Περιληπτικά:

Στο σημερινό 2ο εταπ, ο Γάλλος Arnaud Demare πήρε την νίκη, ύστερα από την πολύ καλή συνεργασία από την FDJ, ενώ ο Alexander Kristoff, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση.

Saint-Chamond → Arlanc, 171 km

Με τον De Gentd να φοράει την κίτρινη φανέλα του πρωτοπόρου της βαθμολογίας (48 βαθμοί) ξεκίνησε και το 2ο ετάπ με αρκετούς λόφους, όπως δηλαδή και το 1ο  εταπ. Οι πόντοι στους λόφους δεν άργησαν να δημιουργήσουν το ξεκόλλημα της ημέρας με τους Koen Bouwman (LottoNL-Jumbo), Mickaël Delage (FDJ), Nathan Brown (Cannondale-Drapac) και Romain Combaud (Delko Marseille Provence KTM). Το πελοτόν δεν τους κυνήγησε και σύντομα η διαφορά τους ξεπέρασε τα 3’.

Ενώ τα χιλιόμετρα περνούσαν, το πελοτόν κρατούσε σε απόσταση ασφαλείας τους αποσπασμένους και ροκάνιζε τη διαφορά. Στο 71ο χλμ από τον τερματισμό, είχαν μείνει μόνο 3 εμπρός και με τη διαφορά κάτω από 1’, ο Alexey Lutsenko της Astana, είδε την ευκαιρία, αποσπάστηκε από το πελοτόν και ενώθηκε με τους υπόλοιπους τρεις.

Μετά μερικά χιλιόμετρα, ήταν φανερό ότι το πελοτόν δεν τους άφηνε πάνω από 1’ διαφορά, οπότε στο 33ο χλμ. λίγο πριν εκκινήσει το σιρκουί της Arlanc, ο Lutsenko άφησε τους 3 αποσπασμένους και συνέχισε μόνος του.

Ήταν μια ριψοκίνδυνη ενέργεια και όσο το πελοτόν ανηφόριζε τους λόφους, η διαφορά του μειωνόταν. Στο 15ο χλμ, η διαφορά φλέρταρε με μονοψήφια δεύτερα, ενώ οι ομάδες με τους σπρίντερ είχαν αρχίσει να οργανώνονται. Τελικά λίγα χιλιόμετρα μετά ο μοναχικός αποσπασμένος, απορροφήθηκε από το πελοτόν.

Ενώ πλησίαζαν στο τελευταίο χιλιόμετρο, η Dimension Data και η Direct Energie, έδιναν το ρυθμό, ενώ πιο πίσω ήταν η FDJ και η Katusha. Στα τελευταία 500 μέτρα, η Katusha έφτιαξε το τραίνο της για τον Kristoff, ενώ δίπλα βγήκε η FDJ για τον Demare.

Το σπριντ άνοιξε νωρίς ο Kristoff, αλλά δυστυχώς δεν άντεξε στην αντεπίθεση του Demare που κινήθηκε αποφασιστικά και πήρε την νίκη.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…