Η κρέπα  είναι το απόλυτο γρήγορο φαγητό.

Μπορούμε μέσα σε 20΄, να φτιάξουμε μια τεράστια παρτίδα κρέπες, να τα αφήσουμε να κρυώσουν και να τα τυλίξουμε σε πλαστικές σακούλες. Τα βάζουμε στην συντήρηση ή την κατάψυξη και τα τρώμε κρύα ή να ζεσταίνουμε στο φούρνο μικροκυμάτων!

Η συγκεκριμένη έκδοση, μέ έξτρα δόση πρωτεΐνης, θα μας κρατήσει γεμάτους περισσότερο και θα μας βοηθήσει να πάρουμε την δόση πρωτεϊνης που χρειάζεται το σώμα μας. Βάζουμε στην κρέπα μας  φρούτα ή φυστικοβούτυρο, ή απλώς τις τρώμε όπως είναι!

Συστατικά     

  • Βρώμη, 2/3 φλιτζανιού
  • Σκόνη πρωτεΐνης βανίλια καραμέλα, 2 κουταλιές    
  • Αλάτι, 1 πρέζα     
  • Γάλα αμυγδάλου, 1 φλιτζάνι     
  • Ασπράδια αυγών, 2     
  • Λάδι καρύδας, 1-1 / 2 κουταλάκι

Οδηγίες

  1. Συνδυάζουμε τα συστατικά στο μπλέντερ.     
  2. Ρίχνουμε 1/3 φλιτζανιού βούτυρο, σε ένα τηγάνι και το βάζουμε σε μέτρια φωτιά. Όταν αρχίζουν να σχηματίζονται φυσαλίδες, ρίχνουμε τη κρέπα, την αναποδογυρίζουμε και τηγανίζουμε για 1′.
  3. Προσθέτουμε το έξτρα τοπινγκ και απολαμβάνουμε!

Διατροφικά Στοιχεία

Μερίδες: 2

Θερμίδες: 246

Λίπος: 7 γρ.

Υδατάνθρακες: 27 γρ.

Πρωτεϊνη: 19 γρ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Τα καλύτερα «έξυπνα» προπονητήρια για το 2022

Ποια είναι τα καλύτερα «έξυπνα» προπονητήρια που πρέπει να λάβουμε υπόψη για την προπόνηση…