Share on Facebook Share on Twitter Και ακριβώς έτσι, η σεζόν του World Tour ξανάρχισε. Η Αδελαΐδα φιλοξένησε πάλι το Santos Tour Down Under, παρέχοντας ένα εξαιρετικό μέρος για να δούμε όλα τα νέα αξεσουάρ εξοπλισμού και τις καινούργιες στολές των ομάδων. Όταν πρόκειται για εξοπλισμό, το πελοτόν 2019 αποτελεί μια ιστορία εσωτερικών «ανταλλαγών». Η ομάδα BMC ονομάζεται τώρα CCC, και χρησιμοποιεί για το 2019 ποδήλατα Giant. Τα ποδήλατα της BMC βρίσκονται τώρα κάτω από τα πόδια των αθλητών της Dimension-Data, ενώ τα πρώην ποδήλατα Cervelo της ομάδας βρίσκονται τώρα στην ομάδα της Sunweb. Ας θαυμάσουμε λοιπόν την πρώτη «φουρνιά» από τα ποδήλατα των ονείρων μας: AG2R La Mondiale Αυτή η γαλλική ομάδα επανεισαγάγει τα ποδήλατα Eddy Merckx που έχουν σχεδιαστεί στο Βέλγιο στο WorldTour. Πίσω στη Eurobike 2018, η εταιρία Belgium Cycling Factory απέκτησε το εμπορικό σήμα και ήταν στη διαδικασία αναθεώρησης των υφιστάμενων ποδηλάτων. Τα ποδήλατα είναι προς το παρόν μοντέλα από την προηγούμενη μάρκα, με μερικές αλλαγές. Όσο η σεζόν προχωρά, θα δούμε εντελώς νέα μοντέλα. Προς το παρόν, η ομάδα οδηγεί το Eddy Merckx EM525 εξοπλισμένο με Campagnolo. Ωστόσο, με την Rotor, την KMC και την Mavic να υποστηρίξουν επίσης την ομάδα, είναι μόνο μια «μαλακή» χορηγία από την Campagnolo, η οποία εξηγείται από το γεγονός ότι η ομάδα είναι η μόνη που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την παλιότερη EPS 11-Speed. Το συγκεκριμένο ποδήλατο ζυγίζει 7.24 κιλά. Το ποδήλατο: Eddy Merckx EM525 του Nans Peters Astana Pro Team Tα ποδήλατα της ομάδας για το 2019, φαίνονται παρόμοια με αυτά που οδήγησαν το 2018. Το ασύρματο σύστημα μετάδοσης της FSA WE, δεν φαίνεται να είναι έτοιμo ακόμα, δεδομένου ότι η ομάδα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την μετάδοση Shimano Dura-Ace. Αυτή συνδυάζεται με το δισκοβραχίονα FSA K-Force PowerBox (που κατασκευάζονται σε συνεργασία με την Power2Max) και τις προσαρμοσμένες μανέτες. Η Corima συνεχίζει ως χορηγός τροχών. Το ποδήλατο: Argon 18 Gallium Pro του Ιταλού David Ballerini Bahrain-Merida Τα Merida Reacto και Merida Scultura παραμένουν σε χρήση για το 2019, με δισκόφρενα όπου οι αθλητές επιλέγουν το Reacto III. Είναι πιθανό να δούμε όλο και περισσότεροι αθλητές στην ομάδα να επιλέγουν δισκόφρενα καθώς εξελίσσεται η σεζόν, ενώ οι “αρχηγοί” αναμένεται να παραμείνουν με τα συμβατικά φρένα. Κοιτάζοντας το Reacto Disc, η κοινή επιλογή τροχών είναι οι νέοι Fulcrum Speed 55T, οι οποίοι παρουσιάζουν ένα νέο ευρύτερο και ταχύτερο σχήμα ζάντας. Η Vision / FSA παρέχει τα αξεσουάρ του τιμονιού, με την SRM να παρέχει το βατόμετρο Origin Road Carbon. Το ποδήλατο: Merida Reacto Disc του Γερμανού σπρίντερ Phil Bauhaus Bora-Hansgrohe Έχοντας περάσει σε δισκόφρενα μόνο για το 2019, το ποδήλατο έχει αλλάξει αρκετά, κρατώντας μερικά πράγματα ίδια. Η ομάδα θα συνεχίσει να τρέχει ένα μείγμα από το S-Works Sl6 Tarmac και το aero Venge, το καθένα από τα οποία παρουσιάζεται χωρίς πολλές αλλαγές από το 2018. Εκτός από την αναγκαστική επιλογή διαφορετικών τροχών Roval – λόγω των δισκόφρενων- τα ποδήλατα μοιάζουν αρκετά με το 2018. Αυτό σημαίνει ότι η Specialized φροντίζει τα πάντα, εκτός από την μετάδοση Shimano και τα αξεσουάρ τιμονιού της PRO. Το Specialized/4iii βατόμετρο παραμένει, όπως και το Wahoo Element Bolt. Το ποδήλατο: S-Works Venge του Αυστραλού Jay McCarthy CCC Team Όπως και πέρυσι με την Subweb, η Giant προσφέρει στην ομάδα πολύ περισσότερα από ό, τι τα πλαίσια. Εκτός από τα πλαίσια TCR (all-rounder) και Propel (aero), το «γιγάντιο» όνομα βρίσκεται στις ρόδες, στο τιμόνι, στη σέλα, στο κοντεράκι και στις παγουροθήκες. Αν και το Propel είναι προς το παρόν μόνο με δισκόφρενα, αναμένεται ότι θα δούμε την ομάδα να μένει με τα συμβατικά φρένα. Αυτό πιθανόν να σημαίνει ότι μπορεί να παρατηρηθεί σύντομα το φημολογούμενο (και εγκεκριμένο από την UCI) Propel με συμβατικά φρένα. Η Shimano συμπληρώνει εκεί όπου η Giant δεν διαθέτει αξεσουάρ. Ωστόσο, πρόσφατα κυκλοφόρησε το βατόμετρο Giant. Το ποδήλατο: Giant TCR Advanced SL του πρωταθλητή ΗΠΑ στην ατομική χρονομέτρηση, Joey Rosskopf. Dimension Data Η ομάδα της Νότιας Αφρικής έχει αλλάξει από το Cervélo στο BMC για το 2019 και είναι αποκλειστικά με χρήση δισκόφρενων. Όπως και η πρώην BMC Racing Team, η Dimension Data είναι πιθανό να περάσει μεγάλο μέρος της σεζόν με το ολοκληρωμένο Teammachine SLR01 Disc, με τους σπρίντερ να διαλέγουν το TimeMachine R01. Πολλοί από τους προηγούμενους χορηγούς της Dimension Data παραμένουν, συμπεριλαμβανομένων των Enve, Rotor και KMC. Η Selle Italia αντικαθιστά την Astute. Το ποδήλατο: BMC Teammachine SLR01 Disc του Δανού Michael Valgren.