Όπως έγινε γνωστό, το 19ο εταπ μειώθηκε κατά 100 χλμ, ύστερα από έντονες διαμαρτυρίες των αθλητών.

Από τη μεριά των διοργανωτών βρίσκονταν 2 ομάδες και από την άλλη, η ένωση αθλητών CPA και οι περισσότερες ομάδες, διχάζοντας έτσι το πελοτόν.

Μια καθυστερημένη κραυγή από σημαντικές φωνές στο πελοτόν πυροδότησε τη διαμάχη την Πέμπτη το βράδυ.

Ο Adam Hansen είναι αυτό που πρωτοστάτησε στην κίνηση αυτή. Μετά από τεταμένες συζητήσεις κάτω από μια σκηνή στη βροχή, οι διοργανωτές του αγώνα συμφώνησαν στην πρόταση να ξεκινήσει το εταπ στα μέσα της διαδρομής, μειώνοντας την στα 124 χιλιόμετρα.

Οι αντιδράσεις, λόγω της μείωσης του 19ου εταπ στο Giro

Ενώ η πλειοψηφία των ομάδων ήταν ικανοποιημένη με την απόφαση, αρκετοί ήταν δυσαρεστημένοι:

Team Ineos
«Οι αθλητές μας παρατάχθηκαν για να ξεκινήσουν. Θέλαμε να κάνουμε το εταπ », δήλωσε ο διευθυντής της Team Ineos, Matteo Tosatto, στην Gazzetta dello Sport. «Καταλαβαίνω ότι το εταπ ήταν μεγάλο, αλλά οι αθλητές μου ήθελαν να αγωνιστούν και είμαστε στο πλευρό των αθλητών μας».

Bora -Hansgrohe
«Είναι αλήθεια ότι το χτεσινό εταπ ήταν πολύ σκληρό, με περισσότερα από 5.800 υψομετρικά και μια ανάβαση στο Stelvio…», δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής, Ralph Denk. «Ωστόσο, ήταν δυνατό να αγωνιστούμε χτες και νομίζω ότι ήταν άδικο να ενημερώνουμε τους διοργανωτές του αγώνα ότι θα υπάρξει απεργία. Αυτό δεν είναι επαγγελματικό, δεν είναι έτσι όπως πρέπει».

 Vincenzo Nibali
«Κατάλαβα χτες το πρωί μόνο όταν έκανα εγγραφή», είπε. «Κανείς δεν μου είπε για αυτό. Δεν ήξερα τα κίνητρα. Μου είπαν ότι ήταν απόφαση της CPA. Είδα ότι υπήρχε μια συζήτηση το προηγούμενο βράδυ, αλλά δεν φαινόταν να αποφασίστηκε ένα μειωμένο εταπ».

Από τη 2η  ημέρα ανάπαυσης του Giro τη Δευτέρα, το πελοτόν είχε υπομείνει 3 συνεχόμενες ημέρες από 6-7 ώρες στη σέλα, καλύπτοντας μια απόσταση πάνω από 200 χιλιόμετρα σε κάθε εταπ. Επιπλέον, οι ομάδες αντιμετώπισαν πολλές ώρες καθυστερήσεων, μεταξύ του τέλους του αγώνα και της άφιξης στα ξενοδοχεία τους.

Η προοπτική σχεδόν 7 ωρών, για να καλύψουν τα 258 χλμ, σε βρεγμένες συνθήκες, ήταν το κερασάκι στην τούρτα, που προκάλεσε τις διαμαρτυρίες.

Alex Dowsett
«Είναι υπέροχο να βλέπεις την ενότητα των αθλητών και της CPA σήμερα. Ως αναβάτες, αγωνιζόμαστε ο ένας έναντι του άλλου, αλλά και όλοι αγωνιζόμαστε μαζί».

Wilco Kelderman

«Ο καιρός ήταν πραγματικά φοβερός χτες το πρωί. Αυτές οι ψυχρές θερμοκρασίες ενέχουν κίνδυνο για το ανοσοποιητικό σύστημα των αθλητών. Εμείς ως αθλητές θέλαμε να μειωθεί η διαδρομή και είμαστε ευγνώμονες στην RCS για τη λήψη αυτής της απόφασης».

Το εταπ διήρκεσε τελικά 2 ώρες, με τον Josef Cerny να παίρνει τα λάφυρα της νίκης. Ο Victor Campenaerts τερμάτισε 2ος στα 18΄΄ πίσω.

Victor Campenaerts
«Στο λεωφορείο, είπαμε στον εαυτό μας ότι έπρεπε να δώσουμε στη διοργάνωση μια καλή παράσταση, επειδή είχαν συμφωνήσει να μειώσουν τη σκηνή», δήλωσε ο Campenaerts μετά τον αγώνα. «Ήταν πιο ενδιαφέρον από ένα απλό σπριντ 10 δευτερολέπτων, σωστά;»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Ποιος είναι ο πιο ενοχλητικός τύπος ποδηλάτη;

Είναι πλέον κοινή γνώση, ότι όλοι όσοι ποδηλατούν, δεν έχουν απαραίτητα τους σωστούς τρόπο…