Share on Facebook Share on Twitter Πελοτόν 2018 – Τα ποδήλατα ΙI Μετά το 1ο άρθρο μας για τα ποδήλατα του φετινού πελοτόν, συνεχίζουμε με τις υπόλοιπες ομάδες. Η Katusha είναι πλέον ο μοναδικός χρήστης της SRAM, ενώ η Movistar, UAE και Lotto Sudal χρησιμοποιούν Campagnolo. Στο Tour Down Under -όπου παρουσιάζονται και επίσημα τα ποδήλατα για τη νέα σεζόν – δεν υπάρχει Rotor Uno, ούτε FSA Ανεξάρτητα από την εταιρία, όλες οι σειρές είναι πλέον ηλεκτρονικές. Επίσης η Shimano κυριαρχεί πλέον φανερά στα βατόμετρα, κυριαρχώντας στην SRM με το βατόμετρο Dura-ace R9100P. Με μια τέτοια αλλαγή, πολλές άλλες ομάδες χρησιμοποιούν μονάδες Garmin αντί για SRM. Ίσως η μόνη άλλη εταιρεία που είναι ορατή σε έναν μεγάλο αριθμό ομάδων είναι η μικρή αμερικανική εταιρεία K-Edge. Drapac P / B Cannondale Ενώ η ομάδα έχει εντοπιστεί με δισκόφρενα, το Cannondale SuperSix Evo HiMod χρησιμοποιήθηκε με κανονικά φρένα στο Tour Down Under. Εδώ, η μόνη αλλαγή στα πλαίσια από το 2017 είναι ένα ελαφρώς διαφορετικό σχέδιο χρωμάτων, όπου έχουν αντικατασταθεί τα ασημένια λογότυπα, με μαύρα. Η αμερικανική ομάδα χρησιμοποιεί τώρα τροχούς Vision, τυλιγμένους σε ελαστικά Vittoria. Επιπλέον, η ομάδα έχει αλλάξει χορηγό σέλας, από Fizik, σε Prologo. Το υπόλοιπο της κατασκευής συνεχίζεται χωρίς αλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων Shimano και των στροφάλων SISL2. Ποδήλατο: Cannondale SuperSix Evo HiMod του Αυστραλού Simon Clarke. FDJ Αυτή η σεζόν σηματοδοτεί 16 χρόνια χρήσης της γαλλικής ομάδας, στα γαλλικά ποδήλατα Lapierre. Στο Tour Down Under, η FDJ χρησιμοποιεί ένα μείγμα από το all-rounder Xelius και το πρόσφατα αναβαθμισμένο Aircode SL aero bike. Το τελευταίο, που απεικονίζεται εδώ, δείχνει τα ανανεωμένα χρώματα. Η FDJ διατηρεί επίσης τη μακροχρόνια σχέση της με τη Shimano. Η ομάδα είναι εξοπλισμένη με πλήρεις σειρές Dura-Ace Di2 R9150, βατόμετρα, τροχούς και συνοδευτικά στοιχεία PRO. Η PRO προμηθεύει το τιμόνι Vibe Aero με απλοποιημένα γραφικά για μεγαλύτερη ορατότητα της μάρκας. Η Prologo παρέχει σέλες. Ποδήλατο: Lapierre Aircode SL του Ιταλού σπρίντερ Davide Cimolai. Katusha Alpecin Τα ποδήλατα της Katusha συνεχίζουν χωρίς σημαντικές αλλαγές το 2018. Η Canyon παρέχει πλαίσια, τα οποία κατασκευάζονται με τον πλήρη κατάλογο των εξαρτημάτων από τη SRAM, συμπεριλαμβανομένων των ασύρματων eTap, των τροχών Zipp και των βατόμετρων Quarq. Μια εξαίρεση υπάρχει στα μοντέλα Aeroad, τα οποία χρησιμοποιούν Shimano 9000 για να ταιριάζει με το σύστημα direcr mount. Η ομάδα τρέχει αυτή τη στιγμή το Aeroad CF SLX, αν και το Ultimate CF SLX είναι πιθανό να εμφανιστεί σε πιο ορεινούς αγώνες. Η Canyon παρέχει επίσης τα δικά της τιμόνια, ενώ τις σέλες παρέχει η Selle Italia. Δεν απεικονίζονται οι μονάδες Wahoo που θα χρησιμοποιήσει η ομάδα το 2018. Ποδήλατο: Canyon Aeroad CF SLX του Πορτογάλου Tiago Machado. Lotto NL-Jumbo Τα ποδήλατα της Bianchi σε χρώμα Celeste παραμένουν για το 2018, χωρίς αλλαγές, εκτός από τη μετάβαση στις σέλες Fizik. Η ομάδα έχει πρόσβαση στην πλήρη γκάμα της Bianchi, συμπεριλαμβανομένου του aero Oltre XR4 (στις φωτογραφίες), το ελαφρύ Specialisma και το Infinito CV, με βάση την αντοχή. Η μετάδοση, τα φρένα και οι τροχοί παρέχονται από τη Shimano, με τα βατόμετρα της Pioneer να παραμένουν στο WorldTour μέσω της ολλανδικής ομάδας. Η FSA ολοκληρώνει το ποδήλατο με τα εξαρτήματα του τιμονιού. Ποδήλατο: Bianchi Oltre XR4 του Νεοζηλανδού George Bennett Lotto Soudal Οι ίδιες συνεργασίες για την ομάδα του Βελγίου, με τις παγουροθήκες της Tacx, τη μόνη αλλαγή χορηγού. Η ομάδα θα χρησιμοποιήσει ένα μείγμα από το ελαφρύ Helium SLX και το aero Noah SL, το πρώτο από τα οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από 12 μήνες. Το Noah SL του Andre Greipel έχει ένα νέο πηρούνι, με πιο παραδοσιακό σχεδιασμό σε σύγκριση με το παλιό split-design F-Splitfork που ισχυρίστηκε ότι βελτίωσε τις αεροδυναμικές επιδόσεις. Λεπτομέρειες για τους λόγους πίσω από αυτή την αλλαγή είναι περιορισμένες, παρόλο που υποθέτουμε ότι το πιο παραδοσιακό πιρούνι είναι ελαφρύτερο και πιο σκληρό. Τα ποδήλατα ολοκληρώνονται με Campagnolo Super Record EPS, τροχούς Campagnolo, βατόμετρα SRM, τιμόνι Deda και σέλες της Selle Italia. Ποδήλατο: Ridley Helium SLX του Thomas De Gendt. Movistar Με μια νέα ματιά για το 2018, τα ποδήλατα της Movistar πλημμυρίζουμε από ένα νέο μπλε σχέδιο. Μαζί με την Katusha, ως την άλλη ομάδα που υποστηρίζει το Canyon στο WorldTour, η ισπανική ομάδα χρησιμοποιεί τόσο το Aeroad CF SLX (απεικονισμένο) όσο και το Ultimate CF SLX. Η Canyon παρέχει επίσης το τιμόνι. Ενώ η Katusha χρησιμοποιεί μια πλήρης σειρά SRAM, η Movistar χρησιμοποιεί αποκλειστικά Campagnolo, παρέχοντας μεταδόσεις (συμπεριλαμβανομένων των φρένων direct mount) και των τροχών. Τα βατόμετρα είναι από την Power2Max. Όπως πολλοί άλλοι, η ομάδα χρησιμοποιεί σέλες Fizik. Ένα μικρό ωραίο άγγιγμα είναι το Lizard Skins DSP με ταινία τιμονιού Movistar. Ποδήλατο: Canyon Aeroad CF SLX του Πορτογάλλου Nelson Oliveira. Mitchelton – Scott Η ομάδα της GreenEdge έχει μακρά συνήθεια να φέρει τα προπονητικά ποδήλατα του προηγούμενου έτους στην αυστραλιανή αγωνιστική περίοδο και το 2018 δεν διαφέρει. Βλέπουμε το ποδήλατο του 2017 της ομάδας, με αξεσουάρ του 2018. Μόνο μερικά αυτοκόλλητα θα αλλάξουν, για να αναδείξουν τη χορηγία των κρασιών Mitchelton. Η ομάδα έχει πρόσβαση τόσο στo Addict (ελαφρύ) όσο και στo Foil (aero). Όλα τα εξαρτήματα επαφής και του θαλάμου διακυβέρνησης προέρχονται από την Syncros που ανήκει στην Scott. Οι τροχοί και οι ομάδες είναι από τη Shimano. Η ομάδα της Αυστραλίας είναι ένας από τους πολλές με μετάβαση σε βατόμετρα Shimano, και στους υπολογιστές της Garmin. Ποδήλατο: Scott Foil , του Αυστραλού Cameron Meyer. Quick-Step Floors Μαζί με τη Bora-Hansgrohe, η Quick-Step έφερε τόσο τα Venge ViAS Disc όσο και τα Tarmac SL6 στο Tour Down Under. Η ομάδα αναμένεται να χρησιμοποιήσει πολλά ποδήλατα με δισκόφρενα το 2018. Μια αλλαγή στο τιμόνι από την FSA, είναι η πιο σημαντική τεχνική αλλαγή, με την Shimano να προσφέρει την Di2. Τα νέα βατόμετρα της Specialized βρίσκονται επίσης στα ποδήλατα. Ποδήλατο: Specialized Tarmac SL6 και Venge ViAS Disc που ανήκουν στον Ιταλό σπρίντερ Elia Viviani. Sky Τα νέα χρώματα για τα ποδήλατα Pinarello F10 της Sky, μαζί με ένα νέο χορηγό τιμονιού, αντιπροσωπεύουν τις αλλαγές του νέου έτους. Η Sky έχει χρησιμοποιήσει από καιρό τα τιμόνια της PRO, αλλά τώρα αναλαμβάνει η εταιρία της Pinarello, MOST. Η Shimano Dura-Ace παραμένει η επιλογή των ομάδων και των τροχών, με την Fizik να παρέχει σέλες. Η Sky θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί βατόμετρα Stages το 2018, αλλά συγχρονίζεται με τους υπολογιστές της Garmin, όχι με τη μονάδα Dash. Ποδήλατο: Pinarello F10 ανήκει στο νέο Κολομβιανό Egan Bernal. Sunweb-Giant Μετά από πρόσφατη ανακοίνωση, η Giant έχει ενισχύσει τη χορηγία της ομάδας για το 2018, αναλαμβάνοντας ως επίσημος χορηγός τροχών εκτός από την παροχή ποδηλάτων, τιμονιών, σέλας, κράνους, ρούχων και ορισμένων παπουτσιών. Η ομάδα χρησιμοποιεί τους τροχούς SLR0 της εταιρείας και το σύστημα tubeless της Gavia, αλλά για αγώνες, θα υπάρχουν tubulars. H ομάδα χρησιμοποιεί πλέον μονάδες της Sigma, για να μοιράζονται δεδομένα από τα νέα βατόμετρα της Shimano (προηγουμένως με την Pioneer). Η ομάδα θα χρησιμοποιεί το νέο Propel Advanced SL Disc όσο και το κανονικό TCR Advanced SL καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Ποδήλατο: Giant TCR Advanced SL του Γερμανού Nikias Arndt. Trek-Segafredo Η ομάδα που χρηματοδοτείται από την Trek, είναι ένας από τους λίγους με δισκόφρενα στο Tour Down Under. Η ομάδα χρησιμοποιεί ένα μείγμα από το νέο Emonda Disc και Madone (κανονικά φρένα). Και τα δύο αποτελούν ποδήλατα του συστήματοςProject One της Trek. Όπως και πολλές άλλες ομάδες, αφήνουν την SRM για τα πιο ελαφριά Shimano, για ελαφρύτερη ενσωμάτωση με το σύνολο Di2. Η ομάδα επίσης, χρησιμοποιεί μονάδες Garmin. Η Bontrager, συνεχίζει να παρέχει τροχούς, σέλες, τιμόνια και πολλά άλλα αξεσουάρ. Ποδήλατο: Trek Emonda Disc που ανήκει στον Δανό Niklas Eg ΗΑΕ-Emirates Για το 2018, η ομάδα δεν βλέπει αλλαγές τεχνικού χορηγού, συνεχίζοντας με τα ιταλικά ποδήλατα Colnago και με τον αντίστοιχο κατάλογο αξεσουάρ. Στο Tour Down Under, η ομάδα χρησιμοποίησε ένα μείγμα V2-r και aero Concept. Είναι μια μεγάλη αλλαγή πριν από 12 μήνες, όπου σχεδόν ολόκληρη η ομάδα χρησιμοποιούσε το μοντέλο C60. Η Campagnolo προμηθεύει Super Record EPS και τους τροχούς Bora, ενώ οι συντροφικές ιταλικές εταιρίες Deda, Vittoria και Prologo προμηθεύουν τιμόνι, ελαστικά και σέλες αντίστοιχα. Τα βατόμετρα από το Power2Max και τα πεντάλ από την Look εξαιρούν το ιταλικό θέμα. Ποδήλατο: Colnago V2-r που ανήκει στον έξι φορές νικητή εταπ του Giro, Diego Ulissi.