Orihuela → Cumbres del Sol, 174 km

Το σημερινό 9ο εταπ αρχίζει από την παραλιακή πόλη της Orihuela και κινείται συνεχώς δίπλα στη Μεσόγειο θάλασσα. Σε όλο του το μήκος είναι επίπεδο, μέχρι που το πελοτόν φτάσει στο Alto de Puig Llorenca. Είναι το βουνό, που το 2015 ο Tom Dumoulin νίκησε τον Chris Froome.

Το βουνό είναι ακόμα μια μικρή αλλά πολύ σκληρή ανάβαση, όπως στο 8ο εταπ. Αποτελείται από 4 χλμ με μέση κλίση στο 9.1% και μέγιστη 21%! Ακόμα ένας «τοίχος» λοιπόν για το πελοτόν.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι θα το ανέβουν 2 φορές. Στο πρώτο πέρασμα, θα αποφύγουν το τελευταίο χιλιόμετρο, που είναι και το πιο σκληρό. Το πελοτόν θα κάνει μια στροφή 40 χλμ, πριν έρθει πάλι αντιμέτωπο με ολόκληρο το βουνό.

Σίγουρα στο επίπεδο κομμάτι, θα έχουμε ένα μεγάλο γκρουπ αποσπασμένων, στο οποίο η Sky δεν θα δώσει πολύ ελευθερία.

Το πρώτο πέρασμα από το βουνό είναι επικίνδυνο, γιατί ένα πιθανό σπάσιμο στο πελοτόν μπορεί να «παγιδεύσει» κάποιο από τα φαβορί, και να χάσει πάρα πολύ χρόνο.

Πιθανοί πρωταγωνιστές

Alberto Contador: Είναι πλέον ο μόνος που μπορεί να ακολουθήσει τον Froome, αν και χτες δήλωσε ότι του έλειπε η εκρηκτικότητα. Πάλι θα εχουμε μια σκληρή μάχη στα τελευταία χιλιόμετρα.

Chris Froome: Είναι σε πολύ καλή φόρμα, και το αποδεικνύει κάθε μέρα. Το θέμα είναι ότι κάθε μέρα υπερασπίζεται τη φανέλα του. Καμία σχέση με το Γύρο Γαλλίας, που η δουλειά γινόταν από την ομάδα. Οπότε κάποια μέρα, τα πόδια δεν θα δουλεύουν σωστά.

Esteban Chaves: Είναι επίσης σε καλή φόρμα, αλλά έχει χάσει αρκετό χρόνο. Θα πρέπει να βρει τα ψυχικά αποθέματα να παλέψει πίσω για την φανέλα που (λογικά) θέλει.

Vincenzo Nibali: Δεν του ταιριάζει η ανάβαση, και θα χάσει πάλι χρόνο. Κάτι πρέπει να κάνει, και να το κάνει σύντομα, γιατί φαίνεται ότι έχει τα πόδια.

Darwin Atapuma: Ένας ικανός ανηφορίστας, που ακόμα δεν μας έχει δείξει τι είναι ικανός να κάνει. Ίσως το δούμε σήμερα.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Check Also

Βελτιώνοντας την ποδηλατική ροπή

Συνήθως μιλάμε πιο συχνά για δύναμη παρά για ροπή, αλλά και τα δύο είναι σημαντικά στην απ…