Share on Facebook Share on Twitter Μετά τις πρόσφατες νίκες στο Paris-Roubaix και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, η Continental αποκάλυψε επίσημα το νέο της tubeless ελαστικό, Grand Prix 5000 S TR, και τουλάχιστον θεωρητικά έχει μεγάλες διαφορές από το απερχόμενο μοντέλο. Η Continental υποστηρίζει ότι το νέο Grand Prix 5000 S TR είναι 50 g ελαφρύτερο από το απερχόμενο Grand Prix 5000 TL, ωστόσο διαθέτει «28% περισσότερη προστασία στα πλευρικά τοιχώματα». Η αντίσταση κύλισης μειώθηκε επίσης χάρη σε μια νέα κατασκευή δύο στρώσεων (η παλιά έκδοση ήταν τριών στρώσεων), με αποτέλεσμα η Continental να ισχυρίζεται ότι το νέο ελαστικό είναι επίσης «20% πιο γρήγορο». Ίσως το πιο σημαντικό, όταν πρόκειται για απτά οφέλη για τους καταναλωτές, η Continental λέει ότι το νέο Grand Prix 5000 S TR είναι πιο εύκολο στην εγκατάσταση από το Grand Prix 5000 TL, το οποίο ήταν ιδιαίτερα σφιχτό σε πολλά στεφάνια. Το νέο ελαστικό είναι επίσης πλέον συμβατό με την αυξανόμενη γκάμα στεφανιών χωρίς άγκιστρο, όπως Zipp, Cadex, Enve και άλλα, αλλά με μια αξιοσημείωτη προειδοποίηση. Παρά τις πιο πρόσφατες οδηγίες ETRTO που προσδιορίζουν ότι τα ελαστικά πλάτους 25 mm είναι ασφαλή για χρήση με ζάντες χωρίς άγκιστρο πλάτους 23 mm, η Continental ρητά δεν εγκρίνει αυτόν τον συνδυασμό. Φυσικά, τα άλλα χαρακτηριστικά απόδοσης της Continental συνεχίζονται, συμπεριλαμβανομένης της σύνθεσης Black Chili (με αυτό το χαρακτηριστικό σχέδιο πέλματος “Laser Grip”) και της ζώνης Vectran για πρόσθετη προστασία από σκασίματα. Η Continental προσφέρει το Grand Prix 5000 S TR σε 4 διαστάσεις 700c — 25, 28, 30 και 32 mm — τόσο σε μαύρο χρώμα για τα πλαϊνά ή διάφανο. Τα αντίστοιχα βάρη είναι 250, 280, 300 και 320 g, όλα με λιανική τιμή 80 € (η τιμολόγηση για άλλες περιοχές πρέπει να επιβεβαιωθεί).