Η σειρά Omega της TriRig με συμβατικά φρένα, επικεντρωνόταν πάντα στην αεροδυναμική. Η νέα έκδοση 3ης γενιάς – η Omega One – δεν είναι μόνο πιο αποδοτική, αλλά συνολικά λειτουργεί καλύτερα.

Για να μειώσει την αεροδυναμική αντίσταση στο Omega One, η TriRig έκανε πολλές αλλαγές: Έκρυψε όλους τους μηχανικούς, πίσω από ένα ομοιόμορφο μπροστινό κάλυμμα, πρόσθεσε πιο καθαρά ενσωματωμένους βραχίονες, μείωσε τη συνολική μετωπική περιοχή και πρόσθεσε μια aero βάση καλωδίου.

Φρένα TriRig Omega One – Παρουσίαση

Η εταιρία είναι πολύ αισιόδοξη για τη νέα της σχεδίαση, που ισχυρίζεται ότι το Omega One είναι το «πρώτο φρένο που κάνει το ποδήλατο ταχύτερο, από το να μην έχει καθόλου φρένο». Αυτός είναι ένας καλός ισχυρισμός, αλλά θα ήταν πιο ενδιαφέρον να ακούσουμε ακριβώς πώς συγκρίνεται το νέο Omega One με την πιο ολοκληρωμένη ρύθμιση ζάντας-φρένων όπως στο Trek Madone ή ακόμα και σε ένα ποδήλατο με δισκόφρενα.

Φρένα TriRig Omega One – Παρουσίαση

Η TriRig είναι μια μάρκα που είναι καλά εδραιωμένη στον aero κόσμο των TT και του τριάθλου, όπου η απόδοση των συμβατικών φρένων, (τουλάχιστον όσον αφορά το πόσο καλά σταματούν), δεν έχει και την καλύτερη φήμη συνολικά.

Η εταιρία ισχυρίζεται ότι έχουν βελτιώσει την απόδοση και τη διαμόρφωση πέδησης με το Omega One, όπου είναι εξίσου καλή με τις δαγκάνες (των δισκόφρενων), αυξάνοντας την αντοχή και την ακαμψία του ίδιου του σώματος της δαγκάνας και ένα αναθεωρημένο σχήμα στη βάση του καλωδίου, που οδηγεί τους 2 βραχίονες πάνω στο στεφάνι.

Η νέα δαγκάνα διατηρεί επίσης τις μεμονωμένες βίδες ρύθμισης πλάτους αριστερά-δεξιά παρόμοια με την προηγούμενη σχεδίαση, σε συνδυασμό με αυξημένη επιφάνεια στα τακάκια και καλύτερο διάκενο, για να είναι συμβατή με τα μοντέρνα πλαίσια και τροχούς.

Το μαγνητικό μπροστινό κάλυμμα αφαιρείται γρήγορα για ευκολότερη ρύθμιση. Ένα κοινό παράπονο με τα προηγούμενα σχέδια Omega ήταν η έλλειψη προσαρμογής του toe-in (σύγκλισης) στα τακάκια, αλλά αυτό δεν φαίνεται να έχει αλλάξει εδώ.

Το Omega One έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί είτε ως μπροστινό είτε ως πίσω φρένο, και παρέχεται επίσης με αντάπτορα, για πλαίσια και πιρούνια direct mount. Η τιμή λιανικής είναι 195 $ ανά δαγκάνα, με τιμές για άλλες περιοχές με βάση τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Επίλογος

Με αρκετές βελτιώσεις στην αεροδυναμική απόδοση και τη συνολική απόδοση φρεναρίσματος (για να μην αναφέρουμε τη δύναμη και την αξιοπιστία από την 1η γενιά), θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο καλά θα τα πάει το Omega One.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Ride for glory – Βίντεο

Το 2020, μετά από μια δύσκολη χρονιά, η Astana Pro Team έκλεισε τη σεζόν με 3 νίκες σε ετα…