Ανεξάρτητα από το αν είμαστε πρωτάρηδες που μόλις ξεκινήσαμε το ποδήλατο, ή χομπίστες  ή αθλητές που θέλουμε να αυξήσουμε την αναλογία ισχύος προς βάρος, είναι πολύ πιθανό να θέλουμε να χάσουμε βάρος ποδηλατώντας.

Η απώλεια βάρους μέσω ποδηλασίας μπορεί να επιτευχθεί εφαρμόζοντας μερικές απλές τεχνικές τόσο πάνω όσο και κάτω από τη σέλα.

Ακολουθούν μερικές από τις πιο βασικές συμβουλές. Πάνω απ’ όλα, χρειάζεται υπομονή και επιμονή:

Τρώμε τακτικά

Η τήρηση μιας καθημερινής ρουτίνας 3 γευμάτων την ημέρα, σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να απολαύσουμε διάφορα σνακ, αν χάσουμε κάποιο από τα γεύματα.

Πώς μπορούμε να το διασφαλίσουμε εύκολα; Οργανώνοντας εβδομαδιαία προγράμματα διατροφής και μια εβδομαδιαία επίσκεψη σε σούπερ μαρκετ. Έτσι αποφεύγουμε τους πειρασμούς, πηγαίνοντας κάθε μέρα για ψώνια!

Με αυτόν τον τρόπο, είμαστε πιο αποδοτικοί με το χρόνο μας, και έχουμε επιπλέον ελεύθερο χρόνο για να ποδηλατήσουμε!

Τρώμε λιγότερο

Αυτό μπορεί να φαίνεται γελοία προφανές, αλλά πράγματι ισχύει αν θέλουμε να εξαφανίσουμε αυτά τα κιλά.

Μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας, με μερικά επιπλέον κόλπα, όπως το σερβίρισμα μικρότερων μερίδων γεμίζοντας μικρότερα πιάτα. Επίσης βοηθάει αν προσπαθούμε να αφήνουμε πάντα λίγο φαγητό στο πιάτο μας, χωρίς να το καταναλώσουμε.

Χρειάζονται πάντα αρκετά λεπτά για να σκεφτεί ο εγκέφαλος στο στομάχι ότι είναι γεμάτο και δεν χρειάζεται πλέον φαγητό. Οπότε του δίνουμε τον απαραίτητο χρόνο, τρώγοντας πιο αργά από το κανονικό.

Η αφυδάτωση μπορεί μερικές φορές να παρερμηνευθεί για πείνα. Οπότε αν αρχίσουμε να πεινάμε κατά τη διάρκεια της ημέρας, πίνουμε ένα ποτήρι νερό και βλέπουμε αν το κόλπο έπιασε!

Περιορίζουμε λιπαρά τρόφιμα και ποτά με ζάχαρη

Αυτά τα τρόφιμα έχουν παραπάνω θερμίδες και δεν παρέχουν ουσιαστική ικανοποίηση όταν πεινάμε. Π.χ. αντί για σοκολάτα, τρώμε φρούτα ή δοκιμάζουμε να μαγειρέψουμε κάτι πιο υγιεινό.

Εννοείτε ότι μετά από μια βόλτα, κόβονται δια ροπάλου τα ανθρακούχα ποτά. Αναπληρώνουμε την επιθυμία για γλυκόζη με ένα ποτό αποκατάστασης, για να αναπληρώσουμε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.

Αυτός είναι ένας από τους κινδύνους με την απώλεια βάρους, καθώς είναι σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι χάνουμε λίπος και όχι μυϊκό ιστό.

Μειώνουμε την κατανάλωση αλκοόλ

Το αλκοόλ είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην περιττή αύξηση βάρους.

Η υπερβολική κατανάλωση, συσσωρεύει επιπλέον θερμίδες και συνήθως συνοδεύεται από λιπαρές τροφές (πατατάκια, διάφορα σνακ) που αυξάνουν περισσότερο το θερμιδικό φορτίο του οργανισμού μας.

Αποφύγουμε την υπερβολική τροφοδοσία στο ποδήλατο

Μπορεί να έχουμε συνηθίσει να ανεφοδιαζόμαστε αρκετά όταν βγαίνουμε με το ποδήλατο. Αν και κάτι τέτοιο είναι σημαντικό, πρέπει αυτή την περίοδο να μάθουμε να το περιορίζουμε. Καταναλώνουμε μόνο τις θερμίδες που μας είναι απαραίτητες και όχι παραπάνω.

Π.χ. οποιαδήποτε διαδρομή διάρκειας μέχρι 1 ώρα, δεν χρειάζεται ανεφοδιασμός παρά μόνο ένα παγούρι με νερό.

Ένας εύκολος τρόπος για να αποφύγουμε αυτόν τον πειρασμό είναι να πάρουμε μαζί μας τα απαραίτητα τρόφιμα και υγρά.

Κάνουμε τις μετακινήσεις μας απαιτητικές

Οι μετακινήσεις είναι συχνά αναπόφευκτο μέρος της καθημερινής ζωής, ωστόσο αυτή η καθημερινή ρουτίνα είναι η τέλεια ευκαιρία για να αυξήσουμε τα εβδομαδιαία χιλιόμετρα.

Πώς χάνουμε βάρος ποδηλατώντας - Συμβουλές

Όποτε έχουμε την ευκαιρία, χρησιμοποιούμε το ποδήλατο μας, γιατί κάθε παραπάνω χιλιόμετρο μετράει. Η επιστροφή στο σπίτι από μια μεγαλύτερη διαδρομή ή συνδυάζοντας τα ψώνια με μερικά έξτρα χιλιόμετρα, είναι ένας έξυπνος τρόπος για να χάσουμε παραπάνω θερμίδες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Giro d’Italia 2020 – Επίσημα η εκκίνηση από Σικελία

Υπεύθυνοι του Giro d’Italia επιβεβαίωσαν την Παρασκευή ότι η φετινή έκδοση θα ξεκινή…