Αυτό είναι το ερώτημα που στροβιλίζεται στον επαγγελματικό χώρο ποδηλασίας, μετά από μια αναφορά ότι ο Froome σκέφτεται να μεταφερθεί στα μέσα της σεζόν σε διαφορετική ομάδα.

Σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σε στελέχη ομάδων, συμπεριλαμβανομένης της Team Ineos, τα στελέχη αρνήθηκαν εμφατικά να σχολιάσουν.

«Δεν σχολιάζουμε εικασίες ή συμβόλαια αθλητών», δήλωσε στέλεχος της Team Ineos.

Η τρέχουσα σύμβαση του Froome με την Ineos λήγει στα τέλη του 2020, και υπήρχαν ήδη φήμες ότι ο Βρετανός μπορεί να ανταλλάξει ομάδες στο τέλος της σεζόν.

Με 3 νικητές Tour de France στο τρέχον δυναμικό της ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των Egan Bernal και Geraint Thomas, υπάρχουν κάποιες προτάσεις ότι ενδέχεται να μην υπάρχει αρκετός χώρος και για τους τρεις για το2021. Ο Bernal έχει συμβόλαιο έως το 2023, ενώ ο Thomas είναι εκτός συμβολαίου στο τέλος του 2021.

Ένα μήνυμα που δημοσιεύτηκε στο Twitter διόγκωσε περισσότερο τις φήμες. Το μήνυμα ήταν ότι η ομάδα Israel Start-Up Nation θα υπογράψει τον Froome. Φυσικά η ομάδα γρήγορα το αποκάλεσε «fake news».

«Ποτέ δεν σχολιάζουμε το ενδιαφέρον ή τις διαπραγματεύσεις», δήλωσε εκπρόσωπος της ομάδας Israel Start-Up Nation του Ισραήλ. «Σεβόμαστε σίγουρα τον Chris Froome ως αθλητή και ως άτομο, και τα προηγούμενα επιτεύγματά του μιλούν από μόνα τους».

Με την πανδημία να καταστρέφει το πελοτόν, η ισραηλινή ομάδα είναι μία από τις μόνες ομάδες με τους διαθέσιμους πόρους για να υπογράψει έναν αθλητή τόσο ακριβό όσο ο Froome. Δεν ήταν λοιπόν παρατραβηγμένο το γεγονός ότι κάποιος πρότεινε την Israel Start-Up Nation, η οποία ανήκει στον δισεκατομμυριούχο μεγιστάνα ακίνητων περιουσιών Sylvan Adams.

Πέρυσι, ο Adams συνδέθηκε με συνομιλίες για πιθανή συγχώνευση με την Team Sky, προτού τελικά η ομάδα προσέλκυσε την Ineos ως νέο συνεργάτη της. Ο Adams συγχωνεύτηκε αργότερα με την Katusha για να φτάσει στο WorldTour το 2020 και η ομάδα ελπίζει να κάνει το ντεμπούτο της στο Tour αργότερα φέτος, εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες.

Το ρεπορτάζ γίνεται ακριβώς τη χρονική στιγμή που μία από τις εταιρείες που διευθύνεται από τον υποστηρικτή της Team Ineos, Jim Ratcliffe – Petroineos, μια ενεργειακή επιχείρηση όπου ο Ratcliffe είναι συνεργάτης με κινέζους επενδυτές – προσπαθεί να εξασφαλίσει κρατικά δάνεια συνολικού ύψους άνω των 600 εκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει στην αποτροπή μιας ξαφνικής πτώσης στην παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου.

Η Ineos δεν σχολίασε σχετικά με αναφορές που υποδηλώνουν ότι ο προϋπολογισμός της ομάδας ενδέχεται να επηρεαστεί από τις σαρωτικές παγκόσμιες οικονομικές επιπτώσεις της κρίσης του κορωναϊού. Πηγές κοντά στην ομάδα λένε ότι δεν έχουν γίνει συζητήσεις για τη μείωση των μισθών των αθλητών ή για την πραγματοποίηση δημοσιονομικών προσαρμογών μέχρι στιγμής.

Η Team Ineos διαθέτει τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό μεταξύ του WorldTour, με εκτιμώμενα 45 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Αρκετές ομάδες σε ολόκληρο το πελοτόν έχουν ήδη μειώσει ή αναβάλει τους μισθούς μετά το πρωτοφανές κλείσιμο των διεθνών αγώνων. Κάθε αθλητής που θα βγει από το συμβόλαιο του στο τέλος του 2020, θα αντιμετωπίσει ένα αβέβαιο μέλλον σχετικά με το πού μπορεί να καταλήξει…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Ποδήλατο πόλης – Τι θα πρέπει να προσέξουμε;

Ένα ποδήλατο με σκοπό την απλή μεταφορά μας από το Α στο Β, χρησιμοποιεί ένα διαφορετικό σ…