Share on Facebook Share on Twitter John Degenkolb – Παρουσίαση Trek Domane SLR για το Paris – Roubaix Ο John Degenkolb έχει ήδη πάρει ένα λιθόστρωτο τρόπαιο στο όνομα του. ίσως χρειάζεται και ένα δεύτερο αυτή τη χρονιά…. Σε αντίθεση με το Γύρο της Φλάνδρας, όπου οι αθλητές τείνουν να οδηγούν τα κανονικά ποδήλατά τους με ελαφρώς φαρδύτερα ελαστικά, το Paris-Roubaix απαιτεί ανανέωση του εξοπλισμού. Για τη Φλάνδρα, ο Degenkolb ποδηλάτησε με ένα Trek Madone, με ιδιαίτερο χρωματισμό. Η επιλογή των ελαστικών του ήταν ελαφρώς μεγαλύτερη από το συνηθισμένο και είχε τους μηχανικούς να αλλάξουν το ενιαίο τιμόνι- λαιμό από ανθρακόνημα, με ένα κανονικό τιμόνι και λαιμό Bontrager IsoCore. Domane SLR disc Τα λιθόστρωτα του Roubaix είναι πολύ πιο άγρια , και υπάρχει μια πραγματική ανάγκη για ένα ποδήλατο που μπορεί να βοηθήσει με κάποιο τρόπο. O Degenkolb και η υπόλοιπη ομάδα της Trek-Segafredo θα χρησιμοποιήσουν τα Domane SLR, τα οποία διαθέτουν το νέο “αποσυνδεδεμένο” IsoSpeed και στα δύο άκρα για να παρέχουν περισσότερη ευκαμψία πλαισίου πάνω στα λιθόστρωτα. Είναι ο πρώτος χρόνος που η ομάδα θα χρησιμοποιήσει αποκλειστικά πλαίσια με δισκόφρενα. Για το Roubaix, δεν υπάρχει προσαρμοσμένο σχέδιο χρωμάτων, και ολόκληρη η ομάδα θα είναι σε κανονική κόκκινη βαφή. Ο Degenkolb θα κυκλοφορήσει την έκδοση RSL (Race Shop Limited), η οποία έχει μικρότερο σωλήνα κεφαλής και πιο σφιχτή γεωμετρία εμπρός από το στάνταρ Domane SLR. Η επιλογή τροχών για την ομάδα θα είναι Οι τελευταίοι Bontrager Aeolus XXX 6 από ανθρακόνημα. Τα ελαστικά είναι Vittoria Corsa 30 χιλιοστών, μια πολύ δημοφιλής επιλογή στο peloton αυτή τη στιγμή. Συνολικά, η ομάδα διαθέτει επιπλέον 20 σετ εφεδρικών τροχών για τον αγώνα, όλα κολλημένα και έτοιμα να κυλήσουν. Τα ποδήλατα είναι πλήρως εξοπλισμένα με την μετάδοση Dura-Ace Di2 της Shimano, με μια μικρή αλλαγή: Το σύστημα Ultegra RX με τον συμπλέκτη. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο πίσω συμπλέκτης συμπλέκτη θα χρησιμοποιηθεί στο Roubaix, αλλά έχει δοκιμαστεί ήδη σε αρκετούς αγώνες. Για το Roubaix, ο John θα αλλάξει και το μήκος του δισκοβραχίονα από το συνηθισμένα 172,5 mm σε 170 mm. Μας είπαν ότι το έχει δοκιμάσει καθ ‘όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Οι δίσκοι εμπρός θα είναι 54/42T με πίσω κασέτα 11-23T. Υπάρχουν επίσης πολλές εναλλακτικές επιλογές, με κουμπιά αλλαγής ταχυτήτων, που βρίσκονται στην κορυφή του τιμονιού Bontrager Pro IsoCore VR-CF και στο εσωτερικό των drops. Το μήκος του λαιμού είναι επίσης λίγο μεγαλύτερο από αυτό που χρησιμοποίησε στο Madone του, στα 140 mm αντί για τα 130 mm. Άλλα σημεία, είναι το νέο σύστημα βατομέτρου της Shimano, μαζί με ρότορες στα δισκόφρενα διαμέτρου 140 mm μπροστά και πίσω. Ο Degenkolb θα έχει επίσης τον πίσω αποσβεστήρα IsoSpeed στη μαλακή θέση όταν αγωνίζεται.