Η εταιρία Roval έκανε πραγματική δοκιμή των τροχών της, στις ομάδες Deceuninck-Quick-Step και Bora-Hansgrohe. Η ανατροφοδότηση των αθλητών ενημέρωσε τους μηχανικούς με διαφορετικό τρόπο από τα δεδομένα που συλλέγονται στο αεροδυναμικό τούνελ της Specialized.

Οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες, οι μηχανικοί της Roval δημιούργησαν ένα ζευγάρι τροχών για κάθε χρήση και ένα ζευγάρι ειδικά για αναβάσεις. Και τα 2 ζευγάρια είναι αεροδυναμικά, ελαφριά και κυρίως δεν είναι tubeless.

Rapide CLX

Οι τροχοί Roval Rapide CLX δανείζεται στοιχεία από τους τροχούς CLX64, που χρησιμοποιούνται με επιτυχία στις ατομικές χρονομετρήσεις.

Παρουσίαση τροχών Roval - Rapide CLX &Alpinist CLX

Η Roval εξέτασε τα δεδομένα δοκιμών και την ανατροφοδότηση των αθλητών, με στόχο έναν τροχό που αποδίδει καλά ακόμη και σε έντονες συνθήκες ανέμου. Η Specialized ισχυρίζεται βελτιώσεις άνω του 25% σε σχέση με το CLX50, ακόμη και με βάθος στεφανιού 65 mm.

Για βέλτιστο χειρισμό, η Roval έχει σχεδιάσει τον μπροστινό τροχό ελαφρώς πιο ρηχό και φαρδύτερος από τον πίσω τροχό.Επίσης, ένα ψηλότερο προφίλ στεφάνης για τον πίσω τροχό προσθέτει ακαμψία και διατηρεί την αεροδυναμική απόδοση.

Προδιαγραφές Rapide CLX

Εμπρός τροχός: 21mm εσωτερικό πλάτος, 35mm εξωτερικό πλάτος, 51mm βάθος, 18 DT Swiss Aerolite T-head ακτίνες και κέντρο Roval AeroFlange. Βάρος 649 gr.

Πίσω τροχός: 21 mm εσωτερικό πλάτος, 30,7 mm εξωτερικό πλάτος, 60 mm βάθος, 24 DT Swiss Aerolite T-head ακτίνες και κέντρο Roval AeroFlange. Βάρος 751 gr.

Alpinist CLX

Η Roval ισχυρίζεται ότι οι τροχοί Alpinist CLX είναι το ελαφρύτερο σετ τροχών που προέρχεται από την Specialized, βελτιώνοντας το όριο που έθεσε το νικητήριο ζευγάρι τροχών CLX32, στο Tour de France.

Παρουσίαση τροχών Roval - Rapide CLX &Alpinist CLX

Μειώνοντας τη μάζα, η Roval λέει ότι απαιτείται λιγότερη ενέργεια για να περιστραφεί ο τροχός και να διατηρηθεί η ταχύτητα.

Προδιαγραφές Alpinist CLX

Εμπρός τροχός: 21mm εσωτερικό πλάτος 33mm εξωτερικό πλάτος, 51mm βάθος, 21 DT Swiss Aerolite T-head ακτίνες και κέντρο Roval AeroFlange. Βάρος 562 gr.

Πίσω τροχός: 21mm εσωτερικό πλάτος, 33mm εξωτερικό πλάτος, 60mm βάθος, 24 DT Swiss Aerolite T-head ακτίνες και κέντρο Roval AeroFlange. Βάρος 686 gr.

Τα κέντρα AeroFlange και στους δύο τροχούς Rapide και Alpinist αποτελούν τη βάση ισχυρών, ελαφρών, γρήγορων τροχών. Είναι βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά, με ευρείες γωνίες για αυξημένη αντοχή και μειωμένο βάρος ακτίνων.

Επιπλέον, διαθέτουν επίσης εξαιρετικά λεία σφραγισμένα ρουλεμάν κασέτας και την εκλεπτυσμένη ακρίβεια των νέων εσωτερικών EXP  της DT Swiss.

Η Roval δεν έχει ξεχάσει εκείνους από εμάς που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ελαστικά με σαμπρέλες: Τόσο το Rapide CLX όσο και το Alpinist CLX βασίζονται σε δεκαετίες τεχνολογιών αποδεδειγμένων σε αγώνες, οπότε μπορούν να  χρησιμοποιούνται με κανονικά ελαστικά με σαμπρέλα.

Η Roval αναγνωρίζει τα οφέλη της τεχνολογίας tubeless, αλλά ένιωσε ότι, «…Για να καταστήσουμε αυτούς τους τροχούς tubeless, θα χρειαζόταν επιπλέον υλικά και ότι η επιπλέον μάζα θα υπερέβαινε τα οφέλη των ελαστικών χωρίς σαμπρέλα».

Κάθε ζευγάρι τροχών μπορεί να αγοραστεί για 2.500 $.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Giro d’Italia 2020 – Επίσημα η εκκίνηση από Σικελία

Υπεύθυνοι του Giro d’Italia επιβεβαίωσαν την Παρασκευή ότι η φετινή έκδοση θα ξεκινή…