Η BMC κυκλοφόρησε επιτέλους το ολοκαίνουργιο Teammachine R.Η εταιρία συνέχισε τη συνεργασία της με την Red Bull Advanced Technologies για να κάνει ένα «τεράστιο βήμα στην απόδοση» με το νέο αγωνιστικό μοντέλο, με πολλές βελτιώσεις στην αεροδυναμική.

Έχουν περάσει περισσότερα από 3 χρόνια από την κυκλοφορία του τελευταίου BMC Teammachine SLR01 και σχεδόν 5 χρόνια από το BMC Timemachine R01, και πολλά έχουν αλλάξει από τότε.

Το προφίλ του πλαισίου έχει λάβει έναν πλήρη επανασχεδιασμό, με το Teammachine R να φαίνεται να προχωρά ελαφρώς προς την κατεύθυνση της αεροδυναμικής — δεν αποτελεί έκπληξη δεδομένης της πενταετούς συνεργασίας με την Red Bull Advanced Technologies (RBAT). Μεταξύ άλλων, η BMC έχει συνεργαστεί με την RBAT για να πραγματοποιήσει εκτεταμένες δοκιμές υπολογιστικής δυναμικής ρευστών στο νέο ποδήλατο.

Η μεγάλη αλλαγή οπτικά είναι το ολοκαίνουργιο «Halo Fork», το οποίο έχει μια ξεχωριστή εμφάνιση. Τα πόδια του πιρουνιού βρίσκονται πολύ πιο μακριά από ό,τι συνήθως στα αγωνιστικά ποδήλατα, κάτι που η BMC λέει ότι επιτρέπει στον τυρβώδη αέρα να απομακρυνθεί από το πλαίσιο, βελτιώνοντας τελικά την απόδοση. Το πιρούνι προεξέχει επίσης κάπως μπροστά από το πλαίσιο – κάτι που έχουμε δει πιο υπερβολικό στο παρελθόν στο Colnago TT1.

Πλαίσιο

BMC Teammachine R 2023 - Παρουσίαση

Η BMC εκμεταλλεύτηκε πλήρως τη χαλαρή απόφαση UCI για τα προφίλ πλαισίου, επιλέγοντας έναν ιδιαίτερα βαθύ κούτελο σε σχήμα kamm-tail, που θυμίζει το νέο Scott Foil RC. Το νέο κούτελο είναι επίσης στενότερο, σε μια προσπάθεια να μειωθεί περαιτέρω η μετωπική επιφάνεια του ποδηλάτου και, σύμφωνα με την εταιρία, να κάνει το Teammachine πιο αποτελεσματικό σε μεγαλύτερο εύρος γωνιών στροφής.

Μια παρόμοια ιστορία υπάρχει στο πίσω μέρος, με την BMC να επιλέγει πιο κομψή ενσωμάτωση γύρω από τον πίσω τροχό. Το νέο ποδήλατο ενσωματώνει χαμηλότερα ψαλίδια σέλας (seat stays), μια συχνή λύση για μεγαλύτερη ακαμψία.

Η ελβετική μάρκα έχει κρατήσει επίσης την ενσωματωμένη παγουροθήκη. Το «R» σημαίνει αγώνας οπότε η BMC έχει διατηρήσει την παγουροθήκη, για να βελτιώσει περαιτέρω την αεροδυναμική του πλαισίου σε πραγματικές συνθήκες.

BMC Teammachine R 2023 - Παρουσίαση

Παράλληλα με τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, η BMC αναμόρφωσε το πλαίσιο: Μια επανασχεδιασμένη περιοχή της μεσαίας τριβής λέγεται ότι είναι πιο αποτελεσματική στην αεροδυναμική σήραγγα, ενώ παράλληλα αυξάνει την ακαμψία, καθιστώντας την «καλύτερη μεταφορά ισχύος που έχει δημιουργήσει ποτέ η BMC».

Βάρος και τιμές

Όσον αφορά το βάρος, η BMC δίνει για πλαίσιο μεγέθους 54, 910 γρ., για το πλαίσιο και 345 γρ., για το πιρούνι. Συνολικά το ποδήλατο ζυγίζει έως και τα 7 κιλά — ακριβώς πάνω από το ελάχιστο όριο βάρους των 6,8 κιλών της UCI.

Η άλλη πλευρά της συνεργασίας RBAT είναι το ήθος «Ride Feel». Η BMC λέει ότι η συνεργασία έχει εφαρμόσει τη φιλοσοφία του οδηγού και του αυτοκινήτου να συνεργάζονται ως ένα στον κόσμο της ποδηλασίας, με στόχο τη δημιουργία ενός προβλέψιμου ποδηλάτου. Αυτή η συνεργασία είναι κάτι που ο Stefan Christ, Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της BMC, λέει ότι η εταιρεία χρειαζόταν για «να συνεχίσει να υπερβαίνει τα όρια και να κάνει αυτό το τεράστιο βήμα στην απόδοση».

Το Teammachine R είναι διαθέσιμο σε συνολικά 5 διαφορετικά επίπεδα προδιαγραφών, ξεκινώντας από 5.999€ με το Teammachine R 01 MOD, το οποίο χρησιμοποιεί διαφορετική διάταξη άνθρακα. Τα Teammachine R 04 & 03 είναι διαθέσιμα με Ultegra Di2 και SRAM Force AXS και κοστίζουν 8.999€ και 9.499€ αντίστοιχα.

Το Taemmachine R 02, εξοπλίζεται με Dura Ace Di2 της Shimano με κόστος στα 13.999€, ενώ το κορυφαίο Teammachine R LTD διαθέτει Red Etap AXS της Sram και κοστίζει 14.999€.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο της BMC.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Jonas Vingegaard 2025: Tour και Vuelta

Ο Jonas Vingegaard, ο δύο φορές πρωταθλητής του Tour de France, έχει βάλει στόχο την ανάκτ…