Share on Facebook Share on Twitter Στην φετινή Eurobike, υπήρχαν παραπάνω από 1400 εκθέτες. Για να γίνει σωστή χωροθέτηση, οι εκθέτες ήταν τοποθετημένοι σε υπόστεγα, συνήθως ανά εθνικότητα, στεγάζοντας τα διάφορα προϊόντα. Έτσι υπήρχαν αρκετά γερμανικά υπόστεγα, το αμερικάνικο υπόστεγο κ.ο.κ. Σε αυτό το άρθρο, εξετάζουμε περισσότερο το Ιταλικό υπόστεγο, μια μίξη διάφορων προϊόντων: Η εταιρία Hunt παρουσίασε τροχούς, που ζυγίζουν κάτω από τα 1300 γραμμάρια. Διαθέτουν ακτίνες από ανθρακόνημα και το όλο σύστημα ελεύθερου-ακτινών-στεφανιού είναι κατασκευασμένο από το ίδιο προμηθευτή της εταιρία. Έτσι παρουσιάζουν μια αυξημένη ακαμψία κατά 30%, σε σύγκριση με τους τροχούς 36 Carbon Wide. Οι τροχοί θα ονομάζονται Hunt 36 Carbon x2, με στεφάνι 20 mm και προφίλ 36 mm. H Scapin μπορεί να είναι πίσω, αλλά όχι όπως περιμένετε. Τώρα έχουν επικεντρωθεί υψηλή αισθητικής E-MTBs που έχουν κατασκευαστεί από την Ιταλία. Ξεκινούν με δύο μοντέλα, το καθένα από τα οποία χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, αλλά με διαφορετική σύνδεση ανάρτησης για αλλαγή της διαδρομής και της γεωμετρίας. Τα ποδήλατα χρησιμοποιούν το σύστημα κινητήρα της Fazua και η ισχύς μπορεί να επεκταθεί με μια επιπλέον μπαταρία που χωράει στην παγουροθήκη. Υπάρχουν πολλές κατασκευαστικές λεπτομέρειες σε αυτά τα ακριβά μοντέλα, οι οποίες όμως κάνουν τη διαφορά… Η FSA δούλευε επί χρόνια στα αξεσουάρ για ηλεκτρικά ποδήλατα και τώρα παράγει το δικό της ηλεκτρικό μοτέρ. Παράγει 250 w και είναι η λύση για τα ηλεκτρικά ποδήλατα δρόμου (E – road). Η FSA είναι η δεύτερη εταιρία μετά τη Shimano, που επιχειρεί κάτι τέτοιο. Η εταιρία Carbon – Ti προσφέρει μια πληθώρα δίσκων από ανθρακόνημα, για το 12ταχυτο σύστημα SRAM AXS. Επίσης η ίδια εταιρία, έχει προχωρήσει στην κατασκευή κέντρων από τιτάνιο. Δηλώνουν ότι είναι “βαρύτερα” κατά 10 γραμμάρια, από τα αντίστοιχα από αλουμίνιο, αλλά η ανθεκτικότητα τους είναι πολύ μεγαλύτερη! Η εταιρία ρουχισμού PEdALED εισέρχεται στην αγορά gravel. Προωθεί τη σειρά Jary, όπου χρησιμοποιεί αρκετό υλικό από Merino, αλλά και σιλικόνη στη μέση για καλύτερη συγκράτηση του σόρτς. Επίσης χρησιμοποιεί υλικά ρουχισμού, με προμηθευτή την εταιρία Polartec. Για το 2020 έχουν αποκλειστική πρόσβαση στο υλικό Power Wool, που χρησιμοποιεί υλικά Merino και συνθετικά υλικά σε στρώσεις, παρέχοντας έτσι απουσία δυσάρεστων οσμών, μόνωση και απαλή υφή. Η Fizik ήταν η εταιρία που κέρδισε το φετινό βραβείο της Eurobike, για το μοντέλο της Vento Powerstrap R2 Aeroweave. Είναι το τελευταίο αγωνιστικό της μοντέλο, το πιο ελαφρύ (400 γρ., Νο 42) και το πιο άκαμπτο. Χρησιμοποιεί υλικό από πλαστικές ίνες, πλεγμένες με θερμοπλαστικό πολυμερές. Η σόλα έχει τελείως νέο σχεδιασμό, πιο άκαμπτη και ελαφριά από τα άλλα μοντέλα της Fizik. Μιλώντας για σέλες, η Fizik σε συνεργασία με την εταιρία Carbon, οι οποίοι ειδικεύονται στην εκτύπωση 3D, δημιούργησε τη σειρά Adaptive, ώστε να παρέχει σέλες με άλλο επίπεδο άνεσης. Η συγκριμένη σέλα είναι κατασκευασμένη έτσι, ώστε σε άλλα σημεία να είναι μαλακή και σε άλλα άκαμπτη. Η Fizik – μετά την Specialized – εισέρχεται στην αγορά σέλας με κοντή μύτη, με δύο μοντέλα της. Η Vento Argo συστήνεται για επιθετική οδήγηση και έρχεται σε 2 μεγέθη, 140 & 150 mm. Η Tempo Argo είναι παρόμοια σέλα, αλλά προτείνεται για αναβάτες που θέλουν μια πιο όρθια θέση οδήγησης. Προσφέρεται σε μεγέθη 150 & 160 mm. Σύμφωνα με την εταιρία, τα μεγέθη έχουν απόλυτη αναλογία με το πόσο επιθετική είναι η θέση οδήγησης. Η εταιρία Fulcrum παρουσιάζει νέα μοντέλα για το 2020. Η νέα σειρά Wind, που είναι καλύτερα γνωστή ως Racing Quattro, παρουσιάζει εδώ το μοντέλο Wind 40 DB, με 19 mm εσωτερικό πάχος στεφανιού και φυσικά 40 mm προφίλ. Στην ίδια κατηγορία ανήκε και ο τροχός με το μεγαλύτερο προφίλ των 55 mm. H Fulcrum δίνει στους καινούργιους τροχούς, μια πιο άγρια όψη, αφήνοντας ακατέργαστο το ανθρακόνημα τους, με μια στρώση από βερνίκι. Ο αλουμινένιος τροχός Rapid Red 5 είναι ειδικά κατασκευασμένος για περιπέτειες στα χαλίκια! Διαθέτει εσωτερικό πάχος 23 mm και χρησιμοποιεί 24 ακτίνες, εμπρός και πίσω. Είναι διαθέσιμος σε διαστάσεις 650c & 700c. Χρωματιστά allen κλειδιά σε ένα πολυεργαλείο από την εταιρία Fabric. Η πολύ γνωστή εταιρία στο χώρο των κρανών για μηχανές HJC, παράγει τα πρώτα της κράνη για ποδήλατα! Ήδη στα νέα μοντέλα της Furion & Ibex, η Κορεάτικη εταιρία έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις. Αριστερά βλέπουμε το Furion 2.0 και δεξιά το Ibex 2.0. Το Ibex is 25-30g ελαφρύτερο από το πρωτότυπο, ενώ το Furion είναι 10g πιο ελαφρύ, ζυγίζοντας 190g. Both models see much of the internal padding striped away in an effort to make the channeling more effective at carrying air across the head. Replacing the padding is what HJC has dubs the CoolPass, a plastic harness that’s moulded into the helmet. Και τα 2 μοντέλα διαθέτουν ελάχιστο εσωτερικό padding, σε μια προσπάθεια να ομαλοποιηθεί η ροή του αέρα. Στη θέση των καλυμμάτων, η HJC προσφέρει τη λύση CoolPass, μια πλαστική ζώνη ενσωματωμένη στο κράνος. Το σύστημα πίσω ρύθμισης είναι επίσης καινούργιο. Δεν υπάρχει στρογγυλό ρυθμιστικό, αλλά ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ελατηρίου. Επίσης η εταιρία διαθέτει το οικονομικό μοντέλο Atara, στα 99€, με αεροδυναμικό προφίλ.