Share on Facebook Share on Twitter Αυτήν την χρονιά, από τεχνική άποψη, τα μεγαλύτερα νέα είναι η συνεχιζόμενη τάση προς τα δισκόφρενα. Το 2019 υπήρχαν 5 ομάδες που είχαν δεσμευτεί για δισκόφρενα, και ο αριθμός αυτός σχεδόν διπλασιάστηκε για το 2020. Ξεκινάμε λοιπόν το 1ο άρθρο μας: EF Pro Cycling Η EF έλαβε μερικές μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές για τη νέα σεζόν. Τα μεγαλύτερα νέα είναι ότι η ομάδα έχει δεσμευτεί για δισκόφρενα το 2020 – με τα ποδήλατα SuperSix Evo και SystemSix με υδραυλικά δισκόφρενα Shimano Dura-Ace. Το νέο SuperSix Evo, η ελαφρύτερη επιλογή σε σύγκριση με το SystemSix, τροποποιήθηκε από πέρσι και προσφέρει μια σειρά από aero βοηθήματα. Τα πλαίσια έχουν μια νέα σειρά από αισθητικές πινελιές για να συνδέσουν το ροζ και μοβ μοτίβο. Η ομάδα χρησιμοποιεί Powermeters Power2Max στον ελαφρύ δισκοβραχίονα SISL Cannondale Hollowgram. Η EF έχει μια μακρόχρονη συνεργασία με την εταιρεία και το τιμόνι Vision / FSA. Επίσης, η ομάδα συνεχίζει με την Prologo ως προμηθευτή σέλας και ταινίας τιμονιού. Το ποδήλατο: Cannondale SuperSix Evo του Kristoffer Halvorsen Ineos Η Ineos είναι ο αληθινός επαναστάτης για τα δισκόφρενα! Η βρετανική ομάδα δεν διαθέτει επί του παρόντος ποδήλατο με δισκόφρενα και δεν υπάρχει κανένα σημάδι ότι κάτι θα αλλάξει στο μέλλον. Η πλουσιότερη ομάδα του WorldTour ξεκινάει την σεζόν, ουσιαστικά με το περσινό ποδήλατο, κάτι που αναμενόταν δεδομένου ότι η ομάδα προχώρησε σε αναθεώρηση του χορηγού της, στα μέσα της περασμένης σεζόν. Είναι πιθανό ότι η ομάδα θα χρησιμοποιήσει κυρίως το Pinarello F12 XLight – μια ελαφριά έκδοση του F12. Το τροποποιημένο μοντέλο Xlight λέγεται ότι θα ζυγίζει 60 γραμμάρια λιγότερο από το κανονικό F12. Η Shimano συνεχίζει να προμηθεύει την ομάδα με μετάδοση Dura-Ace Di2 R9150, συνδυασμένη με μια ποικιλία τροχών Shimano. Η εταιρία εξαρτημάτων της Pinarello, MOST, προμηθεύει την ομάδα με αξεσουάρ τιμονιού, ενώ η Fizik συνεχίζει τη μακρόχρονη συνεργασία της προμηθεύοντας σέλες και ταινίες. Επίσης, τα βατόμετρα της ομάδας είναι Shimano Dura-Ace. Τέλος, η Ineos είναι μια ακόμα ομάδα που χρησιμοποιεί το πίσω σασμάν direct mount της Shimano. Το ποδήλατο: Pinarello F12 XLight του Van Baarle Sunweb Όχι, η Sunweb δεν οδηγεί το ποδήλατο του περασμένου έτους. Η ομάδα θα συνεχίσει να εξοπλίζει το Cervelo R5s με συμβατικά φρένα και με δισκόφρενα, το πρώτο είναι το ελαφρύ all-rounder και το τελευταίο είναι το μοντέλο aero. Το εικονιζόμενο S5 χρησιμοποιεί το σύστημα Focus R.A.T thru-axle, ένα από τα πρωτότυπα συστήματα σχεδιασμένα με αγωνιστικές και γρήγορες αλλαγές τροχών. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί έναν άξονα που κλειδώνει με μια συστροφή 90 μοιρών, περίπου σαν ένα παραδοσιακό quick release. Ως επίσημος συνεργάτης της Shimano, το Cervelo της Team Sunweb είναι εξοπλισμένο με Dura-Ace Di2, βατόμετρα Dura-Ace και τροχούς tubular Shimano. Το Cervelo έχει το δικό του τιμόνι, ενώ η PRO φροντίζει για την σέλα. Είναι ενδιαφέρον ότι η ομάδα αγκαλιάζει την τάση των οπίσθιων σασμάν direct mount. H Continental χρησιμοποιείται για τα ελαστικά 25 mm με το Competition Pro Ltd. To ποδήλατο: Cervelo S5 του Alberto Dainese Movistar Η Movistar πραγματοποιεί την μεγαλύτερη αλλαγή της χρονιάς, επιλέγοντας την εταιρία SRAM για το 2020. Επομένως, απομακρύνονται τα συμβατικά φρένα και η μετάδοση Campagnolo EPS, η οποία αντικαταστάθηκε με μετάδοση SRAM Red eTap AXS, δισκόφρενα, τροχούς Zipp και βατόμετρα Quarq. Η επιλογή στων τροχών θα ποικίλει αναμφισβήτητα ανάλογα με τον αγώνα, αλλά πολλά από τα ποδήλατα στο Tour Down Under είναι ρυθμισμένα με τροχούς Zipp 454 NSW Disc Tubular. Αυτό που δεν άλλαξε είναι τα πλαίσια. Η Canyon εξακολουθεί να προμηθεύει την ομάδα με τα Ultimate CF SLX και Aeroad CF SLX ποδήλατα, τώρα μόνο σε εκδόσεις δισκόφρενων. Η Fizik συνεχίζει τη χορηγία της, προμηθεύοντας την ομάδα με σέλες, ταινίες τιμονιών και παπούτσια. Κάπως απροσδόκητα, πολλοί στην ομάδα επιλέγουν τη νέα Adaptive 3D σέλα της Fizik, ένα προϊόν που έχει αρκετά κοινά στοιχεία με τη σέλα 3D Specialized Mirror. Οι σέλες δεν είναι προϊόν με το οποίο πολλοί αθλητές δυσκολεύονται, και γι ‘αυτό είναι ένα θετικό σημάδι για την Fizik, δεδομένου του αριθμού από σέλες που χρησιμοποιούνται. Το ποδήλατο: Canyon Ultimate CF SLX του Juri Hollmann Deceuninck-QuickStep Όπως και στα ποδήλατα της Sunweb, θα είναι δύσκολο να εντοπίσετε τις διαφορές στα νέα ποδήλατα του… WolfPack. Πολύ θόρυβος έγινε για τις δοκιμές tubeless ελαστικών κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2019 και αυτό θα συνεχιστεί και στις αρχές του 2020. Τα περισσότερα από τα ποδήλατα της ομάδας φορούν ελαστικά RapidAir tubeless της Specialized με αντίστοιχους τροχούς, αλλά υπάρχουν και διαθέσιμα tubulars για χρήση. Η Specialized προφανώς βελτιώνει διαρκώς τους τροχούς και τα ελαστικά της – και σε αυτό το σημείο είναι αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι η ομάδα θα δεσμευτεί στα tubeless από τη σεζόν του 2021, αν όχι νωρίτερα. Μια τέτοια προοδευτική κίνηση δεν είναι πολύ περίεργη δεδομένου ότι αυτή ήταν η ομάδα που πρώτη στο WorldTour μετακινήθηκε στα δισκόφρενα. Η εταιρία Bryton προμήθευε τα κοντεράκια για το 2019, αλλά για τη σεζόν 2020 η Wahoo ανέλαβε να συλλέγει τα δεδομένα από τα βατόμετρα Shimano Dura-Ace της ομάδας. Παραμένουν στην ομάδα η μετάδοση Shimano Dura-Ace Di2 και οι τροχοί Roval. Η Specialized παρέχει τα ενσωματωμένα τιμόνια για το Venge, ενώ η PRO εξοπλίζει τα ελαφρύτερα Tarmacs. Το περίφημο οπίσθιο σασμάν direct mount, εμφανίζεται πάλι στα ποδήλατα της ομάδας. Το ποδήλατο: Specialized Venge του Sam Bennet