H Pinarello είναι μια μάρκα που δεν χρειάζεται συστάσεις. Η ομάδα της Sky, με τον Chris Froome κέρδισε το Tour de France 3 φορές συν 1 Giro και 1 Vuelta με το Dogma F. Ο Egan Bernal ακολούθησε για να κερδίσει το TdF με την μετέπειτα Ineos.

Αλλά η Pinarello σπάει το καλούπι με το νέο Dogma X. Δεν είναι ένα πλήρες αγωνιστικό ποδήλατο, αλλά έχει την γενεαλογία και το DNA.

Pinarello Dogma X 2024 – Παρουσίαση

Δεν είναι ένα παραδοσιακό ποδήλατο αντοχής που μερικές φορές, μπορεί να λείπει κάτι από το τμήμα επιδόσεων. Και δεν είναι ένα ποδήλατο gravel, αλλά περισσότερο από ικανό να οδηγηθεί εκτός δρόμου.

Dogma X

Ας δούμε λοιπόν συνοπτικά, τι προσφέρει η εταιρία με το νέο Dogma X:

  • Το Dogma X είναι εμπνευσμένο για αναβάτες που απολαμβάνουν πολλές μέρες στη σέλα. Υπάρχει η πρωτοποριακή τεχνολογία X-stays, το πολύ μεγάλο διάκενο ελαστικών και η μοναδική γεωμετρία Endurance. Ο τεχνικός σχεδιασμός του επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία απόδοσης και άνεσης οδήγησης, αναδιαμορφώνοντας τον τρόπο που σκεφτόμαστε την αντοχή και την ταχύτητα.
  • Αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία ανθρακονήματος και προσφέρει γενναιόδωρο διάκενο ελαστικών 35 mm για να προσφέρει μια εντελώς νέα εμπειρία.
  • Το σύστημα X-stays απορροφά τους κραδασμούς χωρίς να θυσιάζει το βάρος του πλαισίου ή την ακαμψία της μεσαίας τριβής.
  • Το X-stays βασίζεται σε προσεκτικά επιλεγμένα μοτίβα διάταξης από ανθρακονήματα και μειωμένη διάμετρο στις κυρτές βάσεις της κορυφής. Αυτό μειώνει τους κραδασμούς, ενώ αυξάνει την πλευρική ακαμψία για να αντισταθμίσει την επιμήκυνση στα ψαλίδια της αλυσίδας (chainstays).
  • Διπλασιάζοντας τα σημεία στερέωσης, τα πάνω ψαλίδια (seatstays) χωρίζουν τις δυνάμεις από το έδαφος σε δύο σημεία του κάθετου σωλήνα, για να μειωθεί η μεταφορά κραδασμών στην πλάτη του ποδηλάτη.
  • Όταν συνδυάζεται με ένα γενναιόδωρο διάκενο ελαστικών 35 mm και μοντέρνους τροχούς αντοχής, το Dogma X παρέχει άνεση, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει χαμηλό βάρος και υψηλές ταχύτητες.

Σημείωση: Όλα τα παραπάνω ακούγονται σαν μια εξαιρετική συνταγή για το συγκεκριμένο ποδήλατο να αγωνιστεί στην Κόλαση του Βορρά, γνωστό και ως Paris-Roubaix, αλλά η Pinarello κατέστησε σαφές ότι το Dogma X δεν είναι ποδήλατο που θα χρησιμοποιήσει η Team Ineos.

Προδιαγραφές και Τιμολόγηση

Αν συγκρίνουμε το Dogma X με το Dogma F και τη σειρά Endurance (που έχει πιο παραδοσιακή γεωμετρία αντοχής), βρίσκεται σχεδόν στη μέση μεταξύ των δύο.

Εδώ είναι οι προδιαγραφές για τα 11 διαφορετικά μεγέθη που προσφέρονται.

Το Dogma X θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις διαφορετικούς χρωματισμούς και σε εκδόσεις Shimano Di2 ή Campagnolo Super Record Wireless — καθώς και σε σετ πλαισίων.

Model Color Spec Wheels Cockpit Pricing (MSRP)
Dogma X Xolar Black Shimano DA Di2 PM Princeton Carbonworks Grit 5440 Talon Ultra Light $15,500
Dogma X Xolar Sun Shimano DA Di2 PM Princeton Carbonworks Grit 5440 Talon Ultra Light $15,500
Dogma X Xolar Blue Shimano DA Di2 PM Princeton Carbonworks Grit 5440 Talon Ultra Light $15,500
Dogma X Xolar Green Shimano DA Di2 PM Princeton Carbonworks Grit 5440 Talon Ultra Light $15,500
Dogma X Xolar Black Campagnolo SR WRL Bora WTO 45 Talon Ultra Light $16,000
Dogma X Xolar Black Frameset $6,950
Dogma X Xolar Sun Frameset $6,950
Dogma X Xolar Blue Frameset $6,950
Dogma X Xolar Green Frameset $6,950

Αν αυτά είναι λίγο ακριβά για τα γούστα σας, η σειρά X (χωρίς X-stays και πιο κοντή, πιο όρθια γεωμετρία) είναι λίγο πιο «οικονομική».

Model Color Spec Wheels Cockpit Pricing (MSRP)
X9 Xpeed Gold Shimano DA Di2 Shimano C50 Talon Ultra Light $11,800
X7 Xpeed Red Shimano Ultegra Di2 Most Carbon Ultrafast Talon Ultra Light $8,800
X7 Xpeed Blue Shimano Ultegra Di2 Most Carbon Ultrafast Talon Ultra Light $8,800
X5 Xolor Black Shimano 105 Di2 Fulcrum Racing 800 Alloy two piece $6,000
X5 Xolor White Shimano 105 Di2 Fulcrum Racing 800 Alloy two piece $6,000

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Πότε είναι η κατάλληλη ώρα της ημέρας για προπόνηση;

Είναι καλύτερο να κάνουμε ποδήλατο νωρίς το πρωί, να κάνουμε μια βόλτα πριν το μεσημεριανό…