Η δίαιτα keto δεν σημαίνει απώλεια βάρους και ατελείωτη αντοχή. Αυτή η δίαιτα έχει μειονεκτήματα και είναι δύσκολο να τηρηθεί. Ας σταθμίσουμε τα υπέρ και τα κατά για να δούμε τι τύπος ποδηλάτη πρέπει να τη δοκιμάσει.

Χάνουμε απόδοση σε υψηλή ένταση

Έρευνες έχουν δείξει ότι παρόλο που καταναλώνουμε περισσότερο λίπος, χρειαζόμαστε επίσης περισσότερο οξυγόνο για να κάψουμε όλο αυτό το επιπλέον λίπος. Επομένως, η ισορροπία των προπονήσεων μας αλλοιώνεται.

Επίσης, η ικανότητά να χρησιμοποιούμε υδατάνθρακες μειώνεται ως αποτέλεσμα της προσαρμογής του λίπους. Είναι μια αντιστάθμιση, γινόμαστε καλύτεροι στο να χρησιμοποιούμε λίπος σε χαμηλές και μεσαίες εντάσεις, αλλά χωρίς υδατάνθρακες δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε υψηλές εντάσεις.

Η προπόνηση και οι αγώνες μπορεί να επηρεαστούν

Όσο βελτιωνόμαστε στο κάψιμο λίπους, τόσο πιο εύκολα ολοκληρώνουμε μεγάλες διαδρομές με καλό τέμπο. Αλλά οι περισσότερες προπονήσεις περιλαμβάνουν διαλλειματικές και ασκήσεις στο κατώφλι. Με άλλα λόγια, προπονήσεις υψηλών εντάσεων που είναι δύσκολο να εκτελεστούν όταν ακολουθούμε τη συγκεκριμένη δίαιτα.

Δίαιτα Keto για ποδηλασία - Μειονεκτήματα

Ομοίως, μπορεί να επηρεάσει την αγωνιστική μας ικανότητα. Δεν θα έχουμε πρόβλημα όταν είμαστε μέσα στο γκρουπ, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Όταν όμως χρειαστεί να δουλέψουμε σκληρά σε μια ανάβαση ή να κάνουμε ένα «ξεκόλλημα», απλά δεν θα έχουμε την ίδια απόδοση, όπως με τους υδατάνθρακες.

Πρόκληση να παραμείνουμε στη δίαιτα

Η συγκεκριμένη δίαιτα είναι πολύ περιοριστική. Ο περιορισμός των υδατανθράκων σε λιγότερο από 50g την ημέρα σημαίνει ότι δεν μπορούμε να απολαύσουμε ρύζι, ζυμαρικά, ψωμί ή πατάτες.

Πρέπει επίσης να απέχουμε από γλυκές λιχουδιές όπως σοκολάτα γάλακτος, μπισκότα, κέικ, ζαχαρούχα ποτά και ούτω καθεξής. Υπάρχουν τόσοι πολλοί πειρασμοί με υδατάνθρακες στον πραγματικό κόσμο που πρέπει να είμαστε πραγματικά αφοσιωμένοι στην keto για να παραμείνουμε.

Δυστυχώς, αυτό είναι δύσκολο, ειδικά με τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, εκτός από τη διατροφή μας.

Πρέπει να επιλέξουμε keto?

Αυτά είναι αρκετά σοβαρά μειονεκτήματα, αλλά υπερτερούν των πλεονεκτημάτων που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο άρθρο; Εξαρτάται από τους στόχους μας.

Ακολουθούν πολλά σενάρια όπου η δίαιτα keto μπορεί να είναι μια καλή ιδέα:

  • Βραχυπρόθεσμα, ώστε να χάσουμε βάρος κατά τη διάρκεια της εποχής εκτός σεζόν
  • Εστιάζοντας σε ποδηλατικές εκδηλώσεις πολύ μεγάλων αποστάσεων
  • Ποδηλασία για διασκέδαση και διατήρηση της φόρμας, κάνοντας κυρίως χαμηλές έως μέτριες προσπάθειες.

Και εδώ είναι μερικά σενάρια όπου πρέπει να αποφύγουμε τη δίαιτα keto:

  • Απαιτητικές προπονήσεις, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τις αγωνιστικές μας δυνατότητες
  • Δεν τα πάμε καλά με περιοριστικές δίαιτες
  • Προπονούμαστε για να μπούμε σε ένα ποδηλατικό σωματείο

Επίλογος

Εάν ταιριάζουμε σε ένα από τα σενάρια όπου αυτή η δίαιτα έχει νόημα, τότε διαβάστε το επόμενο άρθρο μας, όπου θα αναλύσουμε προγράμματα διατροφής.

Αν ταιριάζουμε στα άλλα σενάρια, τότε η κανονική χρήση υδατανθράκων είναι η καλύτερη επιλογή για εμάς.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Μετάβαση από ποδήλατο δρόμου σε ποδήλατο βουνού

Ήρθε λοιπόν η στιγμή, που η επιδίωξη «κάτι διαφορετικού», η παρέα, η περιέργεια για εκείνα…