Share on Facebook Share on Twitter Την 3η μέρα, εξετάζουμε σέλες, παπούτσια και άλλα, πιο εξειδικευμένα αξεσουάρ: Η ναυαρχίδα της Praxis, ο δισκοβραχίονας Zayante Carbon, αναβαθμίζεται για το 2020. Ο δίσκος μεγαλώνει σε πάχος κατά 5 mm για καλύτερες αλλαγές υπό φορτίο. Επίσης μεγαλώνει η απόσταση μεταξύ των δίσκων, για αποφυγή τριβής με την αλυσίδα στις αλλαγές. Βάρος για το σετ στα 625 γρ. Επίσης η εταιρία παρουσιάζει το ελαφρώς βαρύτερο (684 γρ.) Zayante Carbon S, με βαρύτερους δίσκους και ατσάλινες βίδες. Τη σειρά συμπληρώνει το αλουμινένιο Alba X. Κλείνοντας, η Praxis παρέχει το σύστημα Τ47 στις μεσαίες τριβές της, μια και ήταν απο τους πρωιμους υποστηρικτές του συστήματος. Η εταιρία Prologo παρουσιάζει μια σειρά από σέλες με την ονομασία Scratch M5, με το απορροφητικό υλικό ανά ζώνες και βάρος 149 γρ, για την κορυφαία σέλα της σειράς. Η εταιρία υποστηρίζει ότι το σύστημα “…προσφέρει 5 ζώνες, που λειτουργούν με ένα έξυπνο και αυτόνομο τρόπο ακολουθώντας την φυσική κίνηση του πεταλαρίσματος και απορροφώντας τους κραδασμούς…” Η εταιρία Northwave προμοτάρει τα πιο “ζωντανά” χρώματα στα παπούτσια της. Το μοντέλο για ποδηλασία δρόμου, Revolution 2, με μονοκόμματη σόλα από ανθρακόνημα και συνολικό βάρος στα 312 γραμμάρια. Το μοντέλο Northwave Extreme 2 είναι ακόμα πιο ελαφρύ παπούτσι, στα 274 γραμμάρια! Η εταιρία Rema προσφέρει πλέον μια πλήρη γκάμα περιποίησης του ποδηλάτου μας, καθώς και ένα σύστημα μηχανικού σταντ, με υδραυλική ανύψωση. Η νέα σέλα της εταιρίας Selle SMP, VT30C, με ένα πιο παραδοσιακό προφίλ. Η εταιρία χρησιμοποιεί πλέον ένα “παραδοσιακό” σχεδιασμό στις σέλες, το οποίο μεταφέρει σε κάθε κατηγορία είτε για δρόμο, για τρίαθλο ή για καθημερινή οδήγηση. Βαρεθήκαμε να διαβάζουμε για αεροδυναμικά τεστ σε σήραγγες; Η εταιρία Notio μας δίνει τη δυνατότητα να μετράμε την αεροδυναμική οπισθέλκουσα του ποδηλάτου μας σε πραγματικό χρόνο! Απλά το συνδέουμε με το βατόμετρο μας – ναι, πρέπει να έχουμε ένα- και vuala!!! Η εταιρία USE δίνει λύσει σε όποιον θα ήθελε αεροδυναμικές μπάρες στο ποδήλατο δρόμου και μάλιστα σε δύο θέσεις, μια χαμηλή μια πιο ψηλή, ανάλογα με τη θέση οδήγησης που προτιμάμε. Πάμε για την επόμενη μέρα…