Share on Facebook Share on Twitter Παγουροθηκες Απο τη σειρά ΧΧΧ Ανταπτορας τιμονιου Κατάλληλος για συσκευή SRM ή Garmin Τιμονι/λαιμος Και τα δυο είναι απο τη σειρά ΧΧΧ της Bontrager, την πιο ποιοτική και ελαφριά κάρμπον σειρά Ταινια τιμονιου Διπλή ταινία για περισσότερη άνεση Ελαστικα Vittoria Τα συγκεκριμένα θεωρούνται απο τα καλύτερα στο πελοτόν Τροχοi Aeolus 3 Θεση για αριθμο συμμετοχης Di2 πισω ντεραγιε Πολύ μικρό νύχι, για να είναι κοντά στο πλαίσιο Φρενα Shimano 9000 Η παλαιότερη σειρά, που βολεύει καλύτερα τον Contador Νεο πλαισιο Στο νούμερο 56 του Ισπανού ζυγίζει μόλις 640 Σελα Bontrager Βαρος ποδηλατου Το Emonda του Alberto Contador Όπως συμβαίνει συνήθως, όλοι οι πρωταγωνιστές των μεγάλων Γύρων, προμηθεύονται τα πιο ποιοτικά ποδήλατα απο την χορηγό εταιρία. Αυτό γίνεται για 3 λόγους: Πρώτον, είναι θέμα κύρους η εκάστοτε εταιρία, να προμηθεύσει τον καλύτερο ποδηλάτη της ομάδας με το καλύτερο ποδήλατο που διαθέτει. Δεύτερον, είναι πολύ καλή διαφήμιση για το ευρύ κοινό.Μια και τα τελευταία μοντέλα παρουσιάζονται συνήθως πριν τον Γύρο Γαλλίας, τη μεγαλύτερη ποδηλατική εκδήλωση του πλανήτη, όλοι όσοι ασχολούνται με την ποδηλασία θα δουν το ποδήλατο. Τρίτον, είναι πολύ καλή ευκαιρία για μικροαλλαγές στο μοντέλο. Ο έμπειρος ποδηλάτης θα δοκιμάσει το καινούργιο απόκτημα της εταιρείας και (πιθανά) θα δώσει συμβουλές για την καλυτέρευση του. Το ίδιο συμβαίνει με τον Ισπανό και την Trek. Η εταιρία του προμήθευσε το τελευταίο emonda, φυσικά κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του. Το καινούργιο ποδήλατο έχει και το τελευταίο πλαίσιο που ζυγίζει μόλις 640 γραμμάρια. Διαφορετικές δαγκάνες φρένων Ο Ισπανός όμως έχει ιδιαίτερες συνήθειες. Μία απο τις οποίες είναι το διαρκές ορθοπέταλο, με το οποίο ανεβαίνει συνήθως τα βουνά. Λόγω αυξημένης δύναμης, τα πιρούνια συνήθως “φλεξάρουν”, οπότ ε προτιμά να αφήνει τις δαγκάνες στην ανοικτή θέση. Για το λόγο αυτό, έβαλε στο καινούργιο του ποδήλατο την παλαιότερη σειρά 9000 της Shimano, όσον αφορά στα φρένα. Shimano 11-speed SRM Ο Contador είναι πιστός οπαδός της εταιρίας SRM, μια μεγάλης και παλιάς εταιρίας κατασκευής βατομέτρων. Χρησιμοποιεί τον προηγούμενο δισκοβραχίονα της Shimano, το μοντέλο 9000, μια και η ιαπωνική εταιρία θα παράγει σύντομα το δικό της βατόμετρο. Έτσι η SRM δεν θα υποστηρίζει τον καινούργιο δισκοβραχίονα της εταιρίας. Άνεση στην οδήγηση Για να έχει άνετη θέση οδήγησης, ο Ισπανός προτιμά διπλή ταινία τιμονιού Ελαφρύτερο πλαίσιο Όπως είπαμε στην αρχή, το πλαίσιο είναι πανάλαφρο στα 640 γραμμάρια και ολόκληρο το ποδήλατο ζυγίζει 6.5 κιλά. Κάτω δηλαδή απο το όριο βάρους της UCI που είναι τα 6.8 κιλά. Για να φτάσει στο όριο, θα προστεθούν οι 2 πομποί, το τσιπ της χρονομέτρησης και το εξαρτημα για τα δεδομένα τηλεμετρίας, και ό,τι περισσεύει θα προστεθεί έρμα.