Οι τροχοί Vortex ανακοίνωσαν την γκάμα τροχών με τα μοντέλα Benzmark, Competition και No Compromise, με 40 και 60 χιλιοστά βάθος, με επιλογές tubular, clincher, για δισκόφρενα και για συμβατικά φρένα.

Τα 3 μοντέλα διαφοροποιούνται ανάλογα με την τιμή, τη διάταξη ινών άνθρακα και το βάρος, με το No Compromise, όπως υποδηλώνει το όνομα, στην κορυφή της γκάμας. Οι No Compromise ξεκινούν από 1060g για τροχούς tubular για συμβατικά φρένα.

Τροχοί Vortex – Οικονομικές επιλογές σε ανθρακόνημα

Οι τροχοί Competition δεν είναι πολύ πίσω στα 1180g, με τους τροχούς Benchmark να σταματούν τη ζυγαριά στα 1399g. Εντυπωσιακά, οι τροχοί No Compromise για δισκόφρενα και tubeless ready, ζυγίζουν μόνο 1280g.

Νέοι στην αμερικανική αγορά, οι τροχοί Vortex βρίσκονται τώρα στην 4η γενιά τους, αφού κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2014.

Αντικαταστάσιμες ακτίνες από ανθρακόνημα

Οι ελαφριές και αντικαταστάσιμες ακτίνες από ανθρακόνημα της Vortex (RCS) βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της μείωσης βάρους στους τροχούς No Compromise. Οι ακτίνες RCS aero No Compromise δημιουργούνται με μοναδική χύτευση σε μήτρα για τη δημιουργία ακτίνων από ανθρακόνημα που καλύπτουν ολόκληρο το μήκος της ακτίνας.

Η Vortex ισχυρίζεται ότι αυτό εξασφαλίζει ομοιόμορφη αντοχή σε ολόκληρη την ακτίνα. Στην πραγματικότητα, κάθε ακτίνα δοκιμάζεται στη συνέχεια στα 350KgF, ένα επίπεδο όπου οι ατσάλινες ακτίνες θα είχαν ήδη αποτύχει.

Εκτός από αυτή την αυξημένη αντοχή, η Vortex ισχυρίζεται ότι οι ακτίνες RCS είναι 40% ελαφρύτερες και 40% πιο άκαμπτες από τις ατσάλινες ακτίνες.

Το στεφάνι

Τα 3 μοντέλα τροχών στη σειρά Vortex διαθέτουν όλες 2 επιλογές βάθους στεφανιού, 40mm και 60mm. Μέσω CFD και δοκιμών σε αεροδυναμικό τούνελ, η ομάδα σχεδιασμού επικεντρώθηκε στην αεροδυναμική απόδοση σε γωνίες εκτροπής 10-15 μοιρών και στη βελτίωση της σταθερότητας από τους πλευρικούς ανέμους.

Οι τροχοί Benchmark είναι η πρώτη επιλογή αναβάθμισης της Vortex και διαθέτουν ανθρακόνημα T700, ενώ οι τροχοί Competition και No Compromise έχουν ανθρακονήματα T800 στην κατασκευή του στεφανιού.

Ωστόσο, η Vortex ισχυρίζεται ότι είναι η πρόσθετη προσοχή στη λεπτομέρεια στη διάταξη που «…ξεχωρίζει αυτές τα στεφάνια από τα τυπικά στεφάνια». Η  Vortex αντισταθμίζει τις ενισχυμένες οπές ακτίνων στο στεφάνι, μια κίνηση που λέει ότι κατανέμει την τάση στα στεφάνια πιο ομοιόμορφα, χωρίς να τοποθετεί επιπλέον δυνάμεις στο πλευρικό τοίχωμα.

Οι τροχοί Competition και No Compromise διαθέτουν ένα σφραγισμένο στεφάνι για tubeless ready χωρίς φακαρόλα, ενώ οι τροχοί Benchmark παραδίδονται με ενσωματωμένη φακαρόλα, για ρύθμιση tubeless ready. που εφαρμόζεται για ρύθμιση χωρίς σωλήνες έξω από το κουτί.

Τα κέντρα

Οι τροχοί Benchmark και Competition διαθέτουν κέντρα αλουμινίου, με μοτίβο δέσμης 2 × 1. Αντίθετα, οι τροχοί No-Compromise διαθέτουν κέντρα από ανθρακόνημα και αλουμίνιο για να αφαιρέσουν μερικά επιπλέον γραμμάρια.

Και οι δύο επιλογές κέντρων διαθέτουν το σύστημα Fixed Lacing System, για να αποτρέψουν την περιστροφή και την αλλαγή της τάσης των ακτίνων. Οι τροχοί Competition και No Compromise είναι εξοπλισμένοι με ρουλεμάν Zero Ceramic της Enduro, ενώ οι τροχοί Benchmark χρησιμοποιούν τα ρουλεμάν ABEC5 της Enduro.

Η νέα σειρά Vortex είναι διαθέσιμη τώρα μέσω του Cycling100.com με τιμή 909 €, 1.199 € και 1.999 €, αντίστοιχα για τα μοντέλα Benchmark, Competition και No Compromise.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Παγκόσμιο 2021 – Ατομική χρονομέτρηση ανδρών

Η πρώτη φανέλα του ουράνιου τόξου της εβδομάδας πήγε στον περσινό πρωταθλητή Filippo Ganna…