaix με τις «κοντές» σέλες τύπου Power. Αυτή η σέλα σχεδιάστηκε αρχικά για τις γυναίκες, μέχρι που είχε ευρεία αποδοχή από τους άντρες.

Χρησιμοποιώντας και πάλι τα δεδομένα της, η εταιρία θα προμηθεύει τα δύο μικρότερα μεγέθη (44 και 49cm) με σέλες πλάτους 155mm για να ταιριάζουν καλύτερα σε γυναίκες, ενώ όλα τα άλλα μεγέθη θα διαθέτουν έκδοση 143mm.

Τιμολόγηση

AUS AUD USD UK
ROUBAIX SW Di2 SAGAN N/A $ 12,000 £ 10,00.00
ROUBAIX SW ETAP $ 17,000 $ 11,500 £ 9,500.00
ROUBAIX SW DI2 $ 16,200 $ 11,000 £ 9,500.00
ROUBAIX PRO FORCE ETAP N/A $ 7,000 £ 6,400.00
ROUBAIX EXPERT UDI2 $ 8,500 $ 6,000 £ 5,400.00
ROUBAIX COMP UDI2 $ 6,500 $ 4,400 £ 4,400.00
ROUBAIX COMP N/A $ 3,600 £ 3,400.00
ROUBAIX SPORT $ 4,000 $ 2,900 £ 2,600.00
ROUBAIX SW SAGAN FRAMESET $ 6,000 $ 5,000 £ 3,500.00
ROUBAIX SW FRAMESET $ 6,000 $ 4,500 £ 3,500.00
ROUBAIX SW TEAM FRAMESET $ 6,000 $ 4,500 £ TBC
  • Specialized Roubaix 2020 - Βίντεο

    Specialized Roubaix 2020 – Βίντεο

    Είναι το νέο Specialized Roubaix 2020 ποδήλατο δρόμου! Πιο ελαφρύ από το Venge, πιο αεροδυ…
  • Σέλα Specialized Mirror - Νέα τεχνολογία

    Σέλα Specialized Mirror – Νέα τεχνολογία

    Η Specialized ανακοίνωσε τη σέλα Mirror S-Works πίσω στα τέλη Αυγούστου. Για να δημιουργήσ…
  • Scott Addict RC 2020 - Παρουσίαση

    Scott Addict RC 2020 – Παρουσίαση

    Για το 2020, η Scott επανεξέτασε την σειρά Addict RC για άλλη μια φορά – αυτή τη φορ…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Αυξάνοντας την αντοχή μας στον πόνο

Αν θέλουμε να πιέζουμε σκληρά πάνω στο ποδήλατο, τότε θα πρέπει να αντέχουμε μεγάλο ποσοστ…