Όλοι έχουμε δει στο Γύρο Γαλλίας, μέσα στο καραβάνι που ακολουθεί τους αθλητές, τα κίτρινα ποδήλατα πάνω στα κίτρινα αυτοκίνητα. Επίσης, οι περισσότεροι από εμάς, θα θυμούνται τον Chris Froome στην περσινή ανάβαση του Mont Ventux, πάνω σε ένα κίτρινο ποδήλατο Mavic. Η εταιρεία λοιπόν αποφάσισε να κάνει μερικές αλλαγές, για τον επερχόμενο Γύρο Γαλλίας.

Η Mavic αναβαθμίζει το ουδέτερο σέρβις Ι

Ο Froome εγκαταλείπει το ποδήλατο της Mavic

Η εταιρεία, μετά το περσινό φιάσκο, με τον Chris Froome να παρατάει το ποδήλατο γιατί δεν μπορούσε να το οδηγήσει, αποφάσισε για μερικές αλλαγές. Η πιο σημαντική από αυτές, είναι να προσθέσει ρυθμιζόμενο παλουκόσελο στα ποδήλατα της. Συνεργάστηκε λοιπόν με την γνωστή εταιρεία του χώρου KS και μαζί δημιούργησαν ένα παλουκόσελο που μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα.

Ρυθμιζόμενο παλουκόσελο KS

Ρυθμιζόμενο παλουκόσελο LEV-integra-272

Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της Mavic, Chad Moore « …όταν έψαχνα για ρυθμιζόμενο παλουκόσελο, ήταν το πρώτο που παρατήρησα ότι είχε το κατάλληλο μοχλό, κάτω από τη σέλα….  Η εταιρεία (KS) τροποποίησε μερικά παλουκόσελα, ώστε να δουλεύουν και στον δρόμο. Τα τροποποίησε με τέτοιο τρόπο, για να έχουν περισσότερο ύψος».

Η KS χρησιμοποίησε το μοντέλο KS Lev Integra 272, το οποίο έχει πάχος 27.2 χιλιοστά και βάρος 532 γραμμάρια, και το τροποποίησε στα 65 χιλιοστά ύψος. Έτσι ακόμα και οι πιο ψηλοί ποδηλάτες (βλέπε Chris Froome) δεν θα έχουν πρόβλημα με το ύψος της σέλας.

Ο Moore αναγνώρισε την έλλειψη ουσιαστικής «εκπαίδευσης» των πληρωμάτων της Mavic, με τα ποδήλατα που μεταφέρουν. « …Όταν ο ποδηλάτης χρησιμοποιεί ένα ποδήλατο μας, το αυτοκίνητο θα μείνει δίπλα του μέχρι να καταλάβει πώς λειτουργεί το ρυθμιζόμενο παλουκόσελο».

Η Mavic αναβαθμίζει το ουδέτερο σέρβις ΙΙ

Υπάρχουν και μερικές συμπληρωματικές αλλαγές, που η εταιρεία πιστεύει ότι θα ωφελήσουν τη διαδικασία του ουδέτερου σέρβις:

  • Το αυτοκίνητο θα μεταφέρει 6 ποδήλατα, αντί για 3 στο παρελθόν
  • Το αυτοκίνητο θα μεταφέρει 6 τροχούς, αντί για 8 στο παρελθόν
  • Τα 3 από τα 6 ποδήλατα θα είναι πάντα σεταρισμένα για τους πρώτους 3 της γενικής κατηγορίας

Η λογική είναι πάλι να αποφύγουν την άσχημη δημοσιότητα του 2016 και να έχουν τα ποδήλατα τους λειτουργικά.

Τα ποδήλατα θα έχουν σύμφωνα με τον Moore «…. Διαφορετικά ύψη στη σέλα και τα πιο δημοφιλή πεντάλ στο πελοτόν. Το ένα θα φορά Look το δεύτερο Shimano και το τρίτο Speedplay. Αν κάποιος θέλει κάτι διαφορετικό, μπορεί να πάρει ένα από τα υπόλοιπα τρία ποδήλατα. Βέβαια είναι αρκετά πολύπλοκο, γιατί θες τα ποδήλατα να είναι πραγματικά ουδέτερα σε σεταπ, αλλά έτσι δεν θα είναι για τους υπόλοιπους αθλητές..»

Όσον αφορά στους τροχούς, η Mavic θα έχει συνδυασμούς από Mavic Cosmic Ultimate, Cosmic Pro Carbon SL, και σε μερικά εταπ Comete Pro Carbon SL. Προς το παρόν, η εταιρεία θέλει να αποφύγει τους τροχούς με δισκόφρενα γιατί απαιτούν αρκετές τροποποιήσεις. Τροποποιήσεις τόσο στις βάσεις τοποθέτησης στα αυτοκίνητα, όσο και στις μηχανές.

KS Suspension

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

A journey beyond – Βίντεο

Ο Marc Maurer ποδηλάτησε 5600 χλμ, ξεκινώντας από την Κωνσταντινούπολη, διασχίζοντας τον Κ…