Όλοι έχουμε μια κοινή κακή συνήθεια. Θέλουμε συνεχώς να τσιμπάμε κάτι. Δεν είναι λαιμαργία ή κακή ανατροφή, είναι η φύση μας.

Εάν περιβάλλουμε τον εαυτό μας με τρόφιμα που φυσιολογικά μας γεμίζουν και δημιουργούν κορεσμό, αλλά χωρίς να μας προσθέτουν λίπος είναι ό,τι καλύτερο.

Μαύρη σοκολάτα

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ μαύρης και σοκολάτας γάλακτος. Οι κανονικές σοκολάτες γάλακτος περιέχουν μια τεράστια ποσότητα ζάχαρης που τις καθιστά άνευ θρεπτικών ουσιών και, το πιο σημαντικό, είναι πολύ εθιστικές.

Οι μαύρες σοκολάτες με μάζα κακάου τουλάχιστον 70%, μας εφοδιάζουν ως επί το πλείστον με υγιή λίπη από το κακάο, πολλές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα και το σημαντικότερο, με ελάχιστη ζάχαρη.

Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να προσαρμοστεί η γεύση μας, αλλά αξίζει τον κόπο. Θα εκπλαγούμε από το πόσο κορεσμό μπορεί να μας δημιουργήσει η μαύρη σοκολάτα.

Ψάρι σε κονσέρβα

Τα κονσερβοποιημένα ψάρια, όπως ο τόνος ή οι σαρδέλες, είναι υγιείς πηγές λίπους και πρωτεΐνης. Επιπλέον, περιέχουν αυτά τα υγιή ωμέγα-3 και πολλές λιποδιαλυτές βιταμίνες και ασβέστιο.

Το πιο σημαντικό είναι ότι έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, ώστε να μπορούμε να τα αποθηκεύουμε στο χώρο εργασίας ή στο ντουλάπι μας, έτσι ώστε να τα έχουμε πάντοτε στη διάθεσή μας.

Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για χρονοβόρα προετοιμασία, απλά τα τρώμε μαζί με κάποια σαλάτα ή πάνω από μια φέτα ψωμί και το σώμα μας θα μας ευχαριστεί.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Τα καρύδια και οι σπόροι είναι εξαιρετικά υγιείς. Περιέχουν πρωτεΐνες, υγιή λίπη και ένα ευρύ φάσμα βιταμινών και μετάλλων. Είναι ό,τι πρέπει για ένα νυκτερινό ή απογευματινό σνακ.

Περισσότερη πρωτεΐνη περιέχουν τα αμύγδαλα και τα φουντούκια. Αποφεύγουμε τα κάσιους γιατί περιέχουν αρκετές θερμίδες.

Επίσης, δεν θα χαλάσουν τόσο εύκολα, οπότε μπορούμε να τα αποθηκεύουμε για μήνες. Και αν ψάχνουμε να κάνουμε το σάντουιτς μας πολύ πιο χορταστικό, το αλείφουμε με λίγο φυστικοβούτυρο.

Μπάρες πρωτεΐνης

Οι περισσότερες εμπορικές, ευρέως διαθέσιμες μπάρες πρωτεΐνης είναι στην πραγματικότητα μόνο καραμέλα γεμάτη ζάχαρη με λίγη πρωτεΐνη μέσα. Κάτι φυσικά που δεν θέλουμε.

Προτιμάμε λοιπόν μπάρες από επώνυμες εταιρίες, που παράγουν συμπληρώματα διατροφής. Θα πρέπει να περιέχουν λίγη ζάχαρη, 100-150 θερμίδες και τουλάχιστον 15-20 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Tour de France – Η απαραίτητη ορολογία του αγώνα

Το Tour de France, ο μεγαλύτερος ποδηλατικός αγώνας, γίνεται συνεχώς πιο αγγλόφωνος. Υπάρχ…