2ο εταπ – Ο Valverde νικητής, ο Kwiatkowski στα κόκκινα!

Περιληπτικά:

Χωρίς τον Froome και τον Thomas, η ομάδα της Sky κατάφερε να τοποθετήσει τον Michal Kwiatkowski, επικεφαλής στην ΓΚ στο τέλος του 2ου εταπ. Η νίκη πήγε στην «παλιά καραβάνα» Alejandro Valverde καθώς κέρδισε το πλεονέκτημα κυριολεκτικά στα τελευταία μέτρα πριν την γραμμή.

Οι Sky και Movistar ήξεραν ότι ο τερματισμός στο Caninito del Rey ταιριάζει στους Valverde και Kwiatkowski και έτσι έριξαν την πλήρη δύναμή τους για να σπάσουν το πελοτόν και να τοποθετήσουν τους αθλητές τους για την τελευταία ανάβαση.

Ο Laurens De Plus (Quick-Step Floors) σχεδόν κατέστρεψε το σχέδιο με μια καθυστερημένη επίθεση, αλλά το ισπανικό/ πολωνικό δίδυμο ήταν εκεί και τον προσπέρασε στα τελευταία 200 μέτρα.

Έτσι η νίκη πήγε στον Valverde και το συνολικό προβάδισμα στον Kwiatkowski, με διαφορά 14΄΄ από τον Ισπανό και 25΄΄ από τον Wilco Kelderman (Sunweb).

Marbella Caminito del Rey, 163.5km

Το πελοτόν άφησε την θάλασσα και κατευθύνθηκε προς τα βουνά που πλαισιώνουν τη φυσική περιοχή του Caminito del Rey. Στις απόκρημνες πλαγιές του, ο Κολομβιανός Esteban Chaves το 2015, όχι μόνο κέρδισε το εταπ αλλά και φόρεσε την κόκκινη φανέλα. Αυτό το εταπ ήταν το 1ο με τερματισμό σε ανηφόρα.

Μια ομάδα πολύ ισχυρών επιτιθέμενων ξεκίνησε την ανάβαση του Puerto de Ojen για να δημιουργήσει γρήγορα μια διαφορά με το πελοτόν. Το γκρουπ αποτελούσαν οι Alexis Gougeard (AG2R-La Mondiale), Thomas De Gendt (Lotto Soudal), Pierre Rolland (EF Education First-Drapac), Pablo Torres (Burgos-BH), Jonathan Lastra (Caja Rural-Seguros RGA), Luis Angel Mate (Cofidis) και Hector Saez (Euskadi-Murias) με διαφορά 3΄. Η διαφορά όμως παρέμενε σταθερή, μια και η  BMC έλεγχε το ρυθμό για την κόκκινη φανέλα του Rohan Dennis.

Ο Luis Angel Mate διεκδίκησε τα σημεία KOM πάνω από την 1η ανάβαση της ημέρας και επανέλαβε το κατόρθωμα του στο 3ης κατηγορίας Alto de Guadalhorce, καθώς οι αναβάτες περνούσαν τη γραμμή τερματισμού για 1η φορά.

Είχαν ακόμα 72 χλμ για τον τερματισμό και ο Peter Sagan (Bora-Hansgrohe) επιτέθηκε στο γκρουπ. Η διαφορά, από τα μέγιστα 4΄ έπεσε στα 2:30΄΄.

Στα τελευταία 65 χλμ, ο Thomas De Gendt  εγκατέλειψε το γκρουπ, ενώ οι BMC και Bora-Hansgrohe συνεργάστηκαν για να οδηγήσουν το πελοτόν.

Ο Luis Angel Mate συνέχισε να συλλέγει τους πόντους των KOM και ο Pierre Rolland αποδείχτηκε ο ισχυρότερος από τους επιτιθέμενους, αλλά απορροφήθηκε στα τελευταία 17 χλμ, καθώς η Sky πήρε τον έλεγχο του πελοτόν.

Ο επικεφαλής της γενικής Rohan Dennis (BMC) έχασε επαφή μαζί με τον συναθλητή του Richie Porte, ο οποίος τελικά έχασε 13΄. Δεν ήταν επίσης μια καλή μέρα για τον Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) και τον Adam Yates (Mitchelton-Scott), οι οποίοι επίσης έχασαν χρόνο.

Ο Laurens De Plus (Quick-Step Floors) έκανε αργά την επίθεση του, στα τελευταία 1,3 χλμ, αλλά δεν σταμάτησε τον Alejandro Valverde, καθώς πρόλαβε να κλείσει τη διαφορά και να προσπεράσει τον Michal Kwiatkowski λίγο πριν την γραμμή τερματισμού.

Αποτελέσματα 2ου εταπ:

1 Alejandro Valverde (Spa) Movistar Team in 4-13-01
2 Michal Kwiatkowski (Pol) Team Sky at same time
3 Laurens De Plus (Bel) Quick-Step Floors at 3s
4 Wilco Kelderman (Ned) Team Sunweb
5 George Bennett (NZl) LottoNL-Jumbo
6 Tony Gallopin (Fra) AG2R La Mondiale
7 Emanuel Buchmann (Ger) Bora-Hansgrohe
8 Rigoberto Uran (Col) EF Education First-Drapac p/b Cannondale
9 Nairo Quintana (Col) Movistar Team
10 Thibaut Pinot (Fra) Groupama-FDJ, at same time

Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης:

1 Michal Kwiatkowski (Pol) Team Sky in 4-22-40
2 Alejandro Valverde (Spa) Movistar Team at 14s
3 Wilco Kelderman (Ned) Team Sunweb at 25s
4 Laurens De Plus (Bel) Quick-Step Floors at 28s
5 Ion Izagirre (Spa) Bahrain-Merida at 30s
6 Fabio Felline (Ita) Trek-Segafredo at same time
7 Emanuel Buchmann (Ger) Bora-Hansgrohe at 32s
8 Tony Gallopin (Fra) AG2R La Mondiale at 33s
9 Nairo Quintana (Col) Movistar Team
10 Bauke Mollema (Ned) Trek-Segafredo at same time

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…