Share on Facebook Share on Twitter Eurobike 2018 – Ποδήλατα Αν ακολουθήσατε προσεκτικά την κάλυψή μας για την έκθεση Eurobike, θα παρατηρήσατε ίσως ότι δεν εμφανίζονται πολλά ποδήλατα. Σε ένα βαθμό, αυτό είναι αλήθεια, καθώς οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες εταιρίες, αποφάσισαν να μην εμφανιστούν αυτήν τη φορά, είτε υπέρ των δικών τους εσωτερικών εκδηλώσεων είτε εγκαταλείποντας συνολικά τις συμβατικές εμπορικές εκθέσεις. Παρ ‘όλα αυτά, δεν θα ήταν μια εμπορική έκθεση ποδηλάτων χωρίς ποδήλατα, και ακόμη και χωρίς τις περισσότερες από τις μεγάλες ετικέτες, υπήρχαν πολλά ενδιαφέροντα μοντέλα εκεί έξω. Η “περιορισμένη έκδοση” του Colagno C64, είναι ένα παράδειγμα τέτοιων ποδηλάτων. Το ποδήλατο περιλαμβάνει φύλλα δισκοβραχίονα Carbon-Ti, το βατόμετρο Origin της SRM και το κιτ της CeramicSpeed OSPW , προσαρμοσμένο στην ηλεκτρονική Dura Ace. Και ένα aero μοντέλο απο την ίδια εταιρεία Το Noah Fast, το αναβαθμισμένο μοντέλο της Ridley. Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιεί την τεχνολογία F-Surface Plus, με τις μικρές αυλακώσεις να δημιουργούν μικρές δίνες, ώστε να μην αποκολλάται ο αέρας απο την επιφάνεια. Χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλο το ποδήλατο. Ολόκληρο το ονοματεπώνουμε του “Κανίβαλλου”, όπως τις παλιές καλές μέρες… Ένα νέο aero μοντέλο απο την Look, το 785 Blade RS. Η πίσω δαγκάνα φρένου, στηρίζεται σε ένα μικρό τμήμα ανθρακονήματος Περισσότερο “κλασικά” μοντέλα απο την Scott, με έντονα χρώματα. Απο την άλλη, το Foil σε μαύρο ματ δείχνει επιβλητικό Ένα ποδήλατο adventure απο ανθρακόνημα από την Kona, το Libre Με 45αρι ελαστικό αλλά και χώρο για φτερό Ένα ατσάλινο ποδήλατο για περιπέτειες, το Marin Four Corners Ακόμα ένα aero μοντέλο, αυτή τη φορά απο την Wilier, το Cento10 Pro Τα ποδήλατα Arc8 και το συγκεκριμένο μοντέλο Escapee, που μπορεί να φορέσει ελαστικά 30 mm, με δισκόφρενα ή κανονικά φρένα και με σκελετό στα 750 γραμμάρια! Ακόμα μια περιορισμένη έκδοση, αυτή τη φορά απο την Καναδική εταιρεία Argon 18, το Nitrogen SE Η ισπανική BH στα χρώματα της Fortuneo Ίσως απο τα πιο εντυπωσιακά aero, το Simplon Pride. Ο διπλός λαιμός (υποτίθεται) ότι είναι πιο αεροδυναμικός και το κόψιμο στο παλουκόσελο, δίνει περισσότερη άνεση στον αναβάτη. Αυτά τα λίγα απο την φετινή Eurobike, ελπίζουμε να σας άρεσαν τα άρθρα μας…