Είδαμε στο πρώτο άρθρο μερικά από τα ποδήλατα του φετινού πελοτόν.

Παρά τις διάφορες αλλαγές – μεταξύ των ποδηλάτων και των ομάδων-, το μόνο φρέσκο ποδήλατο στο πελοτόν είναι αυτό του διάσημου Eddy Merckx, το οποίο αντικαθιστά τα ποδήλατα Factor στην AG2R La Mondiale.

Το όνομα Merckx παρουσιάστηκε για τελευταία φορά στο WorldTour το 2011 με την QuickStep Floors και η μάρκα είναι πλέον υπό την ιδιοκτησία της εταιρίας Belgium Cycling Factory, η οποία κατέχει επίσης και την Ridley.

Όταν τα προηγούμενα χρόνια είδαμε ομάδες να «πειραματίζονται» με δισκόφρενα, το 2019 φαίνεται να είναι το έτος της μόνιμης υιοθεσίας. Οι Bora-Hansgrohe, Deceuninck Quick-Step, Katusha-Alpecin, Trek-Segafredo και Dimension Dimension έχουν αποκλειστικά δισκόφρενα για το 2019 (τουλάχιστον για αγώνες δρόμου) και πολλές άλλες ομάδες χρησιμοποιούν δισκόφρενα σε συγκεκριμένα μοντέλα ποδηλάτων.

Ας συνεχίσουμε με τα μοντέλα:

EF Pro Cycling

Το 2019 φέρνει ένα ζεστό καινούριο χρώμα και μια αλλαγή στο Power2Max βατόμετρο για την EF Pro Cycling.

Η ομάδα θα συνεχίσει να αλλάζει μεταξύ συμβατικών φρένων και δισκόφρενων ανάλογα με τα ποδήλατα που χρησιμοποιούνται.

Όπου επιδιώκεται η αεροδυναμική, το νέο SystemSix Disc θα χρησιμοποιείται, ενώ το ελαφρύτερο SuperSix Evo Hi-Mod θα χρησιμοποιεί συμβατικά φρένα.

Η Vision παραμένει ως χορηγός τροχών, ενώ η μητρική εταιρεία FSA φροντίζει τα αξεσουάρ του τιμονιού, αντί των ιδίων των προϊόντων της Cannondale.

Αυτό είναι πιο προφανές με το SystemSix, όπου η ομάδα παραιτείται από τα αξιώματα που αποκόμισε από ένα ενσωματωμένο τιμόνι και εσωτερική καλωδίωση για μια πιο παραδοσιακή εγκατάσταση.

Το ποδήλατο: Cannondale Systemsix του Tom Scully της Νέας Ζηλανδίας και το Supersix Evo Hi-Mod του Lachlan Morton.

Groupama-FDJ

Ένα από τα πιο πολύχρωμα ποδήλατα του WorldTour, η γαλλική ομάδα συνεχίζει με τα ποδήλατα της Lapierre, σηματοδοτώντας μια 17ετή τεχνική συνεργασία.

Αποτελεί δε την μεγαλύτερη σε διάρκεια χορηγία στο WorldTour. Η ισχυρή σύνδεση με την Shimano συνεχίζεται επίσης, με την τελευταία να προμηθεύιε τους τροχούς, την μετάδοση και τα αξεσουάρ τιμονιών (PRO).

Όπως και πέρυσι, η ομάδα θα συνεχίσει με το aero AirCode SL όσο και με το παντός καιρού, Xelius SL. Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν συμβατικά φρένα.

Το ποδήλατο: Lapierre Aircode SL

Katusha-Alpecin

Η Ρωσική – Ελβετική ομάδα είναι μια άλλη ομάδα που θα χρησιμοποιήσει μόνο δισκόφρενα για το 2019. Με την Canyon να προμηθεύει τα ποδήλατα, τη SRAM για την μετάδοση και την Zipp για τους τροχούς, όλα βαίνουν καλώς.

Ωστόσο, οι νέες μεταδόσεις SRAM Red eTap με 12 ταχύτητες είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χρησιμοποιηθούν, αν και όλοι στην ομάδα έχουν αυστηρές εντολές να μην το συζητούν.

Η ομάδα θα χρησιμοποιεί κατά κανόνα, το Aeroad CF SLX Disc, με το ελαφρύτερο Ultimate CF SLX Disc διαθέσιμο για αργότερα.

Τουλάχιστον για τους αγώνες της Αυστραλίας, είδαμε τους Zipp 303 Firecrest Disc όσο και τους τροχούς 454 NSW Disc Tubular να χρησιμοποιούνται.

Το ποδήλατο
: Canyon Aeroad CF SLX του Ρώσου Vyacheslav Kuznetsov.

Team Jumbo-Visma

Το χαρακτηριστικό Celeste Bianchi παραμένει για την ολλανδική ομάδα.

Το ελαφρύ aero Oltre XR4 αναμένεται να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή χρήση καθ ‘όλη τη διάρκεια της σεζόν, παρόλο που η ομάδα έχει πρόσβαση στο Specialisma και στο Infinito CV.

Η μόνη αλλαγή εξοπλισμού φαίνεται από την μετάβαση στο βατόμετρο της Shimano από αυτό της Pioneer. Η Pioneer παραμένει ως επίσημος προμηθευτής της κεντρικής μονάδας, με την ομάδα που χρησιμοποιεί το νέο κοντέρ CA600.

Το ποδήλατο: Bianchi Oltre XR4 του Robert Gesink

Lotto Soudal

Με ένα νέο aero ποδήλατο και ηλεκτρονική μετάδοση 12 ταχυτήτων, οι μηχανικοί του Lotto-Soudal ήταν σίγουρα απασχολημένοι στην εκτός εποχή.

Οι σπρίντερ της ομάδας, όπως ο Caleb Ewan, θα περάσουν μεγάλο μέρος της σεζόν στο ανανεωμένο Noah Fast aero, ενώ οι υπόλοιποι θα περάσουν περισσότερο χρόνο στο Helium SLX.

Η 12τάχυτη Campagnolo Super Record EPS που έχει κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής βρίσκεται σε όλα τα ποδήλατα της ομάδας, με τους τροχούς Bora να ταιριάζουν. Η Deda, η SRM και η Selle Italia συνεχίζουν χωρίς αλλαγή.

Το ποδήλατο: Ridley Helium SLX του Βέλγου ανηφορίστα Thomas De Ghent.

Mitchelton-Scott

Τα νέα χρώματα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο Tour de France του περασμένου έτους συνεχίζονται στο 2019, όπως και όλες οι άλλες επιλογές εξαρτημάτων.

Το aero Scott Foil και το ελαφρύ Addict είναι τα ποδήλατα της επιλογής, και οι αθλητές τείνουν να μην αλλάζουν ποδήλατα μεταξύ τους, όπως συχνά άλλες ομάδες.

Αυτό σημαίνει ότι οι πλήρεις σειρές Shimano Dura-Ace Di2, τα βατόμετρα και οι τροχοί παραμένουν ως έχουν.

Η Syncros παρέχει τα επιπλέον αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένων των σελών. Τέλος, η Mitchelton-Scott είναι η μόνη ομάδα του WorldTour που χρησιμοποιεί ελαστικά Pirelli.

Τα Ποδήλατα: Scott Foil του πρωταθλητή Νότιας Αφρικής, Daryl Impey, και Scott Addict του Αυστραλού Lucas Hamilton.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Ποδηλασία δρόμου σε ποδηλασία gravel

Η μετάβαση από το δρόμο στο gravel είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι που προσφέρει περισσότερη…