Σχεδιασμένα να είναι άνετα και αποτελεσματικά στο δρόμο, και επίσης έτοιμα για εξερεύνηση εκτός δρόμου, τα ποδήλατα all-road είναι αναμφισβήτητα μια δυναμική προσθήκη, για όσους ασχολούνται με την άσφαλτο.

Το Giant Contend AR ήταν ίσως το πρώτο μεγάλο όνομα που έκανε μια βουτιά στην αγορά all-road, και στη συνέχεια το νέο Domane AL της Trek έγινε μέλος του κλαμπ, μόλις λίγες εβδομάδες πριν. Τώρα, η Orbea μπήκε στη μάχη με ένα ευέλικτο ποδήλατο από αλουμίνιο.

Αυτό είναι το νέο Orbea Avant. Προηγουμένως, ένα ποδήλατο αντοχής από ανθρακονήματα, το νέο Avant είναι τώρα κατασκευασμένο από μέταλλο, έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται ελαστικά έως 35 mm και η έκδοση με δισκόφρενα φέρνει (κυρίως) κρυφή καλωδίωση,  στο χαμηλότερο σημείο τιμών που έχουμε δει ακόμα.

Πιο «δρομίσιο» πλαίσιο

Το Avant, που χαρακτηρίζεται ως το νέο ποδήλατο Endurance της Orbea, διαθέτει ένα πλαίσιο από αλουμίνιο με σωλήνες τριπλής διατομής και υδρομορφοποιημένους, ενώ οι συγκολλήσεις φαίνονται ελάχιστα. Αρχικά, μοιάζει με μια πιο προσιτή έκδοση του Orca OMX, αλλά το νέο Avant είναι κάτι διαφορετικό.

Orbea Avant 2021 - Παρουσίαση

Σε σύγκριση με το Orbea all-road/gravel Terra, το νέο Avant διαθέτει γεωμετρία πιο προσανατολισμένη στο δρόμο με ταχύτερο χειρισμό, μειωμένο μεταξόνιο και χαμηλότερο ύψος μεσαίας τριβής. Και όμως, δεν είναι τόσο επιθετικό όσο η Orca. Αντίθετα, φαίνεται να είναι ένα άνετο ποδήλατο, για νεότερους αναβάτες.

Τα πράγματα γίνονται πραγματικά ενδιαφέροντα, όταν μιλάμε για τις εκδόσεις με δισκόφρενα. Εδώ, το ποδήλατο χρησιμοποιεί παρόμοιο σύστημα εσωτερικής δρομολόγησης καλωδίων με αυτό της Orca. Τα καλώδια περνούν μέσω ενός αφαιρούμενου καλύμματος κάτω από το λαιμό, και τροφοδοτούνται από το κάθετο σωλήνα (κούτελο) στο υπόλοιπο πλαίσιο.

Συνολικά, συνιστά μια καθαρή αισθητική που δεν περιμένει κανείς από ένα ποδήλατο entry-level.

Όπως αναφέρθηκε, το νέο Avant προσφέρει χώρο για ελαστικά έως 35 mm (έρχεται με ελαστικά 28 mm), και υπάρχουν προβλέψεις για φτερά εμπρός και πίσω. Διαθέτει πιρούνι από ανθρακονήματα, μεσαία τριβή με αγγλικό σπείρωμα, άξονες τροχών 12 mm εμπρός και πίσω. Το παλουκόσελο είναι 27,2 mm με τον κλασικό σφιγκτήρα για τη σέλα.

Υπάρχουν επιλογές χαμηλότερου κόστους με κανονικά φρένα σε ορισμένες αγορές. Αυτά τα χαρακτηριστικά μειώνουν το διάκενο των ελαστικών και δεν έχουν την εσωτερική δρομολόγηση των καλωδίων.

Μοντέλα και τιμές

Η διαθεσιμότητα του μοντέλου διαφέρει ανάλογα με τη χώρα.

Η σειρά Avant ξεκινά με τις επιλογές που είναι εξοπλισμένες με κανονικά φρένα για το Avant H50 (940 €) και H60 (1.200 €). Τα μοντέλα αυτά διαθέτουν Shimano Sora (9αρα κασέτα) και Shimano 105 (11αρα κασέτα).

Τα μοντέλα με δισκόφρενα ξεκινούν με το H60-D (1.150 €), ένα ποδήλατο που προσφέρει Shimano Claris (8αρα κασέτα) και μηχανικά δισκόφρενα Tektro.

Το επόμενο μοντέλο H40-D (1.300 €) προσφέρεται με Shimano Tiagra (10αρα κασέτα) και ίδια μηχανικά δισκόφρενα με το προηγούμενο.

Η γκάμα ολοκληρώνεται με το Avant H30-D (1.700 €). Είναι εξοπλισμένο με Shimano 105 και υδραυλικά δισκόφρενα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Επηρεάζει ο χυμός παντζαριών την απόδοση μας;

Τα τεύτλα γενικά και ο χυμός παντζαριών ειδικά, γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι ενισχύουν την…