5ο εταπ – Νίκη για τον Clarke, κόκκινη φανέλα για τον Molard

Περιληπτικά:

Σε ένα σπριντ με αργή κίνηση στο τέλος του 5ου εταπ, ο Simon Clarke (EF Education First-Drapac) πήρε τη νίκη από το μικρό γκρουπ με τους Bauke Mollema (Trek-Segafredo) και Alessandro De Marchi (BMC). Ακριβώς πίσω τους, ο  Rudy Molard (Groupama-FDJ) τερμάτισε με αρκετό χρόνο για να πάρει το συνολικό προβάδισμα της ΓΚ κατά 1΄ από τον Michal Kwiatkowski (Sky).

Τα 188,7 χλμ γεμάτα λόφους, ευνόησαν τους επιτιθέμενους με τον Simon Clarke (EF Education-Fisrt Drapac) να διεκδικεί την νίκη και τον Rudy Molard την κόκκινη φανέλα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ένας αθλητής από τη γαλλική ομάδα οδηγεί τη Vuelta, από τον Bradley McGee το 2005.

Granada → Roquetas de Mar, 188,7 Km

Οι περισσότεροι αθλητές στην αρχή υπογράμμισαν ότι το 5ο εταπ, θα πρέπει να είναι μια μέρα για τους αποσπασμένους, οδηγώντας σε μια εξαιρετικά σκληρή μάχη για να ξεφύγουν από το πελοτόν. Σχεδόν 48 χλμ καλύφθηκαν την 1η  ώρα και κανένας επιτιθέμενος δεν κατάφερε να μείνει μακριά.

Τελικά, μετά 62 χλμ αγώνα, δημιουργήθηκε η απόσπαση της ημέρας, που περιελάμβανε 25 αθλητές: Hermann Pernsteiner, Franco Pellizotti (Bahrain-Merida), Alexandre Geniez (AG2R-La Mondiale), Davide Villella (Astana), Alessandro De Marchi, Brent Bookwalter (BMC), Lukas Pöstlberger (Bora-Hansgrohe), Rudy Molard (Groupama-FDJ), Maxime Monfort (Lotto Soudal), Matteo Trentin (Mitchelton-Scott), Andrey Amador (Movistar), Merhawi Kudus (Dimension Data), Simon Clarke (EF Education First-Drapac), Maurits Lammertink and Pavel Kochetkov (Katusha-Alpecin), Floris De Tier and Sepp Kuss (LottoNL-Jumbo), Jai Hindley (Sunweb), Bauke Mollema and Gianluca Brambilla (Trek-Segafredo), Valerio Conti (UAE Team Emirates), José Mendes (Burgos-BH), Jonathan Lastra (Caja Rural-Seguros RGA), Stéphane Rossetto (Cofidis) και Mikel Iturria (Euskadi-Murias).

Η Quick Step του Elia Viviani και η Team Sky του Michal Kwiatkowski ήταν οι μοναδικές ομάδες χωρίς αθλητή στους αποσπασμένους, αλλά καμιά από τις ομάδες δεν ήθελε να μπει μπροστά. Έτσι, η διαφορά αυξήθηκε σταθερά, μέχρι 6΄μετά από 100 χλμ.

Στα τελευταία 90 χλμ, ο Alessandro De Marchi έφυγε μπροστά με τον Stéphane Rossetto, αλλά σε κάποια φάση άφησε πίσω το Γάλλο. Στη συνέχεια, και ενώ έμεναν 50 χλμ αγώνα, προστέθηκαν οι Simon Clarke και Bauke Mollema.

Το κορυφαίο τρίο δούλεψε καλά για να ανοίξει μια διαφορά 1:40΄΄ από το μεγάλο γκρουπ πίσω τους, στους πρόποδες της τελικής ανάβασης, το 2ης κατηγορίας Alto El Marchal. Έμεναν ακόμα 37 χλμ για τον τερματισμό.

Οι Davide Villella, Rudy Molard και Floris De Tier επιτάχυναν στην ανάβαση, αλλά δεν μπορούσαν να πλησιάσουν περισσότερο από 40΄΄ πίσω από το τρίο.

Ο Bauke Mollema υπέστη μια μηχανική βλάβη, αλλά μια εντυπωσιακή προσπάθεια τον πήρε πάλι μπροστά στο μέτωπο, 2 χλμ από την κορυφή.

Η διαφορά αυξήθηκε πάλι στην κατάβαση, ενώ πίσω το πελοτόν με επικεφαλής την Sky, παρέμεινε στα 6΄.

Μετά το σπρίντ τερματισμού, ο Clarke πήρε τη νίκη μπροστά από τους συντρόφους του, ενώ ο Molard τερμάτισε 9΄΄ πίσω. Με το πελοτόν στα 4:55΄΄, ο Γάλλος πήρε την κόκκινη φανέλα με διαφορά 1:01΄΄ από τον Michal Kwiatkowski (Sky).

Αποτελέσματα 5ου εταπ:

1. Simon Clarke (Aus) EF Education First-Drapac p/b Cannondale in 4:36:07
2. Bauke Mollema (Ned) Trek-Segafredo
3. Alessandro De Marchi (Ita) BMC
4. Davide Villella (Ita) Astana at 0:08
5. Floris De Tier (Bel) LottoNL-Jumbo
6. Rudy Molard (Fra) Groupama-FDJ
7. Maxime Monfort (Bel) Lotto Soudal at 1:58
8. Jonathan Lastra Martinez (Spa) Caja Rural-Seguros RGA at 2:00
9. Franco Pellizotti (Ita) Bahrain-Merida
10. Merhawi Kudus (Eri) Dimension Data

Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης:

1. Rudy Molard (Fra) Groupama-FDJ in 18:27:20
2. Michal Kwiatkowski (Pol) Sky at 1:01
3. Emanuel Buchmann (Ger) Bora-Hansgrohe at 1:08
4. Simon Yates (GB) Mitchelton-Scott at 1:11
5. Alejandro Valverde (Spa) Movistar at 1:13
6. Wilco Kelderman (Ned) Sunweb at 1:26
7. Ion Izagirre (Spa) Bahrain-Merida at 1:31
8. Tony Gallopin (Fra) AG2R-La Mondiale at 1:34
9. Nairo Quintana (Col) Movistar
10. Steven Kruijswijk (Ned) LottoNL-Jumbo at 1:38

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…