Φώτα Knog PWR – Προσαρμοστικότητα

Η εταιρία Knog έχει αποκαλύψει την επόμενη γενιά στα φώτα ποδηλασίας. Η νέα σειρά, αποκαλούμενη PWR, βλέπει την εταιρεία με έδρα τη Μελβούρνη να διερευνά νέες δυνατότητες. Μετά από χρόνια ενσωμάτωσης των μπαταριών στα φώτα της, η Knog τα διαχωρίζει τώρα ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς. Ταυτόχρονα, οι ιδιοκτήτες μπορούν να προγραμματίσουν τα φώτα PWR, για να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

Για μερικούς, αυτό δεν θα είναι η πρώτη φορά που έχουν δει την σειρά PWR. Η Knog ξεκίνησε μια εκστρατεία Kickstarter για τα νέα φώτα τον Οκτώβριο του 2016, αλλά αποφάσισε να την εγκαταλείψει μετά από μια αδύναμη εκκίνηση.

Έτσι, αντί να αναπτύξει τη νέα σειρά PWR με ένα κοινό υποστηρικτών, η Knog ακολούθησε την παραδοσιακή μέθοδο να φέρει το νέο προϊόν στην αγορά. Η απόφαση σήμαινε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να υποστηρίξει τα πρότυπά της και να αντιμετωπίσει τις αναπόφευκτες δυσκολίες παραγωγής, χωρίς τον κίνδυνο να έχει απογοητευμένους πελάτες.

Περισσότερη ισχύ

Τα φώτα της Knog αυξάνονται σε μέγεθος και γίνονται πιο δυνατά από τότε. Η νέα σειρά PWR, προσθέτει επιπλέον προσαρμοστικότητα στα φώτα.

Η νέα σειρά PWR της Knog περιλαμβάνει δύο υποσύνολα: Τα μικρότερα, ελαφρύτερα φώτα με φορτιστή ονομάζονται PWR Commuter και PWR Rider. Τα μεγαλύτερα, ισχυρότερα φώτα ονομάζονται PWR Road, PWR Trail, PWR Mountain. Το σκεπτικό πίσω από το καθένα είναι αρκετά διαφορετικό. Το πρώτο είναι σε μεγάλο βαθμό ένα αυτόνομο φως, ενώ το δεύτερο περιλαμβάνει εναλλάξιμα εξαρτήματα και αξεσουάρ.

Το Commuter είναι το μικρότερο φως, ενώ το Mountain είναι το μεγαλύτερο. Κάθε επόμενο μοντέλο γίνεται μεγαλύτερο και βαρύτερο, καθώς η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται μαζί με τη μέγιστη απόδοση του φωτός, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα:

Οι χρόνοι φόρτισης για κάθε φως είναι σχετικά σύντομοι. Το Commuter απαιτεί 3,5 ώρες ενώ το Ride, Road and Trail θα διαρκέσει 5 ώρες για να φορτιστεί πλήρως. Υπάρχουν δύο θύρες φόρτισης – USB και micro-USB – και παρέχεται τουλάχιστον ένα καλώδιο με κάθε φως. Τα φώτα charger παρέχονται με ένα καλώδιο micro-USB, ενώ τα modular φώτα περιλαμβάνουν ένα καλώδιο USB αρσενικό-θηλυκό.

Εναλλακτική ισχύ

Υπάρχουν περισσότερα για κάθε σύνολο PWR από τον φωτισμό. Οι μπαταρίες μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως αποθέματα ισχύος για την επαναφόρτιση διάφορων φορητών ηλεκτρονικών συσκευών π.χ. έξυπνα τηλέφωνα, συσκευές αναπαραγωγής μουσικής, κάμερες κ.ο.κ. Απλώς συνδέουμε τη συσκευή στη θύρα USB του φωτός PWR και ξεκινάμε τη φόρτιση.

Η δυνατότητα επαναφόρτισης κάθε φωτός αυξάνεται ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας. Η δοκιμή του Knog Commuter με ένα iPhone 7, έδειξε ότι το 50% της μπαταρίας του, θα επαναφορτίσει το κινητό στο 10%. Αντίθετα, το 50% του Rider θα φτάσει το 35% σε σύγκριση με το 75% για το Road. Τέλος, το Mountain μπορεί σχεδόν να φορτίσει ένα ζευγάρι iPhone. Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθεί να υπάρχει αρκετή ισχύς στην μπαταρία για να λειτουργεί το φως σε σταθερή λειτουργία για περίπου μια ώρα.

Προσαρμοστικότητα

Τα modular φώτα της Knog (δηλ. PWR Road/Trail/Mountain) περιλαμβάνουν μονάδες κεφαλής και μπαταρίας που μπορούν να επανασυναρμολογηθούν, όπως είναι επιθυμητό. Με αυτόν τον τρόπο, οι αγοραστές μπορούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα ή την έξοδο του φωτός με εναλλαγή μεταξύ των μονάδων. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη μονάδα μπαταρίας για να τροφοδοτήσουν εξαρτήματα όπως προβολέα ή ένα ηχείο Bluetooth.

Μια τέτοια μετατρεψιμότητα μπορεί να μην απευθύνεται σε όλους τους αγοραστές, αλλά μετατρέψει ένα φως ποδηλάτου σε ένα επεκτάσιμο και προσαρμόσιμο προϊόν.

Προγραμματισμός της εξόδου των φώτων

Ο κάθε πελάτης, μέσο μιας εφαρμογής που ονομάζεται ModeMaker (θα κυκλοφορήσει στα τέλη Σεπτεμβρίου / αρχές Οκτωβρίου), μπορεί να αλλάζει τους τρόπους λειτουργίας όλων των φώτων PWR.

Μόλις το φως συνδεθεί μέσο θύρας USB, ο πελάτης θα μπορεί να σβήνει φόρμες λειτουργίας που δεν επιθυμεί ή να φτιάχνει τη δική του.

Τιμές

Φώτα

PWR Commuter: 60.49 €
PWR Rider: 71.45
PWR Road: 89.95
PWR Trail: 131.99
PWR Mountain: 170

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…