2ο εταπ – Πρώτη νίκη για τον Marcel Kittel

Ο Marcel Kittel (Katusha-Alpecin) κέρδισε την πρώτη του νίκη για τη σεζόν του 2018, στο 2ο εταπ του Tirreno-Adriatico στην Ιταλία την Πέμπτη.

Μια πτώση την τελευταία στιγμή είχε διαταράξει τη ροή του αγώνα, αλλά οι αθλητές της Katusha-Alpecin κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα δυνατό προβάδισμα για τον Γερμανό, ο οποίος ολοκλήρωσε με επιτυχία την όλη προσπάθεια.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Peter Sagan (Bora-Hansgrohe) κατέλαβε τη 2η θέση στο χαώδες σπριντ, με τον Giacomo Nizzolo (Trek-Segafredo) να τερματίζει 3ος.

Η 5η θέση του Patrick Bevin σήμαινε ότι ανέλαβε την κορυφή της γενικής, από τον συναθλητή του στην BMC, Damiano Caruso. Ο Caruso πέφτει 2ος πίσω από τον Νεοζηλανδό , με τον Greg Van Avermaet στην 3η θέση.

Ο Adam Yates (Mitchelton-Scott) ήταν ένας από αυτούς που συνεπλάκη στην πτώση, 7 χλμ από τον τερματισμό και βγήκε από την 10αδα.

Οι Geraint Thomas και Chris Froome της Sky βρίσκονται μέσα στην 10αδα, αντίστοιχα στην 7η και 9η θέση.

Πως εξελίχθηκε

Οι αποσπασμένοι της ημέρας Nicola Bagioli (Nippo-Vini Fantini), Alexander  Foliforov (Gazprom-Rusvelo), Jacopo Mosca (Wilier Triestina-Selle Italia) και Guy Sagiv (Israel Cycling Academy) ξεκόλλησαν στην ανάβαση του Montemagno.

Το κουαρτέτο άνοιξε γρήγορα μια αξιοπρεπή διαφορά από το ελεγχόμενο από την BMC πελοτόν, στα 5΄ μέσα σε 20 χλμ.

Η Bagnoli φάνηκε να ενδιαφέρεται μόνο για τους πόντους βουνών, και μετά 40 χιλιόμετρα αγώνα έπεσε πίσω,  αφήνοντας 3 αθλητές μπροστά.

Το γκρουπ των αποσπασμένων συνέχισε να ανοίγει τη διαφορά, που έφτασε στα 7΄μέσα στα 100 χλμ αγώνα.

Ωστόσο, η κατάσταση επρόκειτο να αλλάξει, όταν η Mitchelton-Scott έβαλε μπροστά τον Luke Durbridge. Ο Αυστραλός ανέβασε σημαντικά το ρυθμό και η διαφορά άρχισε να κλείνει. Μέσα στα τελευταία 50 χιλιόμετρα, η διαφορά είχε πέσει στα 2’.

Η BMC έκατσε πίσω, επιτρέποντας στη Mitchelton-Scott να συνεχίσει να εργάζεται στο μπροστινό μέρος, ενώ αθλητές από Quick-Step Floors, Trek-Segafredo και Katusha προωθούσαν τους σπρίντερ τους.

Στα 12 χλμ από τον τερματισμό, οι αποσπασμένοι πιάστηκαν, γεγονός που σημάδεψε μια αλλαγή στην ψυχραιμία του πελοτόν, καθώς οι αθλητές άρχισαν να σπρώχνονται για μια θέση, στους στενούς δρόμους.

Ένα μεγάλο ατύχημα κατέστρεψε τη ροή του πελοτόν, 7 χλμ από τον τερματισμό. Η πτώση αποδιοργάνωσε τις ομάδες των σπρίντερ και υπήρχε πολύ ανησυχία –και αγκωνιές- ώστε να ξαναφτιαχτούν τα τραίνα των ομάδων για τα τελευταία 5 χλμ.

Σε ένα σημείο έμοιαζε ότι η Katusha-Alpecin είχε σχηματίσει δύο τραίνα, ένα σε κάθε πλευρά του πελοτόν, καθώς προσπάθησαν να βρουν το Kittel. Ο Γερμανός φάνηκε να επιστρέφει σε κορυφαία φόρμα, καθώς άνοιξε νωρίς το σπριντ ύστερα από μια τελική προσπάθεια από τον συναθλητή του Rick Zabel.

Το Tirreno-Adriatico 2018 συνεχίζεται σήμερα με το 3ο εταπ, από τη Follonica στη Trevi και καλύπτει 234 χιλιόμετρα.

Υπόσχεται μια δύσκολη μέρα. Όχι μόνο είναι το μεγαλύτερο εταπ της εκδήλωσης, αλλά έχει αρκετές αναβάσεις όπως και τερματισμό σε κορυφή.

Αποτελέσματα 2ου εταπ

1. Marcel Kittel (Ger) Katusha-Alpecin
2. Peter Sagan (Svk) Bora-Hansgrohe
3. Giacomo Nizzolo (Ita) Trek-Segafredo
4. Michal Kwiatkowski (Pol) Team Sky
5. Patrick Bevin (NZl) BMC Racing
6. Jakub Mareczko (Ita) Wilier Triestina-Selle Italia
7. Fernando Gaviria (Col) Quick-Step Floors
8. Danny van Poppel (Ned) LottoNL-Jumbo
9. Eduard Micheal Grosu (Ven) Nippo Vini Fantini
10. Simone Consonni (Ita) UAE Team Emirates

Αποτελέσματα Γενικής

1. Patrick Bevin (NZl) BMC Racing, in 4-34-43
2. Damiano Caruso (Ita) BMC Racing, at same time
3. Greg Van Avermaet (Bel) BMC Racing, at same time
4. Rohan Dennis (Aus) BMC Racing, at same time
5. Daryl Impey (RSA) Mitchelton-Scott, at 4 secs
6. Michal Kwiatkowski (Pol) Team Sky, at 9 secs
7. Geraint Thomas (GBr) Team Sky, at 9 secs
8. Salvatore Puccio (Ita) Team Sky, at 9 secs
9. Chris Froome (GBr) Team Sky, at 9 secs
10. Jonathan Castroviejo (Spa) Team Sky, at 9 secs

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…