Share on Facebook Share on Twitter Έχοντας εξετάσει ήδη τα ποδήλατα των EF, Ineos, Sunweb, Movistar και Deceuninck-Quickstep για το 2020, είναι τώρα καιρός να δούμε αυτά που ανήκουν στις Astana, Mitchelton-Scott, Jumbo-Visma, FDJ. Εάν τα δισκόφρενα είναι η πιο κοινή νέα τάση μεταξύ των ομάδων, τότε η ευρύτερη αποδοχή των αεροδυναμικών πλεονεκτημάτων είναι αναμφισβήτητα το δεύτερο θέμα. Ενώ πολλοί αθλητές εξακολουθούν να επιλέγουν ελαφρά πλαίσια με στρογγυλούς σωλήνες, πολλοί χρησιμοποιούν ενσωματωμένα τιμόνια και τροχούς υψηλού προφίλ. Η FSA είναι η πιο κυρίαρχη μάρκα στα τιμόνια και κάθε δεύτερο ποδήλατο έχει είτε ένα FSA είτε ένα Vision. Astana Η συνεργάσια μεταξύ Astana & Argon 18 μόλις πρόσφατα έληξε και η Wilier Triestina ανέλαβε γρήγορα τα ηνία. Η Astana θα αγωνιστεί όλη τη σεζόν με το νέο και aero Zero SLR της Wilier. Το Zero SLR έχει σχεδιαστεί για χρήση με δικό του ενσωματωμένο τιμόνι, και αυτό ακριβώς χρησιμοποιεί η Astana. Το πλαίσιο Zero SLR διαθέτει σύστημα Thav-axle Mavic Speed Release, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ανοιχτό dropout από τη μια πλευρά και ένα κλιμακωτό τμήμα στον άξονα, έτσι ώστε ο τροχός να μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς κάποιος να τραβήξει πλήρως τον άξονα όπως συνήθως. Η ομάδα τρέχει επί του παρόντος με Shimano Dura-Ace R91070 Di2, συμπεριλαμβανομένου του βατόμετρου Dura-Ace. Πίσω υπάρχει το κλουβί με τα κεραμικά συστήματα τροχαλιών CeramicSpeed. Η Astana συνεχίζει τη μακρόχρονη σχέση της με τη γαλλική εταιρία τροχών Corima. Η ομάδα τρέχει τους 47mm τροχούς WS Black tubular τροχούς, με συνολικό βάρος περίπου 1.500g. Το ποδήλατο: Wilier Zero SLR του Luis Leon Sanchez. Jumbo-Visma Δεν υπάρχουν πολλά νέα σχετικά με τα ποδήλατα που ανήκουν στην ολλανδική στολή. Και όπως την περασμένη σεζόν, η πλειοψηφία των αθλητών επιμένει στο aero Oltre XR4. Μια τέτοια επιλογή ποδηλάτου ισχύει και για τους ανηφορίστες της ομάδας, όπως ο Νεοζηλανδός George Bennett. Ωστόσο, ο Bennett προτιμά να εγκαταλείψει το ενσωματωμένο τιμόνι, υπέρ ενός πιο παραδοσιακού συνδυασμού. Η Jumbo-Visma μένει στα συμβατικά φρένα, τουλάχιστον για τώρα. Είναι πολύ πιθανό να δούμε αυτή την αλλαγή στους Κλασικούς, αλλά είναι πιθανό η ομάδα να αλλάξει πίσω σε ελαφρά συμβατικά φρένα, κατά τη διάρκεια των Grand Tours. Η ομάδα χρησιμοποιεί την πλήρη μετάδοση Shimano Dura-Ace R9150 Di2, συμπεριλαμβανομένου του βατόμετρου και των tubular τροχών. Και ναι, το πίσω σασμάν είναι τύπου direct mount. Στην περίπτωση του ποδηλάτου του Bennett, υπάρχουν κουμπιά αλλαγών Di2, τοποθετημένα κάτω από το τιμόνι, επιτρέποντας εύκολες αλλαγές σε μια θέση ανάβασης. Το ποδήλατο: Bianchi Oltre XR4 του George Bennett. Groupama-FDJ Εδώ και 18 χρόνια, η FDJ χρησιμοποιεί ποδήλατα Lapierre. Η γαλλική ομάδα έχει ξεκινήσει τη σεζόν σε ποδήλατα Xelius SL και Aircode SL (aero). Η ομάδα τρέχει σήμερα ένα μείγμα από συμβατικά φρένα και δισκόφρενα, αλλά τα πράγματα αλλάζουν. Οι περισσότεροι αθλητές της ομάδας (περίπου 20) επέλεξαν δισκόφρενα, ενώ οι υποψήφιοι ΓΚ και ανηφορίστες (8) έμειναν με τα συμβατικά φρένα. Η FDJ έχει μια μακρόχρονη σχέση με τη Shimano και στηρίζει την τάση των σασμάν direct mount. Οι σειρές Shimano Dura-Ace, μαζί με τροχούς και βατόμετρα χρησιμοποιούνται σε όλα τα ποδήλατα της ομάδας, ενώ η PRO παρέχει τα κομμάτια για το τιμόνι. Το ποδήλατο: Lapierre Xelius SL του Marc Sarreau. Mitchelton-Scott Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει μια μετάβαση της Mitchelton-Scott από εξειδικευμένο εξοπλισμό για μονοήμερους αγώνες, σε εξοπλισμό Grand Tour. Και ενώ οι Ineos και Jumbo-Visma προσκολλώνται στα ελαφρύτερα συμβατικά φρένα, η αυστραλιανή ομάδα έχει κινηθεί αποκλειστικά σε δισκόφρενα. Η Mitchelton-Scott είχε ένα μείγμα από το ελαφρύ Addict και το aero Foil πριν, αλλά τώρα όλη η ομάδα έχει δεσμευτεί για το νέο aero και ελαφρύ Addict RC. Είναι ένα ποδήλατο που έκανε το ντεμπούτο του στο Tour de France του περασμένου έτους και τα ποδήλατα της ομάδας έκτοτε άλλαξαν. Η ομάδα χρησιμοποιεί το τιμόνι Syncros που έχει κατασκευαστεί ειδικά για το Addict RC και τα στοιχεία Syncros βρίσκονται και στα άλλα σημεία επαφής. Το πλαίσιο, το πιρούνι και το ενιαίο τιμόνι / λαιμός έχουν μια εντυπωσιακή λάμψη, κάτι που συχνά αναφέρεται ως “Unicorn blood”. Γυαλίζει στο φως, και αυτές οι εσωτερικές φωτογραφίες απλά δεν αποδίδουν την πραγματική εικόνα. Η Shimano συνεχίζει να παρέχει μετάδοση, τροχούς και βατόμετρα στην ομάδα, με το πίσω σασμάν τύπου direct mount. Η Pirelli συνεχίζει ως χορηγός ελαστικών. Το ποδήλατο: Scott Addict RC του Simon Yates. Israel Start Up Nation Ως ένα από τα νέα πρόσωπα για το WorldTour, τα ποδήλατα Factor της Israel Start-Up Nation είναι εξαιρετικά φρέσκα. H ομάδα θα οδηγεί τόσο το αεροδυναμικό One όσο και το ελαφρύ 02 VAM, και τα δύο μόνο με δισκόφρενα. Η θυγατρική εταιρία της Factor, Black Inc, παρέχει τους τροχούς και τα τιμόνια, με ελαστικά Maxxis. Αυτό είναι το ντεμπούτο της Maxxis στο WorldTour, και είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι υπάρχουν και νέα ελαστικά που θα παρουσιαστούν. Είχε αναφερθεί ότι η Factor θα παρείχε στην ομάδα μετάδοση και φρένα. Ωστόσο η ομάδα χρησιμοποιεί, κλουβιά CeramicSpeed OSPW, μεσαία τριβή CeramicSpeed, αλυσίδες KMC X11-SL * και ρότορες/τακάκια SwissStop. Τα βατόμετρα της ομάδας είναι 4iiii και η ομάδα έχει μόλις παραλάβει τις κεντρικές μονάδες Bryton. Η σέλα Selle Italia είναι ο μόνος εναπομείναντας σπόνσορας από την Katusha-Alpecin, η ομάδα που ουσιαστικά ξεκίνησε την Israel Start-Up Nation. Το ποδήλατο: Factor 1 του Andre Greipel.