Interbike 2018 – 2η μέρα

Το μαγνήσιο δεν είναι καθόλου ένα νέο υλικό για πλαίσια ποδηλάτων. Η Kirk Precision έφερε ένα πλαίσιο  μαγνησίου στην αγορά το 1986 και η Pinarello χρησιμοποίησε το μαγνήσιο για τα ακριβά της μοντέλα, πριν μεταβεί στο ανθρακόνημα.

Τώρα, η εταιρία Allite προσπαθεί να φέρει το ελαφρύ μέταλλο πίσω στο κυρίως ρεύμα, με το κράμα Super Magnesium, όχι μόνο για πλαίσια, αλλά και για εξαρτήματα και αξεσουάρ που διαφορετικά θα μπορούσαν να κατασκευαστούν από αλουμίνιο.

Θα κρατήσει αυτό το νέο κύμα; Ο χρόνος θα δείξει.

H εταιρία Allite παρουσίασε το κράμα Super Magnesium, που εξαφανίζει τα μειονεκτήματα που παρουσιάζει το μαγνήσιο (όπως διάβρωση απο την υγρασία).

Όπως φαίνεται στη φώτο, είναι 33% πιο ελαφρύ απο το αλουμίνιο, 50% από το τιτάνιο και 75% απο το ατσάλι.

Η Allite κατασκευάζει και άλλα αξεσουάρ απο μαγνήσιο, όπως την παραπάνω βάση για κοντεράκι. Σύμφωνα με την εταιρία, ζυγίζει 33% λιγότερο από το αντίστοιχο αξεσουάρ απο αλουμίνιο.

Η εταιρία Ritchey παρουσιάζει αυτό το ατσάλινο ποδήλατο βουνού, με την κλασσική γραμμή, είτε σαν 29αρι είτε σαν 27.5.

Ακόμα μια συνεργασία της K-Edge με την γνωστή εταιρία Lezyne.

καθώς και με άλλες εταιρίες (και ομάδες)…

Τα νέα κράνη Century της εταιρίας Lazer, χρησιμοποιούν ένα κεντρικό τμήμα, με έναν αεραγωγό που κλείνει και ανοίγει ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν.

Στο πίσω μέρος, το κράνος ενσωματώνει ένα ευδιάκριτο led.

Το νέο αεροδυναμικό Bullet 2.0 της ίδιας εταιρίας, περιλαμβάνει ένα visor που προσκολλάται μέσω μαγνητών και νέο σχεδιασμό στους αεραγωγούς.

Η εταιρία White Industries κατασκευάζει ανθεκτικά κέντρα απο τιτάνιο.

Η Onyx με ένα μηχανισμό συμπλέκτη, για άμεση και αθόρυβη εμπλοκή. Λίγο βαρύ, αλλά αποτελεσματικό!

Απο την εταιρία Thomson, μια μια επίστρωση ηλεκτρολυτικής οξείδωσης πλάσματος Cerakote για φινίρισμα σε λαιμούς και παλουκόσελα. Είναι πολύ σκληρή και ανθεκτική σε γρατζουνίσματα.

Μια παγουροθήκη απο την Tacx, που μπορεί να ρυθμιστεί για αριστερόχειρες και δεξιόχειρες…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…