Η Kask έχει ανανεώσει το δημοφιλές κράνος της, το Protone. Τώρα ονομάζεται Protone Icon,  και διατηρεί μια οικεία αισθητική με μια σειρά μαζί με ευπρόσδεκτες αναβαθμίσεις.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Protone Icon λέγεται ότι είναι πιο αεροδυναμικό, καλύτερα αεριζόμενο, ελαφρύτερο, ασφαλέστερο και πιο άνετο.

 Όλα τα πράγματα, καλύτερα

Στο επίκεντρο των νέων βελτιώσεων της Kask υπάρχει μια νέα ενισχυτική εσωτερική δομή που επέτρεψε στην εταιρεία να διευρύνει τους μετωπικούς αεραγωγούς. Αυτό φυσικά βοηθά στη βελτίωση του αερισμού, όπως και οι νέες νευρώσεις που φαίνονται να περνούν εξωτερικά μέσα από τους αεραγωγούς. Αυτές οι νευρώσεις έχουν ανάλογο σχήμα για να βοηθούν στην έλξη αέρα στους πρόσφατα διευρυμένους αεραγωγούς. Ωστόσο, η Kask δεν ανέφερε για αλλαγές στο εσωτερικό του κράνους.

Αυτές οι νευρώσεις θεωρητικά βοηθούν στο να εξομαλύνουν τη ροή του αέρα για βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση. Πόσο λοιπόν πιο γρήγορο είναι αυτό το νέο κράνος; Το νέο Protone Icon λύνει την κάπως μέτρια διαχείριση του ιδρώτα του προκατόχου του; Αυτές είναι ερωτήσεις που θα απαντηθούν σε μια επόμενη δοκιμή.

Η βελτιωμένη άνεση προέρχεται από ένα αναθεωρημένο σύστημα συγκράτησης που προσφέρει τώρα πιο στρογγυλεμένα μαξιλαράκια στο πίσω μέρος, σχεδιασμένα να αγκαλιάζουν πιο φυσικά το ινιακό οστό. Σύμφωνα με την Kask, αυτό το νέο σχήμα θα πρέπει να λύσει το σπάνιο πρόβλημα των αναβατών που αντιμετωπίζουν καυτά σημεία πίσω από τα αυτιά και υποψιάζομαι ότι βοηθά και στη συμβατότητα των γυαλιών.

Και μιλώντας για το σύστημα συγκράτησης, υπάρχει τώρα ένα νέο καντράν καλυμμένο με καουτσούκ που είναι πιο εύκολο να το χρησιμοποιήσουμε. Εν τω μεταξύ, οι λεπτοί, σταθεροί ιμάντες και το ιταλικής κατασκευής δερμάτινο λουρί για το πηγούνι που υπάρχουν στα προηγούμενα κράνη Kask μεταφέρονται και εδώ.

Η ασφάλεια είναι ένα στοιχείο που είναι λίγο πιο «παράξενο». Όπως όλα τα κράνη της Kask, το Protone Icon δεν διαθέτει MIPS ή οποιοδήποτε άλλο προφανές χαρακτηριστικό προστασίας του εγκεφάλου μας. Αντίθετα, η Kask έχει αρχίσει να επισημαίνει το “WG11”, το οποίο είναι μια ομάδα εργασίας που επιδιώκει να δημιουργήσει ένα αντικειμενικό και επιστημονικό πρωτόκολλο δοκιμών για τη μέτρηση κρανών έναντι περιστροφικών πτώσεων.

Τι σημαίνει μια νέα ομάδα εργασίας του κλάδου και πώς βοηθά στη σχεδίαση αυτού του κράνους; Αυτό το μέρος είναι λίγο ασαφές, αλλά η Kask ισχυρίζεται ότι το νέο κράνος (και οποιοδήποτε άλλο με την ετικέτα “WG11”) περνάει με επιτυχία αυτό το νέο πρότυπο δοκιμής της βιομηχανίας.

Η αναθεωρημένη εσωτερική δομή και οι πιο ανοιχτοί αεραγωγοί έχουν επίσης οδηγήσει σε οριακή εξοικονόμηση βάρους. Μιλάμε μόνο για περίπου 5-7 g εξοικονόμησης, για βάρος 230 g (μεσαίο μέγεθος, πρότυπο CE).

Η Kask προσφέρει το κράνος σε 3 μεγέθη και σε ποικιλία χρωμάτων γυαλιστερών και ματ. Το νέο Protone Icon τιμολογείται σύμφωνα με το παλιό με τιμή κοντά στα 275 €.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

17ο εταπ – Πρώτη νίκη για Santiago Buitrago

Ο Santiago Buitrago (Bahrain-Victorious) εξασφάλισε την πρώτη του νίκη σε Grand Tour, στο …