4ο εταπ – Ο Alaphilippe κερδίζει το πρώτο ορεινό εταπ

Περιληπτικά:

Ο Julian Alaphilippe (Quick Step) κέρδισε το 4o εταπ του Critérium du Dauphiné καθώς νίκησε τους Dan Martin (UAE Team Emirates) και Geraint Thomas (Team Sky). Ο Gianni Moscon (Team Sky) πήρε την κίτρινη φανέλα.

Ο Alaphilippe ήταν σταθερά εμπρός, καθώς ο αποσπασμένος Dario Cataldo (Astana) είδε τη διαφορά του των 2’, να διαλύεται από την προσπάθεια της Sky, στην τελευταία ανάβαση των 4.8 χλμ στο Lars-en-Vercors.

Περιμένοντας υπομονετικά, ο Γάλλος μαζί με τους Thomas και Romain Bardet (Ag2r La Mondiale), έκανε την κίνηση του στο τελευταίο χιλιόμετρο, μαζεύοντς τον Cataldo.

Chazey-sur-Ain → Lans-en-Vercors, 181 km

To 4o εταπ είχε ένα γρήγορο ξεκίνημα, με αποτέλεσμα 52 χλμ να καλυφθούν σε μια ώρα, χωρίς κανείς να μπορεί να αποσπαστεί.

Τέλος, με σχεδόν τα μισά από τα 181 χλμ της διαδρομής, ένα γκρουπ σχηματίστηκε από τους: Dario Cataldo (Astana), Lukas Postlberger (Bora-Hansgrohe), Jens Keukeleire (Lotto Soudal), Edvald Boasson Hagen (Dimension Data), ενώ αργότερα ενώθηκαν μαζί τους οι Odd Christian Eiking (Wanty-Groupe Gobert), Arnaud Courteille (Vital Concept),  Simon Clarke (EF Education First-Drapac) και Bryan Coquard (Vital Concept).

Το γκρουπ έχτισε μια διαφορά 4’ από το πελοτόν, που ελέγχονταν από την Team Sky,  Μέχρι τη στιγμή που έφτασαν στη βάση του horses-catégorie Col du Mont Noir, το προβάδισμά τους ήταν πάνω από 5’.

Ο Christian Eiking ήταν ο πρώτος που δοκίμασε τα πόδια του, αλλά σύντομα του αντεπιτέθηκε ο Cataldo, που έφυγε μόνος προς την κορυφή.

Εν τω μεταξύ, ο ρυθμός της Sky συνεχίστηκε στο μπροστινό μέρος του πελοτόν. Περνώντας την κορυφή, η διαφορά ήταν στα 2:45’’ με τον Cataldo.

Η διαφορά παρέμεινε σταθερή και στην κατάβαση, καθώς η βροχή αρχίσει να πέφτει μόλις το τεχνικό άνω μέρος της κατάβασης, με τον Cataldo να επεκτείνει το προβάδισμα του πέρα από τα 3’.

Η τελική ανάβαση στο Lars-en-Vercors άρχισε στα τελευταία 4.5 χλμ, με τον Cataldo να απολαμβάνει μια διαφορά 2’, αλλά με το ρυθμό να αυξάνεται σταθερά πίσω από τον Geoghegan Hart .

Η πρώτη επίθεση από την κύρια ομάδα προήλθε από τον Guillaume Martin (Wanty-Groupe Gobert), πριν ο Pierre La Tour αντεπιτεθεί με τον Emanuel Buchmann (Bora-Hansgrohe) και το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης ομάδας.

Ωστόσο, η μεγάλη κίνηση προήλθε από τον Dan Martin (UAE Team Emirates) ο οποίος επιτάχυνε να πιάσει τον Cataldo, μαζί με τους Geraint Thomas (Team Sky), Romain Bardet (Ag2r La Mondiale) και Julian Alaphilippe (Γρήγορα Βήματα). Ο Michal Kwiatkowski έπεσε πιο πίσω.

Η καλύτερη φόρμα του Alaphilippe, του επέτρεψε να κερδίσει το εταπ, με τον Kwiatkowski να διασχίζει τη γραμμή 17’’ πίσω.

Η δεύτερη θέση του Thomas του έδωσε 4’’ μπόνους, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να πάρει την κίτρινη φανέλα που πήγε στον συναθλητή του Gianni Moscon.

Το αποτέλεσμα σημαίνει ότι η Team Sky εξακολουθεί να κατέχει τις τρεις πρώτες θέσεις στην κορυφή της ΓΚ.

Αποτελέσματα 4ου εταπ:

1. Julian Alaphilippe (Fra) Quick-Step Floors, in 4-26-58
2 Daniel Martin (Irl) UAE Team Emirates
3 Geraint Thomas (GBr) Team Sky
4 Romain Bardet (Fra) Ag2r La Mondiale, all at same time
5 Pierre Latour (Fra) AG2R La Mondiale, at 5 secs
6 Adam Yates (GBr) Mitchelton-Scott. at same time
7 Emanuel Buchmann (Ger) Bora-Hansgrohe, at same time
8 Guillaume Martin (Fra) Wanty-Groupe Gobert, at 8 secs
9 Gianni Moscon (Ita) Team Sky, at same time
10 Tiesj Benoot (Bel) Lotto Soudal, at same time

Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης:

1. Gianni Moscon (Ita) Team Sky, in 13- 55-30 13:55:30
2 Michal Kwiatkowski (Pol) Team Sky, at 6 secs
3 Geraint Thomas (GBr) Team Sky, at same time
4 Julian Alaphilippe (Fra) Quick-Step Floors, at 48 secs
5 Damiano Caruso (Ita) BMC Racing, at 49 secs
6 Bob Jungels (Lux) Quick-Step Floors. at 1-05
7 Adam Yates (GBr) Mitchelton-Scott, at 1-11
8 Tiesj Benoot (Bel) Lotto Soudal, at 1-13
9 Romain Bardet (Fra) Ag2r La Mondiale, at 1-41
10 Marc Soler (Esp) Movistar, at 1-48

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…