Περιληπτικά:

Ο Rémi Cavagna (Deceuninck – Quick-Step) πήρε τη νίκη στους μεσαιωνικούς δρόμους του Τολέδο στο 19ο εταπ της Vuelta a España την Παρασκευή. Ο Γάλλος ήταν μέρος του πρώτου γκρουπ, και στη συνέχεια στα τελευταία 25 χιλιόμετρα επιτέθηκε σόλο και κατάφερε να κρατήσει μακριά το γκρουπ και το πελοτόν.

Ο Primoz Roglic κράτησε το συνολικό προβάδισμα μετά από μια μεγάλη πτώση, που έσπασε το πελοτόν.

Ávila → Toledo, 165 km

Στην αρχή του εταπ, το γκρουπ των αποσπασμένων σχηματίστηκε από 11 αθλητές: Silvan Dillier, Domen Novak, Shane Archbold, Rémi Cavagna, Lawson Craddock, Bruno Armirail, Tsgabu Grmay, Ben O’Connor, David de la Cruz, Nikias Arndt και Peter Stetina ενώθηκαν στο Alto de la Paramera.

Η Bora-Hansgrohe συνεργάστηκε με την CCC, την Katusha-Alpecin και την Caja Rural-Seguros RGA για να κρατήσει το γκρουπ στα 4΄.

Η πτώση

Στην αρχή των τελευταίων 70 χλμ, η διαφορά ήταν μόλις 1΄, όταν υπήρξε μεγάλη πτώση στο πελοτόν. Ο δρόμος είχε στενέψει και ένα μεγάλο μέρος του πελοτόν σταμάτησε ξαφνικά, με τη Jumbo-Visma στη μέση.

Η κόκκινη φανέλα Primož Roglič και ο Miguel Ángel López της Astana συμμετείχαν, αλλά και οι δύο αναβάτες ήταν σε θέση να συνεχίσουν. Ο συναθλητής του Roglič Tony Martin και ο Marco Marcato (UAE) χρειάστηκε να αποσυρθούν εξαιτίας των τραυματισμών τους.

Ενώ ο Roglič και ο Lopez προσπαθούσαν να συνέλθουν, η Movistar ανέλαβε την πρωτοβουλία μπροστά και άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό, αθετώντας τον άγραφο κανόνα για την κόκκινη φανέλα. Ο Roglič και ο López έπρεπε να πάνε στα «κόκκινα» για να πιάσουν το πελοτόν, αλλά τελικά η Movistar σταμάτησε και το πελοτόν ενώθηκε και πάλι στα τελευταία 53 χλμ.

Η δράση δεν τελείωσε, καθώς στα τελευταία 35 χλμ ο πλάγιος άνεμος προκάλεσε ένα νέο πρόβλημα. Το πελοτόν έσπασε, με τους Rafał Majka, López, Wilco Kelderman και Alejandro Valverde στην πρώτη ομάδα. Οι Tadej Pogačar και Roglič πιάστηκαν απροετοίμαστοι, αλλά τελικά κατάφεραν να επιστρέψουν στο πρώτο γκρουπ.

Χάρη σε όλα τα προβλήματα του πελοτόν, οι αποσπασμένοι ήταν σε θέση να κρατήσουν μια διαφορά στο 1:30΄΄. Στα τελευταία 25 χλμ από το Τολέδο, ο Cavagna έκανε μια ισχυρή επίθεση που φαινόταν πολύ νωρίς. Μετά από 5 χιλιόμετρα, ο Γάλλος είχε πάρει 20΄΄ από το γκρουπ.

Με διαφορά 30΄΄, ο Cavagna ξεκίνησε τα δύσκολα τελευταία 2 χλμ, με το τελευταίο ανηφορικό πλακόστρωτο χιλιόμετρο μέσα από τη μεσαιωνική πόλη του Τολέδο. Ο Γάλλος δεν εγκατέλειψε ποτέ και πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού. Μετά από 5 δευτερόλεπτα, Bennett κέρδισε το σπριντ για τη 2η θέση. Ο Ždenek Štybar και ο Philippe Gilbert ολοκλήρωσαν την επιτυχία της Deceuninck – Quick-Step στην 3η & 4η θέση.

Ο Alejandro Valverde τερμάτισε 5ος  και κέρδισε 3. Ο Miguel Ángel López ήταν 9ος  με τον Primož Roglič 10ο και κράτησε το συνολικό προβάδισμα στο αποφασιστικό 20ο εταπ του Σαββάτου.

Ο νικητής του εταπ, Rémi Cavagna (Deceuninck – Quick-Step):

«Υπέφερα πολύ στο τέλος του αγώνα. Τα τελευταία 25 χιλιόμετρα ήταν τρομερά. Είχα συνέχεια κόντρα άνεμο. Ήθελα να πάω πιο γρήγορα, αλλά δεν μπορούσα… Κοίταξα πίσω στην τελευταία ευθεία και είδα ότι ήταν στη γωνία. Στη συνέχεια, είπα, εντάξει, είναι πολύ μακριά, κέρδισα».

Αποτελέσματα 19ου εταπ:

1. Rémi Cavagna (Fra) Deceuninck – Quick-Step in 3:43:34
2. Sam Bennett (Irl) Bora-Hansgrohe at 0:05
3. Zdeněk Štybar (Cze) Deceuninck – Quick Step
4. Philippe Gilbert (Bel) Deceuninck – Quick Step
5. Alejandro Valverde (Spa) Movistar
6. Tosh Van der Sande (Bel) Lotto Soudal at 0:08
7. Dylan Teuns (Bel) Bahrain-Merida
8. Tadej Pogačar (Slo) UAE-Team Emirates
9. Miguel Ángel López (Col) Astana
10. Primož Roglič (Slo) Jumbo-Visma

Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης:

1. Primož Roglič (Slo) Jumbo-Visma in 75:00:36
2. Alejandro Valverde (Col) Movistar at 2:47
3. Nairo Quintana (Col) Movistar at 3:31
4. Miguel Ángel López (Col) Astana at 4:17
5. Tadej Pogačar (Slo) UAE Team Emirates at 4:49
6. Rafał Majka (Pol) Bora-Hansgrohe at 7:46
7. Wilco Kelderman (Ned) Sunweb at 9:46
8. Carl Fredrik Hagen (Nor) Lotto Soudal at 11:50
9. James Knox (GB) Deceuninck – Quick-Step at 13:20
10. Marc Soler (Spa) Movistar at 21:09

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Αντιμετωπίζοντας μεγάλες αναβάσεις – Τα βασικά

Τα απαιτητικά μεγάλα brevet που γίνονται στη χώρα μας συχνά περιέχουν μεγάλες, δύσκολες αν…